Husk meg
Brukernavn
Passord

Raymond Kvisvik (innebandy)

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 nov 05, 11:32
Opprinnelig postet av JJunior
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av FFK1903
 Artikkel fra f-b

Er det noe jeg har gått glipp av? Hvorfor boikotter Kvisvik Fredriksstad Blad egentlig?
her er grunnen for at Raymond ikke vil snakke med f.b.no  http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20051002/FFK/391618931&SearchID=73227737356541


Vet du at dette er grunnen eller tror du at dette er grunnen?
Ser ut som om hele tråden baserer seg på at dette er grunnen, men jeg finner ikke bekreftelse noen sted på at dette faktisk er tilfelle...
dette er grunnen.. det vet jeg

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 28 nov 05, 11:39
Opprinnelig postet av JJunior
Vet du at dette er grunnen eller tror du at dette er grunnen?
Ser ut som om hele tråden baserer seg på at dette er grunnen, men jeg finner ikke bekreftelse noen sted på at dette faktisk er tilfelle...

Det står i denne artikkelen:

– Jeg snakker ikke med FB, var Kvisviks knappe kommentar i går.

Han boikotter FB for all fremtid. Bakgrunnen for det er at FB skrev en sak om byturen han var på før avreise til kampen i Bodø 2. oktober, der Kvisvik selv hevder han bare drakk farris.


---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 28 nov 05, 11:54
Det har jeg full forståelse for og synes også Raymond så veldig fresk ut

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 28 nov 05, 15:00
Hva skjer hvis han blir alvorlig skadet når han spiller for Greåker. Fint for Greåker at FFK betalte 5mill for han, så han kan spille litt innebandy igjen.

---------------------------

03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 28 nov 05, 15:08
Opprinnelig postet av stenhard
Hva skjer hvis han blir alvorlig skadet når han spiller for Greåker. Fint for Greåker at FFK betalte 5mill for han, så han kan spille litt innebandy igjen.


Hvis ikke innebandy er en spsielt skadeutsatt idrett vil nok gevinsten være større enn risikoen for FFK.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 28 nov 05, 15:10
Han har slitt med ryggen. Ganske hardt underlag i innebandy. Veldig fornøyd at han holder seg i form.

---------------------------

03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 28 nov 05, 18:59
Håndball som kan sammelignes med innebandy er ihvertfall atskillig mer skadeutsatt idrett enn fotball. Tror det er ganske få klubber som hadde akseptert å latt en spiller trene og spille på ett høyt nivå i en annen idrettsgren.......

rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 29 nov 05, 08:26
Som en lagleder i innebandy kan jeg si at det er veldig lite skader i denne sporten. Noe skader er det selvfølgelig, men ikke mye.
På vårt lag så har vi i år hatt 2 stk lårhøner å en litt mere alvorlig skade. Men ikke noe annet å snakke om. Nå har vi kanskje vært heldige, men tror dette stortsett gjenspeiler de lagene som spiller i eliteserien. 

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 29 nov 05, 10:57
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Håndball som kan sammelignes med innebandy er ihvertfall atskillig mer skadeutsatt idrett enn fotball. Tror det er ganske få klubber som hadde akseptert å latt en spiller trene og spille på ett høyt nivå i en annen idrettsgren.......


Kan ikke sammenlikne håndball å innebandy engang! Der de fleste skadene skjer i håndball er ved finter. Man har ikke på langt nær det samme bevegelsesmønsteret i innebandy, så trur det er større fare for at han skader seg på fotballtrening enn innebandyen... Å skulle han få ei lårhøne, så skulle han vel klare å riste av seg den i løpet av jula

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 29 nov 05, 12:37
Endret: 29 nov 05, 12:37
Opprinnelig postet av rødforalltid
Som en lagleder i innebandy kan jeg si at det er veldig lite skader i denne sporten. Noe skader er det selvfølgelig, men ikke mye.
På vårt lag så har vi i år hatt 2 stk lårhøner å en litt mere alvorlig skade. Men ikke noe annet å snakke om. Nå har vi kanskje vært heldige, men tror dette stortsett gjenspeiler de lagene som spiller i eliteserien. 


Kan bare følge opp det, på Kvernaland IBK som spiller i Eliteserien har det ikke vært noen alvorlige skader på svært, svært lenge. Kun mindre skader, men  det kan jo skje overalt...

Men håper ikke Kvisvik blir helt utkjørt når serien starter igjen nå, viktig med hvile og...

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 02 des 05, 15:22
Endret: 02 des 05, 15:24
Det er nå klart at Raymond Kvisvik spiller fra start i morgendagens toppkamp mellom Greåker og Gjelleråsen! Så møt opp folkens! Det står forøvrig et intervju med Raymond her.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!


raio

Knøttespiller

Ble medlem: 05 aug 05
Innlegg: 37

Lagt til: 03 des 05, 23:39
Raymond spilte i dag mot det "nest beste" laget i Norge, Gjelleråsen. Her spilte raymond mot en spiller som faktisk er rangert som 22. beste innebandyspilleren i VERDEN. Raymond kledde av han, og han storspilte nok en gang. Greåker vant forøvrig 8-4.


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3