Husk meg
Brukernavn
Passord

ny kaptein..

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 25 nov 05, 13:14
Dersom ikke Bora blir kaptein er Brenne et fint annetvalg, synes nå jeg.

---------------------------

Dagfinn Enerly i våre hjerter!


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 25 nov 05, 13:19
Endret: 25 nov 05, 13:20
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av bønna

Min stemme går nok til Børre..

er det kult å skrive tulle navn eller


Ja, det er det Keiko.. Jeg er en fleibede abekatt

---------------------------

If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 nov 05, 13:23
Opprinnelig postet av bønna
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av bønna

Min stemme går nok til Børre..

er det kult å skrive tulle navn eller


Ja, det er det Keiko.. Jeg er en fleibede abekatt
lær deg nicket nitt keiko99 

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 25 nov 05, 13:27
Sorry keiko99, det skal ikke gjenta seg keiko99.. Men vi trenger ikke spore av her heller keiko99, feider om tullenavn og rare nick kan vi ta på PM om nødvendig

---------------------------

If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 25 nov 05, 14:50
Min Kandidat heter Bjørkøy! Alltid på topp, rett alder og innstilling!

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 25 nov 05, 15:09
Bora skulle blitt det når Ringberg dro og nå er det på tide.

---------------------------

03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 25 nov 05, 15:16
Endret: 25 nov 05, 15:16

En kaptein bør være en som tørr, vil og klarer å påta seg et ansvar. Vise rett innstilling og ha 100 prosent innsats i samtlige kamper. Bora er en fin figur som aspirer som et kapteinsemne, men synes godt at bindet kan bli gitt til noen unge og lovende, som viser innsats. Så jeg ser for meg enten Brenne, Bjørkøy eller Bertelsen som gode visekapteiner.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 25 nov 05, 20:40
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Sørlie er nok ikke første keeper neste sesong. Blir ikke overasket om Bora forsviiner før sesongstart. Kvisvik er vel ikke typen heller. Kanskje det blir en spiller som kommer i vinter. Det er ikke mange kapteinsemner igjen.

Hvorfor i ALLE dager skulle Bora forsvinne?? Da må vi ut å hente to nye stoppere, å det skjer ikke.....
Dessuten henter man ikke inn en ny spiller til å bli kaptein! En kaptein skal være en alle spillerne er trygge på å fortrolige med, ikke en ny spiller! Et unntak kunne kanskje vært Myhre, men kun ham å! Eller en så stor spiller som vi aldri vil hente likevel....

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 25 nov 05, 21:16
At vi har altfor få lederevner i laget var hovedgrunnen til min motstand mot Ringberg salget.  Neste års kaptein håper jeg vi ikke har kjøpt ennå!!!! Vi trenger en soleklar sjef, det være seg Keeper, Midtstopper eller Spiss......

snyper

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 12

Lagt til: 26 nov 05, 01:21
Den eneste på laget med lederegenskaper slik jeg ser det er Bora.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 28 nov 05, 10:27
Lederegenskaper er viktig for en kaptein. Men han skal også være trenerens forlengede arm på banen. Da er det viktig at kapteinen er "trenerens mann". Er ikke såp sikker på et kjemien mellom Bora og Eggen er optimal.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 29 nov 05, 13:36
Skulle nesten sagt raio, men må bli mere snakkesalig, dette er en spiller som offrer seg totalt for fredrikstad!! 
fiskern vår!!!

sil_go_FFK

Knøttespiller

Ble medlem: 24 sep 05
Innlegg: 48

Lagt til: 02 des 05, 19:22
D blir sikkert Bora eller så blir d kanskje steinar?

---------------------------

Stakar enerly:`(
savner markus:`( Åssen kunne døm finne på å selge han æ?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 des 05, 21:08
Opprinnelig postet av sil_go_FFK
D blir sikkert Bora eller så blir d kanskje steinar?
ja steinar ja.. hvor sikker er du på at han blir keeper da.. hallo vi er ute etter en habil keeper og da var vel det litt bom å si steinar

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 03 des 05, 00:49
Jeg mener Steinar har kapteinegenskaper, og hvis det er nærliggende å tro at han skal stå de fleste kampene kan han gjerne være kaptein for min del, men jeg håper vi får inn en keeper som kan gå rett inn på laget. Isåfall bør enten Simen eller Bora være kaptein.

Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 03 des 05, 00:52
Opprinnelig postet av Olavesen
Jeg mener Steinar har kapteinegenskaper, og hvis det er nærliggende å tro at han skal stå de fleste kampene kan han gjerne være kaptein for min del, men jeg håper vi får inn en keeper som kan gå rett inn på laget. Isåfall bør enten Simen eller Bora være kaptein.


Er helt enig med deg! Forhåpentligvis er tryllekunstneren Steinardo eliminert fra stallen innen sesongstart...

---------------------------

"Fredrikstadgutter våre veier går igjennom kamp til seier"


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 03 des 05, 03:32
Opprinnelig postet av Superboy
Opprinnelig postet av Olavesen
Jeg mener Steinar har kapteinegenskaper, og hvis det er nærliggende å tro at han skal stå de fleste kampene kan han gjerne være kaptein for min del, men jeg håper vi får inn en keeper som kan gå rett inn på laget. Isåfall bør enten Simen eller Bora være kaptein.


Er helt enig med deg! Forhåpentligvis er tryllekunstneren Steinardo eliminert fra stallen innen sesongstart...


Det har jeg absolutt ikke sagt. Skal steinar ut av hele spillestallen må vi hente inn 2 keepere. Steinar holder vel i det minste lav TL-nivå, men vil gjerne ha inne et klart førstevalg. Så vi er nok ikke enige nei...

cutlass

Bedriftsspiller

Ble medlem: 27 aug 05
Innlegg: 2

Lagt til: 03 des 05, 09:31
Hva med årets spiller Trond Erik Bertelsen? Han er en av de beste vi har i FFK!

---------------------------

LA OSS BYGGE HUS!!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 03 des 05, 10:35
Opprinnelig postet av cutlass
Hva med årets spiller Trond Erik Bertelsen? Han er en av de beste vi har i FFK!


Ja han er en av de beste vi har men jeg mener at det ikke er god nok grunn til å velge han som kaptein. Han er ikke den ledertypen som en kaptein skal være, vi bør velge en som snakker mer på banen og leder de andre gutta. Mitt klare førstevalg som kaptein er Bora, han er den som passer best.


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3