Husk meg
Brukernavn
Passord

Nye Fredrikstad Sanger

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 06 nov 05, 22:47
Endret: 06 nov 05, 22:49
Bare lurte på om det er noen her som visste om det foreligger planer om nye ffk sanger,ikke plankehaugen sanger men som diverse artister synger?

Syntes vi har levd på de gammle lenge nok, har vel enn 5-6 sanger som vi har hatt en stund nå som er fra 1 div og til nå,hvorav For fredrikstad er den som holder mål som en skikklig låt.

Håper det kommer ut nye snart,er vel på tide.

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga


-Drillo


Rebekka

Knøttespiller

Ble medlem: 17 apr 03
Innlegg: 42

Lagt til: 06 nov 05, 22:50
Helt enig! Begynner å bli på tide med noe nytt nå.

En annen ting er at vi burde få en musikkvideo inn på svisj der. Savner FFK sanger der!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 nov 05, 22:53
Opprinnelig postet av A9$h
Bare lurte på om det er noen her som visste om det foreligger planer om nye ffk sanger,ikke plankehaugen sanger men som diverse artister synger?

Syntes vi har levd på de gammle lenge nok, har vel enn 5-6 sanger som vi har hatt en stund nå som er fra 1 div og til nå,hvorav For fredrikstad er den som holder mål som en skikklig låt.

Håper det kommer ut nye snart,er vel på tide.
helt enig i det.. hvem er det som kan få ordnet dette da ?

håper dette blir ordnet.. slik at kansje nrk blir litt intresert så vi ikke bare hører start og vif sanger på 4-4-2

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3