Husk meg
Brukernavn
Passord

Flere spillere på vei inn

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 des 05, 15:20
I hvertfall om vi skal tolke dette fra FB.

Vi ser alltid etter spillere som kan forsterke laget, sier Eggen som venter på signaler fra styret på hvor stort budsjettet for spillerkjøp blir. 
Vi har kun kjøpt en spiller, så det blir spennende å se hvem de har tenkt til å kjøpe, eller mener han kanskje bosmannspillere og kaller det spillerkjøp.
Møte er den 12.januar, så det blir spennende å se hvor mye penger det kan bli.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 25 des 05, 15:43
Tror i hvert fall ikke at et keeperkjøp alene skal holde oss unna nedrykkstriden, som Eggen var ivrig etter å  unngå kommende sesong, men det er i hvert fall en god start. Så får vi se om han klarer å lokke til seg en habil høyreback også...

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 25 des 05, 17:28
Spillere som har kommet inn i FFK hittil:

Rami Shaaban, svensk egyptisk keeper, tidligere spilt for Arsenal, og andre engelske klubbe + Djurgården

Christian Berg, etablert Tippeligaspiler fra Bodø Glimt, spilt hele karrieren i Glimt
 
Are Tronseth, vært i Ham Kam, men har vært utleid til Hønefoss i fjor.. Spilt i RBK tidligere
 
Har hørt rykter om en spiss som FFK skal ha, hvem det er vet jeg ikke.... Men har bare hørt at dem jakter en spiss til =) men har vi egentlig en bra nok stall nå?

Laget:
Keepere:
Steinar Sørlie
Rami Shaaban

Forsvar:
Lars Blixt
Pål A Czwartek
Bora Zivkovic
Raio Piiroja
Are Tronseth
Trond Erik Bertelsen
Mathias Lindstrøm??

Midtbane:
Raymond Kvisvik
John Anders Bjørkøy
Hans Erik Ramberg?
Simen Brenne
Christian Petersen
Jose Garro
Michael Røn
Christian Berg

Spisser:
Øivind Hoås
Brian West
Mihaly Toth?
Yherland MacDonald
Martin Wiig
Dag Frode Hornseth(på vei ut)
Tarik Elyounoussi

Syntes vi har en bra stall egentlig jeg men =)
En ny spiss kanskje, som scorer mål? Også håper jeg Øyvind fortsetter der han slapp i høstsesongen =)
Hva tror dere?

---------------------------

"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 25 des 05, 23:55
Du glemte Lasse Staw 
Er enig,men vi trenger flere gode spillere..
Det er ikke bare FFK som skaffer seg spillere!

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 des 05, 09:18
Vil vel si vi at vi sto bedre rustet når sesongen begynte i år. Rart vi ikke endte høyere på tabellen, når vi ser at disse har forsvunnet.

Roger Risholt
Markus Ringberg
Håkan Sôdersterna
Tero Koskela
Tor Trondsen
Roger Helland
Dagfinn Enerly




benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 26 des 05, 15:17
Som jeg har sagt tidligere her på forumet. KJØP U21 landslagspiller Steffen Nystrøm fra Moss. En "coming man" ikke som Sundgot som er på vei ned. Billigere også ;-) Han er en bakromsspiss som også muligens kan brukes på høyrekant.Det er typen spiller FFK bør satse på.God erstatning for West også. Da vil vi ha tippeligaens mest lovende angrepsspillere i stallen + Brian West. Kanskje vi får han for 3-4 mill. overkommerlig pris nå. Neste år kan han være for dyr for FFK. Sats på han nå!!!

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 des 05, 15:21
Brian West er vel ikke lagt under kniven enda, så det spøker for hans første seriekamp mot Brann

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 des 05, 21:08
Opprinnelig postet av Patrioten
Brian West er vel ikke lagt under kniven enda, så det spøker for hans første seriekamp mot Brann
det er lenge til første serie kamp så jeg tror dette er for tiligt å si noe på

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


janrafn

Juniorspiller

Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 133

Lagt til: 26 des 05, 21:55
Hvorfor tror du en ung fremadstormende Nystrøm som for to måneder siden skrev ny 3-årskontrakt er billigere enn en Sundgot som nærmer seg 30? Og hvorfor tror du FFK skulle være interessert i å kjøpe han, og hvorfor tror du Moss vil selge? Dette er jeg interessert i å vite. Ellers god jul!

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 26 des 05, 23:13
Steffen Nystrøm har kvaliteter. Ingen tvil om det! Kan faktisk være det beste kjøpet FFK noen gang har gjort. Dessuten tror jeg ikke MFK tviholder på en finnmarking, som de gjør med VM......

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 27 des 05, 02:33
Spørs om de ikke tviholder på ham hvis FFK skulle melde sin interresse. De har jo for vane å gjøre sånn borti Moss. Enten det, eller så priser de ham til 20 mill.

---------------------------

Hele Fotballnorge tenker på deg, Dagfinn.
Ønsker deg alt godt uansett hva som skjer!

FFK i Tippeligaen 2006!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 27 des 05, 10:20
Opprinnelig postet av Møklegård
Steffen Nystrøm har kvaliteter. Ingen tvil om det! Kan faktisk være det beste kjøpet FFK noen gang har gjort. Dessuten tror jeg ikke MFK tviholder på en finnmarking, som de gjør med VM......


Der tror jeg du tar feil. De kan komme til å tjene betraktlig mer for SN enne VM dersom han virkelig
søår ut i full blomst. Så VM blir nok solgt før SN, så fremt dem ikke får inne et gigantbud på Nystrøm da...

---------------------------

"Det er jo helt på trynet dersom en spiller blir hentet inn som hovedtreneren ikke ønsker seg. Det kommer ikke til å skje. Derfor er det ikke feil å si at det er jeg som tar den endelige avgjørelsen" Knut T. Eggen


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 27 des 05, 12:59
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Patrioten
Brian West er vel ikke lagt under kniven enda, så det spøker for hans første seriekamp mot Brann
det er lenge til første serie kamp så jeg tror dette er for tiligt å si noe på


Han skal liksom være med på sesongoppkjøringa før seriestart også da keiko. For min egen del så ønsker jeg meg en spiss som kan skåre mål.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 27 des 05, 16:14
FFK trenger forsterkere, ikke stallfyll som Berg og Tronseth.
Greit nok med en brei stall, men den trenger å toppes.

Glad for Shaaban, solif forsterkning.

Ps, for dere som lurte på J.K Larsen fra HGSD, i landslagstroppen nå, og på vei til Molde.,
Men mener Shaaban er bedre.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 des 05, 18:24
Opprinnelig postet av dracula
FFK trenger forsterkere, ikke stallfyll som Berg og Tronseth.
Greit nok med en brei stall, men den trenger å toppes.

Glad for Shaaban, solif forsterkning.

Ps, for dere som lurte på J.K Larsen fra HGSD, i landslagstroppen nå, og på vei til Molde.,
Men mener Shaaban er bedre.
jeg syns du sier ting du ikke har greie på. Berg og Tronseth er bedre en du tror.. la dem vise seg frem for oss.

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 27 des 05, 19:48
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av dracula
FFK trenger forsterkere, ikke stallfyll som Berg og Tronseth.
Greit nok med en brei stall, men den trenger å toppes.

Glad for Shaaban, solif forsterkning.

Ps, for dere som lurte på J.K Larsen fra HGSD, i landslagstroppen nå, og på vei til Molde.,
Men mener Shaaban er bedre.
jeg syns du sier ting du ikke har greie på. Berg og Tronseth er bedre en du tror.. la dem vise seg frem for oss.


Der er jeg enig med deg keiko. Vi kan ikke dømme dem før de har prestert.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 27 des 05, 21:32
Opprinnelig postet av dracula
FFK trenger forsterkere, ikke stallfyll som Berg og Tronseth.
Greit nok med en brei stall, men den trenger å toppes.

Glad for Shaaban, solif forsterkning.

Ps, for dere som lurte på J.K Larsen fra HGSD, i landslagstroppen nå, og på vei til Molde.,
Men mener Shaaban er bedre.


Nå har du vel kalt alle nye spillere til klubben de siste åra for stallfyll, alikevel har vi et bedre lag enn vi hadde den gang. Du vet også fint lite om hva Berg og Tronseth kommer til å prestere for oss. Vennligst gi folk en sjanse til å hevde seg...

katta

Knøttespiller
Ble medlem: 06 jul 04
Innlegg: 39

Lagt til: 27 des 05, 22:53
Endret: 27 des 05, 22:54

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 des 05, 23:03
Opprinnelig postet av katta
VIf og Drillo Ønsker Bertelsen

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/valerenga/article519708.ece
dette vet vi og det blir ikke aktuelt..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 28 des 05, 00:07
Opprinnelig postet av SirLion
Syntes vi har en bra stall egentlig jeg men =)
En ny spiss kanskje, som scorer mål? Også håper jeg Øyvind fortsetter der han slapp i høstsesongen =)
Hva tror dere?


Jeg tror vi nå må forsøke å stabilisere troppen, la guttane få jobbe litt i fred nå, uten redsel for å bli sparka ut av troppen, uten angst for å prestere. Det er såpass jamnt i tippeligaen at hvis alle våre spillere blir 2% bedre, så vil laget bli 20% bedre, minst, sannsynlivis mer, for i fotball påvirker alle ting alt, og da blir tabellen en helt annen også.

Jeg tror vi nå gjør lurt i å vende blikket på den troppen vi har, og ta forsterkninger som ren bonus. Jeg tror ikke ett enkelt spillerkjøp vil skyve FFK 6 plasser opp på tabellen, for å si det sånn. Ikke to heller.

Vi kan ikke kjøpe et topplag, men vi kan bygge et. Fordelen når du bygger sjøl er at du slipper billig fra det, og får det akkurat som du vil.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3