Husk meg
Brukernavn
Passord

Tribunekultur (2008)

Flat Trådet Nøstet
Side 19 av 36 19

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 02 okt 07, 07:17
Endret: 02 okt 07, 07:19
Opprinnelig postet av schpa84
Opprinnelig postet av Husgutt

Brannfansen hadde visst med seg røde kort igår,etterfulgt av "KOR E KIPPE" sang.. Moro



Hater Brann og LSK, så syns ikke det er morsmt. Faen at brann tar guldet i år!!!!!!!


Jammen så flott at du ødelegger tråden med den slags prat da! Finnes hundre andre tråder for det...




Lyn - Stabæk
"Min pappa er bedre enn din"

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 okt 07, 11:19

Opprinnelig postet av Marcus
jeg hadde tenkt til å legge det ut  lurer på hva folk tenkte når de så dette,

At de har bare ULTRAS ?? For noe sprøyt. Dette banneret er kun laget for å gjøre narr av oss.


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 02 okt 07, 13:57
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av Marcus
jeg hadde tenkt til å legge det ut  lurer på hva folk tenkte når de så dette,

At de har bare ULTRAS ?? For noe sprøyt. Dette banneret er kun laget for å gjøre narr av oss.



ja selvølgelig viste jeg at det kunn var for å gjøre narr av oss  Rune Haugen 

---------------------------

Neste år er det sangfelt !!


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 03 okt 07, 19:22
Det må ha vært en del i PH som synes at Ultras er fryktelig skummelt som hadde en flau smak i munnen da dette banneret ble dratt opp.

Satt selv på midt blandt pesnjonistene av en eller annen grunn og de humret og lo godt av påfunnet. Må si jeg dro godt på smilebåndet selv.

Kan ikke noen sende bildet i posten til alle i PH-styret samt denne Waters som folk nevner her inne :)

Hadde vært artig....

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 03 okt 07, 19:45
Endret: 03 okt 07, 19:55
Opprinnelig postet av Martin_
Opprinnelig postet av schpa84
Opprinnelig postet av Husgutt

Brannfansen hadde visst med seg røde kort igår,etterfulgt av "KOR E KIPPE" sang.. Moro



Hater Brann og LSK, så syns ikke det er morsmt. Faen at brann tar guldet i år!!!!!!!


Jammen så flott at du ødelegger tråden med den slags prat da! Finnes hundre andre tråder for det...

Rull inn puppen a testobombe...



---------------------------

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 03 okt 07, 22:42
Flere som la merke til banneret som det sto "Ulf Berg" på i kampen mellom RBK - Schalke i dag? Vet ikke om det var TT eller UN som sto for det, artig var det hvertfall

Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 03 okt 07, 22:52
nei, men syns jeg hørte de sang GUTAAANE... tidlig i kampen..

---------------------------

hmm....


ST

Juniorspiller

Ble medlem: 24 apr 06
Innlegg: 122

Lagt til: 03 okt 07, 23:00
Det banneret så jeg. Sendte akkurat meld til en kamerat om det. Syns det var arrtig jeg...

---------------------------

Semper Fi - Evig Troskap

FFK - Norgesmestere 06!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 04 okt 07, 00:22
Endret: 04 okt 07, 00:25
Opprinnelig postet av danan2
Flere som la merke til banneret som det sto "Ulf Berg" på i kampen mellom RBK - Schalke i dag? Vet ikke om det var TT eller UN som sto for det, artig var det hvertfall

Opprinnelig postet av ST
Det banneret så jeg. Sendte akkurat meld til en kamerat om det. Syns det var arrtig jeg...


Skriver det her og jeg:

Hva er konge med det? Er jo rett og slett barnslig, og har ingenting med tribunekultur å gjøre! De skal støtte LAGET SITT, og denne tifoen kom at på til i en Champions League kamp, hvor Fredrikstad ikke var motstanderen, men Schalke 04! Skivebom fra trønderne, og "ultraspersonligheter" som elsker å forelese om hva tifo og tribunekultur er.

Understreker bare at for noen er det andre ting enn hva som skjer på banen som er det viktigste.

PS! Banneret med "Bø, her er det bare ultras" derimot - DET er bra humor i riktig setting, dvs. i et oppgjør mot FFK...

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 04 okt 07, 00:36
Tja, det var jo morsomt at de hadde tenkt på oss i en slik sammenheng da . Jeg fikk meg hvertfall en god latter.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 04 okt 07, 00:41
Opprinnelig postet av danan2
Tja, det var jo morsomt at de hadde tenkt på oss i en slik sammenheng da . Jeg fikk meg hvertfall en god latter.

Ja, det er tragikomisk. Rosenborg skal ut i Europa, og det eneste de tenker på er Ulf Berg i Fredrikstad.......

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 04 okt 07, 00:57
noen som har bilde av ulf berg banner?:P

---------------------------

Skulle ønske jeg hadde en emo i hagen, da hadde den kuttet seg selv:)


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 04 okt 07, 01:09

http://www.ultrasfeltc.com/forum/viewtopic.php?t=221&start=130





---------------------------

Aristo Boys
Frihet For Ultras


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 04 okt 07, 01:21
hahaha, så utrolig bra. Bra kjernen setter ironiske hjerter rundt mannen som prøver og ødelegge tribunekulturen i fredrikstad. Skulle vel egentlig stått styret i plankehaugen i hjerter , men noe er bedre enn ingenting:P

---------------------------

Skulle ønske jeg hadde en emo i hagen, da hadde den kuttet seg selv:)


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 04 okt 07, 01:29
så jævli bra  

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 04 okt 07, 11:44

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av danan2
Flere som la merke til banneret som det sto "Ulf Berg" på i kampen mellom RBK - Schalke i dag? Vet ikke om det var TT eller UN som sto for det, artig var det hvertfall

Opprinnelig postet av ST
Det banneret så jeg. Sendte akkurat meld til en kamerat om det. Syns det var arrtig jeg...




Hva er konge med det? Er jo rett og slett barnslig, og har ingenting med tribunekultur å gjøre! De skal støtte LAGET SITT, og denne tifoen kom at på til i en Champions League kamp, hvor Fredrikstad ikke var motstanderen, men Schalke 04! Skivebom fra trønderne, og "ultraspersonligheter" som elsker å forelese om hva tifo og tribunekultur er.

Understreker bare at for noen er det andre ting enn hva som skjer på banen som er det viktigste.

 

Vet ikke om noen fikk med seg programmet om hooligans på Discovery i går? Fikk desverre bare med meg siste 20 min, men det var interessant nok det.

Handlet om "tribunekulturen" på Balkan og bl.a. om BBB "bad blue boys" Disse "gutta" går ikke av veien for å banke opp egne spillere om laget ikke presterer, Det var også en ledende skrue som presiserte at resultatene betydde ikke noe, det var firmaets ære som kom i 1. rekke.

De regnet også med at om den serbiske og kroatiske serien slo seg sammen igjen,(for å heve nivået) ville det nok bli dødsfall. Rivaliseringen og hatet var for sterkt.

Her var det også et dødsfall etter at noen hadde skutt med nødbluss (det var hvertfall slik det var oversatt)

 

Selve rosinen i pølsa tror jeg det var et serbisk firma som sto for. De hadde fått tak i en motsupporter, og ville tvinge han til å kysse en eller annens grav. Da han ikke gjorde som de sa, ble han regelrett og bokstavelig talt pult i ræva. Voldektsmannen er nå en helt og levende legende. De ville gjøre ALT for å ydmyke en motstander.

 

Er dette tribunekultur og mentalitet som vi ønsker på Norske tribuner? Har registrert at enkelte ser opp til BBB hvertfall.

 

Noen som vet om programmet går i reprise, og eventuelt når?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 04 okt 07, 12:01

grunn til at jeg ser opp til BBB er bare til og gå på youtube og søke på "bad blue boys" Da finner du utrolig mange bra filmer av et lydnivå og en atmosfære som er helt magisk. De blusser i hytt og pine, akkuratt som JEG vil ha det i Norge!

 

---------------------------

Skulle ønske jeg hadde en emo i hagen, da hadde den kuttet seg selv:)


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 04 okt 07, 12:04
Opprinnelig postet av stjernengutt
Vet ikke om noen fikk med seg programmet om hooligans på Discovery i går?

Jeg har fulgt med på alle episodene så langt (England, Skottland og Kroatia/Serbia) går hver onsdag kl 23 på Discovery. Ikke at jeg ønsker slike tilstander, men det er et veldig interessant program. I går var det jo helt villt, særlig de Serbiske gruppene. Jeg har sett det i reprise en gang, husker ikke når, bare å sjekke ut.

Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 04 okt 07, 12:09
er det med han som spiller i den The Football Factory ??  Danny Daire eller noe sånn ??

danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 04 okt 07, 12:10
Opprinnelig postet av Marcus
er det med han som spiller i den The Football Factory ??  Danny Daire eller noe sånn ??

Akkurat.


Flat Trådet Nøstet
Side 19 av 36 19

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24