Husk meg
Brukernavn
Passord

Nye Fredrikstad Stadion

Flat Trådet Nøstet
Side 31 av 33 31

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 15 apr 07, 15:38
Dette er ihvertfall ett knall bilde av Fredrikstad Stadion, fra vg

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

10.04.2007, Manchester United - Roma, 7-1 (4-0) Kvartfinale Champions League!


jarleb

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 06
Innlegg: 90

Lagt til: 15 apr 07, 15:39
Når det gjelder dette med kontrollen, så satt jeg som sagt på kortsiden like ved Bastionen og jeg har fortsatt hele billetten min. Jeg fulgte køen inn og så at det var en som tok imot billettene  våre, men det presset på bak og vips så var jeg forbi denne stakkars vakten... Regner med at det var flere som kom inn ved denne ingangen og som fortsatt her hele billetten sin. Her hadde det ikke vært problem å komme inn med både det ene og andre...

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 15 apr 07, 17:02
Dårlig også med tanke på "ransaking" ved inngangen. Ikke akkurat like nøye som på andre arenaer jeg har vært på. Jeg rusla inn med sekk på ryggen, men den ble ikke sjekka av vaktmannskapene. Jeg kunne jo hatt flasker eller bluss eller annet snusk der for alt de visste.
En annen ting: Jeg skulle ønske at når vi jubler for scoring, så kan vi få lov til det uten musikk. Det er greit at "Fredrikstadgutter våre veier" var tradisjon på gamle Stadion, men når de spiller den på full vreng på den nye så drukner jubelen fullstendig. Det er jo ikke akkurat noe pingleanlegg vi har fått. Så kampen i reprise på TV2 idag, og da merka jeg at jubelen forsvant helt.

---------------------------

FFK for alltid!
Norgesmestere 2006 - Europa i 2007


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 15 apr 07, 20:33
jeg å en kamerat kom på stadion kvart på 6. da var det ikke mye folk som skulle inn. men vi ble ikke ransaket. ble veldig overraska over det. skulle heller ikke vise plankehaugen beviset.

Lyn for alltid

Bedriftsspiller
Ble medlem: 20 feb 04
Innlegg: 14

Lagt til: 15 apr 07, 20:40
Gratulerer med gårsdagens seier og ikke minst med et fantastisk flott stadion! Tipper toppfotballen i Fredrikstad får seg enda et løft med dette flotte anlegget! Imponerende bygg med helt riktige og moderne tribuner: bratte og i én etasje, ikke slik som på Starts nye stadion. Igjen gratulerer, og velkommen til Ullevaal 29.juli. Får håpe vi får lov til å spille med 11 spillere da!

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 15 apr 07, 20:55

hyggelig å høre at du syns den nye stadion er fin. jeg ble overraska selv. har sett mye bra bilder. men er noe helt annet å se den i virkelighet.

å jeg syns også vi kan legge diskusjonene om at plankehaugen ikke fikk stå på langsiden død. jeg ble veldig overraska over at vi hadde så god sikt. jeg var også skeptisk til å stå bak mål. men den er borte nå. nå gleder jeg meg til vi skal møte viking.


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 15 apr 07, 21:01

ang. ransakelser å slikt vil jeg veldig kommentere det som skjer i pausa.. For oss som f.eks skal ta en blås må da ut av hele stadionanlegget, greit nok for meg men det er jo ikke akkurat veldig vanskelig å komme seg inn for en person uten bill.!! Var flere som kom inn i pausa som ikke hadde bill og sto i oppgangen.. Er heller ikke vanskelig og smugle med seg alkohol, bluss etc inn på stadion i pausa.. Hvis de ikke får noen ordning på dette etterhvert, er jeg redd det kan oppstå mange kinkige situasjoner som blir vanskelig å oppklare..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 15 apr 07, 22:12
På utsiden av stadion delte de ut gratis flaskevann fra Olden. Både jeg og min datter fikk to flasker hver som vi tenkte vi skulle ta med inn på stadion. Møtte jo opp såpass lenge før kampstart og sola skinte. Tenkte derfor det var greit å ha med litt væske. Men når vi kom til inngangen og billettsjekk ble min datter stoppet pga flaskene og måtte sette fra seg disse utenfor (eller helle over i et plastbeger). Jeg hadde alerede kommet forbi billettkontrollen og stod en meter fra vakten som stoppet henne. Så jeg stod og ventet med mine to flasker i hånden og tenkte jeg også ville bli kallet tilbake. Men det ble jeg ikke. Så da gikk vi videre inn på stadion. Med to flasker. Vannet var jo uskyldig, men hvis prinsippet er at man ikke skal ha kastbare og harde gjenstander med inn, er kontrollen altfor dårlig.

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 15 apr 07, 22:16
Jeg så nettopp Start - Viking fra nye Sør Arena på TV.  En flott stadion, men for et forferdelig gressteppe. Her kan Fredrikstad Stadion hvertfall være fornøyde. Matta på Fredrikstad Stadion var førsteklasses. Mens i Kristiansand har de ikke klart å dyrke frem gressmatte av høy kvalitet

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 15 apr 07, 23:17
må ikke glemme snøfallet de fikk på sørlandet da. trur nok det har litt å si. var ikke akkurat 5 cm snø som kom.

remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 185

Lagt til: 16 apr 07, 08:53

For å pisse i brønnen først: Arrangementsmessig, så var vel ikke nye stadion mye å skryte av...  "åoningsshowet" var jo ikek noe å skryte av...og med en lydløs nasjonalsang, med You never Walk alone overdøve Plankehaugen og supporterkorpset, og dame i et tau over Vip tribunen, go ikke minse, en ELENDIG plassering av storskjermen (Det er jo bare VIPene og boresupporterene som har perfekt sikt, de store massene på østtre tribune, og Plankehaugen må jo få wiplash.

Men matta så kanonbra ut, og stadion var flott, og resultatet topp. Så vi slo vel Sør arena på to vitkige punkter, gress og resultat, kasnkje vi må se oss slått ifht finsh på stadion, Sør Arena så skikkelig bra ut...

 

---------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten


rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 16 apr 07, 09:04
Nå er det sånn at det kommer en storskjerm til. Den skal stå på skrå for den andre. Så du å dine skal nok slippe wihplash fremover.

Marie

Juniorspiller

Ble medlem: 27 jun 06
Innlegg: 142

Lagt til: 16 apr 07, 12:28

Opprinnelig postet av rødforalltid
Nå er det sånn at det kommer en storskjerm til. Den skal stå på skrå for den andre. Så du å dine skal nok slippe wihplash fremover.

 

Jeg trodde den andre storskjermen skulle stå midt på den andre kortsiden jeg.


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 16 apr 07, 12:40
Opprinnelig postet av Marie
 

Jeg trodde den andre storskjermen skulle stå midt på den andre kortsiden jeg.

Nei, den plassen er reservert for det ene målet ...


Marie

Juniorspiller

Ble medlem: 27 jun 06
Innlegg: 142

Lagt til: 16 apr 07, 12:49
Opprinnelig postet av aavdst
Opprinnelig postet av Marie
 

Jeg trodde den andre storskjermen skulle stå midt på den andre kortsiden jeg.

Nei, den plassen er reservert for det ene målet ...

 

Hahaha, skal henge fra taket midt på den ene kortsiden.


Shamrock

Bedriftsspiller

Ble medlem: 19 okt 06
Innlegg: 7

Lagt til: 18 apr 07, 20:53

Legger for morro skyld ut et panoramabilde av stadion fra lørdag:

http://i15.tinypic.com/4dg1260.jpg


Shamrock

Bedriftsspiller

Ble medlem: 19 okt 06
Innlegg: 7

Lagt til: 18 apr 07, 20:56

Og ett av stadion tom:

http://i18.tinypic.com/2h2qolv.jpg


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 23 apr 07, 22:34

VG`s kampfakta sier at det var 12 403 tilskuere mot Lyn sist?? 

I f-b og fredrikstadfk.no står det 12 800.

Hva er dette??

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 23 apr 07, 22:42
velger vel å tro på vg i dette tilfellet. var en god del ledige seter på bortetribunen i allefall..

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 23 apr 07, 22:47

Det kan hende at det var solgt 12800 men at det ikke var flere inne enn det VG skriver.



Flat Trådet Nøstet
Side 31 av 33 31

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24