Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvordan gikk det med Enerly..

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 29 okt 05, 20:26
Seier får være seier samme med ny TL kontrakt.. Hvordan gikk det med Enerrly??
Har ikke klart å tenke på noe siden han ble skada

jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 159

Lagt til: 29 okt 05, 20:30
Ble helt kvalm når jeg så han ligge slik som han gjorde. Håper det går bra med ham.

---------------------------

jorhan


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 29 okt 05, 20:31
Ber for at det ikke er no kritisk med mannen

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 29 okt 05, 20:33
De sa over høyttalerannlegget hva somn skjedde, og de klappet, antar det ikke er alvorlig ?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 29 okt 05, 20:35
Det så seriøst ikke bra ut nei... :/

God bedring, Dagfinn!

---------------------------

Ansvarlig redaktør


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 29 okt 05, 22:48
lam fra nakken å ner, god bedring dagfinn!!

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 29 okt 05, 22:53
Opprinnelig postet av GurrBass
Ber for at det ikke er no kritisk med mannen


Tror du bør ta en seriøs prat med han som tar i mot bønnene, for han hørte deg tydligvis ikke

---------------------------

"Det er jo helt på trynet dersom en spiller blir hentet inn som hovedtreneren ikke ønsker seg. Det kommer ikke til å skje. Derfor er det ikke feil å si at det er jeg som tar den endelige avgjørelsen" Knut T. Eggen


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 29 okt 05, 22:54
Det siste jeg leste på f-b.no var at Dagfinn brakk nakken etter å ha fått Øyvind Hoås over seg...
I beste fall kan han bli frisk, i værste fall så kan fotballkarriera til Enerly være over, han kan bli lam fra nakken og ned, eller få lammelser... Jeg frykter det værste men håper det beste...
Det står på f-b.no at han også er på vei til Ullevål hvor han vil bli opperert, og at han kjente litt føleser i den ene skuldra si...
God bedring Dagfinn :)
VI tenker på deg og familien

---------------------------

"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 29 okt 05, 23:04
Opprinnelig postet av KeJ
Opprinnelig postet av GurrBass
Ber for at det ikke er no kritisk med mannen


Tror du bør ta en seriøs prat med han som tar i mot bønnene, for han hørte deg tydligvis ikke


Han er det ikke lett å få tak i

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 29 okt 05, 23:08
Endret: 29 okt 05, 23:09
Opprinnelig postet av SirLion
Det siste jeg leste på f-b.no var at Dagfinn brakk nakken etter å ha fått Øyvind Hoås over seg...
I beste fall kan han bli frisk, i værste fall så kan fotballkarriera til Enerly være over, han kan bli lam fra nakken og ned, eller få lammelser... Jeg frykter det værste men håper det beste...
Det står på f-b.no at han også er på vei til Ullevål hvor han vil bli opperert, og at han kjente litt føleser i den ene skuldra si...
God bedring Dagfinn :)
VI tenker på deg og familien


Get your priorities right man... Gir meg vel jevnt faen i om fotballkarriera til Enerly kan være over. Tipper mannen har spilt sin siste kamp i TL uansett dersom han faktisk er så heldig å gå igjen. Hvilket er helt greit i grunn, livet og helsa er pokker så mye mer verdt en fotball...

Opprinnelig postet av GurrBass
Opprinnelig postet av KeJ
Opprinnelig postet av GurrBass
Ber for at det ikke er no kritisk med mannen


Tror du bør ta en seriøs prat med han som tar i mot bønnene, for han hørte deg tydligvis ikke


Han er det ikke lett å få tak i


Gi meg nummeret så skal jeg si personen noen velvalgte ord

---------------------------

"Det er jo helt på trynet dersom en spiller blir hentet inn som hovedtreneren ikke ønsker seg. Det kommer ikke til å skje. Derfor er det ikke feil å si at det er jeg som tar den endelige avgjørelsen" Knut T. Eggen


pelleparafin

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 okt 05
Innlegg: 2

Lagt til: 29 okt 05, 23:26
Alle tenker på deg Enerly! Hele Norge tenker på deg! God bedring og bli frisk som en fisk igjen!

Jente_81

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 5

Lagt til: 30 okt 05, 04:39
Jeg vil også gi min dypeste medfølelse til medspillere, venner og familie. Dette var virkelig triste nyheter.

Jeg håper virkelig at Dagfinn Enerly blir bra igjen, og mine tanker går til de pårørende.

GOD BEDRING!!!!!!!!!!

palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 30 okt 05, 05:40
Utrolig godt å vinne idag.....MEN og det er et stort MEN!!Vet at alle ønsker Dagfinn alt godt!Har noen venner fra oslo som er Enga supportere,svært ivrige og engasjerte....de tona ned feiringa over gullet mye,det er utrolig godt å se at alle bryr seg!!!!!Føler at hele fotball Norge tenker på vår Dagfinn,vi elsker ham jo.....tror han kommer opp på beina igjen!WE LOVE YOU DAGFINN

---------------------------

PÅL


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 okt 05, 07:11
Klarer ikke kosentrere meg, tenker på deg Dagfinn Enerly. Du har ha det tøft nå, ingen andre enn deg og de selv som er lamme vet hvor jævlig dette er. Håper har hellet med deg og slipper et liv i rullestol

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 31 okt 05, 09:13
God bedring Dagfinn! Vi er mange som leser alt vi kommer over av aviser og nyheter i håp om å få en gladmelding om situasjonen din, og vi krysser alt vi kan krysse for deg.
Varme tanker fra FFK-supporter i Moss.

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 31 okt 05, 09:21
Veldig godt å se hvordan folk samler seg om Dagfinn. Flotte supportere vi har i Norge!!!

Må innrømme at fotball blir mye mindre viktig når slikt skjer.... Ikke lett å motivere seg for en arbeidsdag heller.

Lykke til Dagfinn!!!!

---------------------------

Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05


Insolvent

Bedriftsspiller
Ble medlem: 17 aug 04
Innlegg: 19

Lagt til: 31 okt 05, 10:03
Endret: 31 okt 05, 10:27
Det meste er sagt, og det er så godt å se at hele fotballnorge slår ring om Dagfinn. Jeg vil bare få ønske Dagfinn god bedring. Håper også at Øyvind og guttas familier blir ivaretatt. Jeg er ikke kristen, men ber for Dagfinn nå.... Edit: Leste i aftenposten.no at han kunne røre litt på seg i går. Det er da et godt tegn! Satser på jevn bedring framover!!


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3