Husk meg
Brukernavn
Passord

Sesongkort!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Newman

Knøttespiller
Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 33

Lagt til: 06 des 05, 08:48

Når lønner det seg å kjøpe sesongkort egentlig? Er det førstemann til mølla for alle hvert år, eller bør man vente til de som hadde ifjor eventuelt sier ifra den plassen de hadde ifjor, og når eventuelt er det?

---------------------------

FFK FOR ALLTID I MITT HJERTE!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 06 des 05, 11:44
De som hadde sesongkort i fjor får tilbud om å beholde plassene sine. Tipper fristen for å gi beskjed og betale for dette er en gang i januar. Mener hvert fall det var det i fjor. Ellers legges det jo ut 1200 sitteplasser som sesongkort nå på lørdag, det er plasser som ikke ble solgt som sesongkort i fjor. Der blir det jo førstemann til mølla for de beste plassene... Hvis ikke kan man jo vente en stund og gamble på at noen som hadde veldig gode plasser i fjor ikke fornyer sesongkortene sine i år... Opp til deg.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 06 des 05, 12:55
Opprinnelig postet av Costanza
De som hadde sesongkort i fjor får tilbud om å beholde plassene sine. Tipper fristen for å gi beskjed og betale for dette er en gang i januar. Mener hvert fall det var det i fjor. Ellers legges det jo ut 1200 sitteplasser som sesongkort nå på lørdag, det er plasser som ikke ble solgt som sesongkort i fjor. Der blir det jo førstemann til mølla for de beste plassene... Hvis ikke kan man jo vente en stund og gamble på at noen som hadde veldig gode plasser i fjor ikke fornyer sesongkortene sine i år... Opp til deg.

er dette snakk om sitte tribune eller PH feltet ????

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


mayadan

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 292

Lagt til: 06 des 05, 13:36
Opprinnelig postet av keiko99

er dette snakk om sitte tribune eller PH feltet ????


Det er snakk om sittetribune.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 des 05, 15:27
Mener jeg hørte på radioen at de som kjøpte sesongkort fikk noen fordeler til nye stadionen

marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 06 des 05, 16:26
Opprinnelig postet av Patrioten
Mener jeg hørte på radioen at de som kjøpte sesongkort fikk noen fordeler til nye stadionen


Regner virkelig med at vi får førsterett til å kjøpe billetter...

Men håper faktisk at vi da også kan kjøpe litt flere.. For når den nye stadioen kommer så vet jeg om flere som har lyst til å sitte sammen med oss.. 

Slikt går jo ikke med den ordningen det er nå hvor man har nøyaktig den samme plassen som året før..

---------------------------

Sjefskodærn


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 des 05, 20:28
Sesongkortsalget vil nok øke nå, dette må vel være FFKs største signering noensinne


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24