Husk meg
Brukernavn
Passord

15 millioner for medieavtalen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 nov 05, 16:54
Start-ledelsen regner med at den nye medieavtalen og økt satsing på marked, vil gi klubben minimum 15 millioner kroner i økte inntekter allerede neste år.
Betyr det at vi også får det samme, hvis ja synes jeg vi skal b ruke det på nye spillere

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 01 nov 05, 17:45

Er litt skeptisk til at vi får det samme, de mest populære klubbene(som blir vist mest på TV) vil nok få mer kroner enn klubber som ikke trekker så mange TV-tittere.. Vi vil nok få mer penger enn de minste klubbene.. 

---------------------------

If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 01 nov 05, 19:00
mulig. men husk at FFK ble utrolig mye vist på tv i vår...   se ikke bort fra at det kan gjenta seg hvis resultatene blir gode...   heller ingen automatikk i at start er gode neste år.. mange lag som  er gode ett år for så å slite året etter..


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 nov 05, 19:45
Opprinnelig postet av Husgutt
mange lag som  er gode ett år for så å slite året etter...


Skremmende mange faktisk. Jeg tviler i hvert fall at samtlige av Starts stjernespillere har formen inne hele neste sesong. FFK slet i bunnen i 2004, men vi ble fortsatt et av lagene som ble vist oftest denne sesongen. På vårparten syns jeg nesten alltid det var mandagskamp...

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 01 nov 05, 22:53
Hva skal vi bruke penga til? Jeg synes vi skal gi så det svir for å prøve å få Myhre tilbake, og da kommer den potten godt med. Så kan man jo prøve å lokke Risholt tilbake og evt. kjøpe han midtstopperen vi har opsjon på. West ned på høyre kant og MacDonald som spiss. Så kan evt. andre superkjøp vi kan komme over være en bonus, men jeg synes å få Myhre tilbake må være førsteprioritet.

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 02 nov 05, 00:02
Enig, Myhre alene er jo noen poenger oppspart allerede til neste sesong. Bare vi ikke blir sittende på gjerdet og ikke gjør en dritt. Ser at Lillestrøm og vil ha Myhre. Håper klubben allerede er i kontakt med han.

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 nov 05, 08:55
Vil ha Myhre tilbake

Thomas Myhre (31) vurderer å reise hjem igjen og FFK er allerede i en dialog om keeperen.

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20051006/FFK/401622233&SearchID=73225232095677

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 02 nov 05, 10:04
dette er nok en link fra 6oktober, spørs om klubben er så fryktelig aktive på overgangsmarkedet akkurat nå. de har nok å stri med rundt enerly saken. frykter at andre klubber plukker han opp ja. samt ser vi at det er flere overganger som nå etter sesongslutt blir gjennomført. føler at det er nå vi må henge med, men samtidig må vi vise stor respekt for dagfinn...vanskelig det her....

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 02 nov 05, 10:09
Opprinnelig postet av bateman
dette er nok en link fra 6oktober, spørs om klubben er så fryktelig aktive på overgangsmarkedet akkurat nå. de har nok å stri med rundt enerly saken. frykter at andre klubber plukker han opp ja. samt ser vi at det er flere overganger som nå etter sesongslutt blir gjennomført. føler at det er nå vi må henge med, men samtidig må vi vise stor respekt for dagfinn...vanskelig det her....

Tror ikke Dagfinn har noe imot at vi gjør det vi kan for å forsterke andre ledd i klubben i våre hjerter. Akkurat høyre kant kan vi nok avvente litt selv om jeg dessverre ikke har tro på at Dagfinn kommer tilbake.

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 02 nov 05, 10:11
ja, tror også han tenker slik. uansett er alt fokus naturlig nok rettet mot dagfinn og alle rundt ham. eller muligens noen jobber med nye spillere i det skjulte? og høyrekanten er særdeles utsatt hvis dagfinn ikke blir 100% frisk igjen, vi har jo i utganspunktet ingen andre flanker...

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 02 nov 05, 10:16
Opprinnelig postet av bateman
ja, tror også han tenker slik. uansett er alt fokus naturlig nok rettet mot dagfinn og alle rundt ham. eller muligens noen jobber med nye spillere i det skjulte? og høyrekanten er særdeles utsatt hvis dagfinn ikke blir 100% frisk igjen, vi har jo i utganspunktet ingen andre flanker...
Brian West når han er skadefri er vel greit alternativ på høyre flanke, spilte ikke han opprinnelig der?

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 02 nov 05, 10:20
nja...gjordevel egentlig det. ble også brukt der i de første kampene han spilte for fredrikstad. men det tok ikke lang tid før trenerne så hans potensial enda større lenger fram i banen. for meg er brian west SPISS. gleder meg til å se han i tospann med hoås neste år. en skadefri brian med grisefart og en hoås med selvtillit og full støtte fra tribunen! det lukter det svidd av....hva med lasse olsen fra aalesund? kan jo brukes på flanken, ville defintivt gitt oss enda mer løpskraft.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 198

Lagt til: 02 nov 05, 15:09
Håper virkelig at klubben fortsatt er aktive på overgangsmarkedet, selv etter det som skjedde med Dagfinn. Selv om det er usannsynlig at Dagfinn kommer tilbake på høyrekanten (men mirakler kan skje) tror jeg ikke de er ute etter en ny høyrekant uansett.

Keeper er og bør være førsteprioritet, og jeg håper klubben legger alle mulige penger de har på bordet for å få Myhre tilbake. Han vet hva han får i klubben (Jerry Knutsom, KT Eggen, entusiastisk hjemmepublikum, foreldre og venner i Moss). Men jeg frykter at kona ikke vil bo i samme by som svigerforeldrene og heller vil til hjembyen når de først flytter tilbake til Norge. Håper ikke kona til Myhre er så sta

---------------------------

Jeg bor i Moss nå, og bor i Moss neste år. og jeg skal pendle til Fredrikstad også neste år!
-Knut Thorbjørn Eggen (og ximo), 2004


FFK rulær!!

Juniorspiller

Ble medlem: 05 aug 05
Innlegg: 94

Lagt til: 02 nov 05, 15:13
hehe, får ikke håpe at ho er så sta nei, hadde vært kjempe gøy å fått myhre til FFK da..... har noen hørt noe nytt om enerly??

---------------------------

ekte ffk supporter;)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 des 05, 20:37
Ser utsom pengene får ben å stå på nå

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 08 des 05, 11:50
Opprinnelig postet av ximo
Håper virkelig at klubben fortsatt er aktive på overgangsmarkedet, selv etter det som skjedde med Dagfinn. Selv om det er usannsynlig at Dagfinn kommer tilbake på høyrekanten (men mirakler kan skje) tror jeg ikke de er ute etter en ny høyrekant uansett.

Keeper er og bør være førsteprioritet, og jeg håper klubben legger alle mulige penger de har på bordet for å få Myhre tilbake. Han vet hva han får i klubben (Jerry Knutsom, KT Eggen, entusiastisk hjemmepublikum, foreldre og venner i Moss). Men jeg frykter at kona ikke vil bo i samme by som svigerforeldrene og heller vil til hjembyen når de først flytter tilbake til Norge. Håper ikke kona til Myhre er så sta


Aah! Da kan vi legge alle ønsker om Myhre nederst i skuffen. Myhre får bli sittende og råtne på rot i Charlton mens han tjener litt ekstra penger fremfor å spille førstelagsfotball. 

Ikke måtte vi kjøpe en keeper heller - godt å ha eventuelle midler til kjøp av spillere tilgjengelig til f.eks. en ny spiss eller en solid forsvarsspiller. 

Med gårsdagens signering bør det bli lettere å tiltrekke seg andre attraktive spillere også. :)

---------------------------

Fuh! Fuh! Fuh!


birdiemaf18

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 5

Lagt til: 08 des 05, 12:06
Tror nok ikke det ble "gratis". Det er nok en sign on fee inne i bildet.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 08 des 05, 13:31
Opprinnelig postet av birdiemaf18
Tror nok ikke det ble "gratis". Det er nok en sign on fee inne i bildet.


Dette frår vi nok aldri å vite. 
På pressekonferansen igår ble det selvfølgelig ikke opplyst noen detaljer fra kontraktens innhold. 
Men uansett, hvis det har vært snakk om en "sign on fee", så er nok det kun en mikroskopisk sum i forhold til hva vi måtte ha betalt i overgangssum for en keeper av denne kaliberen.

---------------------------

FFK på toppen i 2006



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3