Husk meg
Brukernavn
Passord

Start-supportere...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

134912

Juniorspiller
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 96

Lagt til: 03 nov 05, 17:13

Nå som både det ene og det andre har roet seg etter Start-FFK vil jeg sette fingeren på en ting. Start sine supportere er de mest klysete jeg noengang har møtt! Frekke småunger som viste fingeren, uoppdragne tenåringer som hadde som mål å skremme folk. Av de 15 bortekampene jeg har vært på de 2 siste sesongene, så har jeg aldri blitt så dårlig motatt! Er det flere som føler det samme???

---------------------------

Enerly # 8 på drakta mi neste år...


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 nov 05, 17:18
Opprinnelig postet av 134912

Nå som både det ene og det andre har roet seg etter Start-FFK vil jeg sette fingeren på en ting. Start sine supportere er de mest klysete jeg noengang har møtt! Frekke småunger som viste fingeren, uoppdragne tenåringer som hadde som mål å skremme folk. Av de 15 bortekampene jeg har vært på de 2 siste sesongene, så har jeg aldri blitt så dårlig motatt! Er det flere som føler det samme???



Snakka kun med 1 Start-supporter på puben, og han var grei nok han.

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 03 nov 05, 17:26
Jeg bor her nede og kan bekrefte at det er slik. Det er jo selvsagt hyggelige Start-supportere også, men jeg tror de to siste årene har gått litt i hodet på de. Kr.sand-folk er jo ikke kjent for å være imøtekommende heller. Kjenner flere sørlendinger som sier det.

---------------------------

Fredd


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 03 nov 05, 17:29
Endret: 03 nov 05, 17:30
har møtt en del på nett, og hovne har de ihvertfall vært...  og det er mye derfor jeg ville at enga skulle vinne. klanen er rett og slett mye kulere og greiere enn sørlendingene...




Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 03 nov 05, 17:31
Endret: 03 nov 05, 17:32
Opprinnelig postet av Husgutt
har møtt en del på nett, og hovne har de ihvertfall vært...  og det er mye derfor jeg ville at enga skulle vinne. klanen er rett og slett mye kulere og greiere enn sørlendingene...





Helt enig! Konge at Enga vant. Dette pga supporterene.

---------------------------

Fredd


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 03 nov 05, 21:26
Kunne ikke vært mere uenig.... Av alle de jeg møtte på lørdag var det kun EN idiot som prøvde å ta skjerfet mitt...! Men stakkaren hadde jo bola så mye så han visste vel ikke hva som var opp å ned på det engang (Var vel en til som var litt hissig før kampen, men det la jeg vel litt opp til sjøl)

Ellers var ALLE utrolig hyggelige! De snakka varmt om FFK å var glade for at vi beholdt plassen å liknende.. Selvfølgelig var det mye sympati med Enerly oppi det hele, men fikk inntrykk av at sørlendinger er generelt veldig hyggelige. Aldri vært så mange som skulle ta meg i handa å gratulere (å kondolere) Noen gang! 
Sørlendinger går til de grader både moldensere, fugler, bergensere å nordlendinger en HØY gang! For ikke å nevne klansskallene!

Gleder meg alt til turen til det glade sørland neste år

skvik

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 15

Lagt til: 03 nov 05, 23:34
Synd å lese det du skriver. Jeg er Start-supporter og kjenner meg ikke igjen i din beskrivelse. Tror du har vært uheldig, og vær så snill å ikke konkluder på grunnlag av et par småunger du møtte. Vi i Kristiansand er glade i FFK og dere er i våre tanker på en spesiell måte i disse dager, det vet du. Dagfinn Enerly er veldig populær hos oss. Gratulerer med fornyet kontrakt og velkommen til Kristiansand i 2006. Vi skal ta godt i mot deg!


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 03 nov 05, 23:41

jeg synes da Start-supporterne er like hyggelige som de fleste andre er!

Noe dritt finner du uansett hvor du kommer, mulig du bare har vært litt uheldig denne gangen vet du!

---------------------------

Plankehaugen avd kr.sand!!!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 03 nov 05, 23:49
De værste supporterne jeg har vært borti er uten tvil ham kam supportere, men er sikkert mange hyggelige av de også!

---------------------------

Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 03 nov 05, 23:52
Det der har antakelig å gjøre med at de tilfeldig utvalgte supporterne du møtte, tilfeldigvis var noen rævhøl... Men det blir jo til at man konkluderer det... Hvem vet... kanskje det er noen tullinger blandt oss også...

Personlig synes jeg start-fansen virker helt ok. De jeg mener er mest provoserende er definitivt Ham-kam og Molde-supportere... kanskje også lsk`ere men også det kan være tilfeldigheter...    I år har jeg møtt serdeles hyggelige enga og lyn-supportere. Synes også generelt at bartefolket er en trivelig gjeng.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 03 nov 05, 23:55
Endret: 03 nov 05, 23:56
må si at det beste inntrykket var helt klart LSK supportere og vif supportere, spessielt etter kampen mot lsk i fjor på stadion, hvor jeg og en lsk supporter ble enige om at vi helst skulle sett enten lsk eller ffk på toppen, (bytte på anenhvert år) også kunne vif forsvunnet ned i de evige jakt marker.. he he...


EDIT: Nå skal det legges til at jeg aldri har hatt sælig sansen for vif...

---------------------------

Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 04 nov 05, 09:05
Noe møkk vil du finne i alle supporterklubber! Sånn er det bare..

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 04 nov 05, 10:23
Sant det. Har tenkt litt over natta og funnet ut at kanskje det er bare medgangssupporterene i Start som jeg ikke takler. De fleste jeg kjenner er det. Men uansett finner vi møkk i alle klubber. Det er sant. Men jeg som bor her nede ser de hele tiden. Var så digg å slå de

---------------------------

Fredd


magge

Juniorspiller
Ble medlem: 21 mai 04
Innlegg: 81

Lagt til: 04 nov 05, 10:48
Mulig jeg også var uheldig, men vi fikk bare dritt i kristiansand..ham kam supporterne har jeg heller ikke så mye til overs for..

---------------------------

Fredrikstad i TL:D:D
- vi er kommet for å bli!


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 04 nov 05, 20:04
må si at vi ikke ble akkuratt tatt imot med bravur, men på veien opp til stadio så møtte vi på et par sørlendingher, fulle og gode hehe men makan til hyggeligere folk skal du lete lenge etter. folk er forskjellige:)

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Anne_ffk

A-lagspiller

Ble medlem: 22 jul 05
Innlegg: 237

Lagt til: 04 nov 05, 20:38
Start supportere er selvgode!! Kjenner en selv, og han er ikke akkurat veldig hyggelig, nei..

---------------------------

VARME tanker til Dagfinn og familien.. Ingen fortjener noe slikt =(
... og en varm tanke til Øyvind, stakkars gutten


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 04 nov 05, 21:30
kjenner man en så kjenner man ikke alle sies det eller var det omvendt?

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24