Husk meg
Brukernavn
Passord

Tronseth kan bli vår nye spiller i dag

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 des 05, 08:34
jeg vil ønske han velkommen hit i klubben. 

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 23 des 05, 09:25
Endret: 23 des 05, 09:27

Link. Vi får satse på at det blir en styrkning av stallen, hørtes ut til å være anvendelig på flere plan, og det var vel det som var ønsket. Får håpe han blir en forsterkning!
Velkommen!

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 23 des 05, 12:50
Dette er forstekning som løfter oss opp på royal league nivå
Velkommen skal han være, men jeg stusser litt over de lange kontraktene som blir delt ut i FFK.

super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04
Innlegg: 117

Lagt til: 23 des 05, 13:02
3 år for en ung spiller som han er vel ikke noe man kan kalle en lang kontrakt da....om det ikke lå noe ironi i innlegget ditt da

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 23 des 05, 15:04
Det er kanskje ikke det, men jeg mener at det er lang kontrakt på ett såpass usikkert kort som dette er...(etter min mening)

Han hadde sikkert aldri kommet hvis han hadde fått 1årskontrakt eller noe sånt eller da, så det er nok slik som må til...

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 des 05, 15:26
Rart når etablerte Christian Berg fra Bodø/Glimt fikk to års kontrakt

super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04
Innlegg: 117

Lagt til: 23 des 05, 15:29
sikker på at berg ikke bare ønsket en to-års kontrakt..... jeg aner ikke, men kan jo hende at han er usikker på hva han vil, evnt ser på ffk som en mellomstation, siden b/g rykket ned...... men 2 år til en ny spiller er for kort mener nå jeg......

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 des 05, 15:37

super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04
Innlegg: 117

Lagt til: 23 des 05, 15:42
pris??

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 des 05, 15:55
Mener jeg har lest et, eller annet sted at de ville forlange 200-300000 kroner

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 des 05, 15:59
Opprinnelig postet av Patrioten
Mener jeg har lest et, eller annet sted at de ville forlange 200-300000 kroner


Det er i så fall ingen gæern pris.

palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 23 des 05, 16:23
Kan ikke helt forstå at han kan styrke laget noe særlig,blir det ikke bare stallfyll?
Men,man vet jo aldri,han kan jo slå til...Krysser alle fingre.Ønsker ham velkommen tl klubben

GOD JUL

---------------------------

PÅL


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 des 05, 16:52
Begynner vel å bli nok stall fyll i klubben?
Ønsker mer kvalitet, ingen av disse forsterker 
første 11.


Lars Blixt
Christian Petersen
Toth?
Wiig
Røn?
Hornseth
Garro

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 23 des 05, 16:54
Endret: 23 des 05, 16:56
Opprinnelig postet av palespen
Kan ikke helt forstå at han kan styrke laget noe særlig,blir det ikke bare stallfyll?
Men,man vet jo aldri,han kan jo slå til...Krysser alle fingre.Ønsker ham velkommen tl klubben

GOD JUL


Dersom han er like god som Bora og Raio, så er jeg kjempefornøyd. Da hever han jo ikke laget, men blir såkalt "stallfyll" iflg. palespen`s terminologi.
Vi kan ikke alltid få spillere som er bedre enn de vi har og må derfor være tilfredse med at vi får noen som er tilnærmet like gode.

God Jul til alle og en velsignet Jul til Drillo og dekjøk.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 23 des 05, 16:56
Forsåvidt enig med den listen der,kanskje bortsett fra Wiig og Røn...tror begge disse kan bli bra.Kanskje Michael hadde hatt godt av en utlånsperiode i en 1.div klubb?Men tror han kan bli en meget god spiller for FFK med årene.Kanskje man allerede i år får se mer av hva han er god for

---------------------------

PÅL


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 23 des 05, 17:08
Jeg ser på Tronseth som en regelrett erstatter for Roger Helland. Han kan spille både midtstopper og defensiv midtbanespiller (sentral), men er i første rekke tenkt som en backup-løsning.

Mistenker dog at Eggen har tenkt til å prøve han ut på backene også... Mitt ønsker er at man isteden satser på å kjøpe inn en back. Eggen har brukt altfor mye tid på omskoleringer og og eksperimentering de årene han har vært i klubben.


---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 des 05, 19:45
Opprinnelig postet av Patrioten
Begynner vel å bli nok stall fyll i klubben?
Ønsker mer kvalitet, ingen av disse forsterker 
første 11.


Lars Blixt
Christian Petersen
Toth?
Wiig
Røn?
Hornseth
Garro


Christian blir værende,  http://www.ta.no/lokal_sport/article1880421.ece

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 23 des 05, 21:08
Endret: 23 des 05, 21:08
Ja da var det klart at Tronseth er ny FFK spiller. Ser ikke på dette som noen vesentlig forsterkning, noen som mener noe?

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


kjekkar

Knøttespiller
Ble medlem: 12 jul 05
Innlegg: 41

Lagt til: 23 des 05, 21:10
Jeg er nok enig med listen din, men Garro? Gutten har jo ikke fått sjansen! Det jeg har sett av han, så har i alle fall jeg blitt imponert. Han er jo tross alt 19 år!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 24 des 05, 01:30
Opprinnelig postet av Patrioten
Begynner vel å bli nok stall fyll i klubben?
Ønsker mer kvalitet, ingen av disse forsterker 
første 11.


Lars Blixt
Christian Petersen
Toth?
Wiig
Røn?
Hornseth
Garro


Jeg tipper at max. tre av disse forsvinner eller blir leid ut i 2006, antagelig bare en eller to.
Vi trenger gode reserver også og vårt 2. lag bør helst rykke opp til 2. divisjon i år.

Jeg tror faktisk Toth vil vise seg fra en helt annen side allerede i treningskampene etter nyttår. Han har trent bra lenge nå og er nok veldig klar over at han har kniven på strupen. Men han er nok typen som må føle tillid over flere kamper

Wiig, Røn og Garro er alle på gang og vil heve seg minst et hakk i forhold til 2005.

Hornseth forsvinner helt sikkert, bare han blir helt skadefri. Blix kan være god å ha, men sjansene er vel større for at han finner en annen klubb, enn at han blir. 

Christian Petersen har nok en betydelig større sjanse for å bli nå som Eggen bestemmer. Peters er en "potet" helt uten noen spisskompetanse og hadde antagelig vært sjanseløs med Drillo som trener i 2006. Men med Eggen ved roret, så blir nok Peters i klubben.

---------------------------

FFK på toppen i 2006



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3