Husk meg
Brukernavn
Passord

Bjørkøy Må Sone I Startkampen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 24 okt 05, 13:48
http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/fredrikstad/article479456.ece

Er dette riktig?

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


mayadan

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 292

Lagt til: 24 okt 05, 13:58
Det stemmer nok det ja, dessverre..

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 24 okt 05, 14:13
Hvem erstatter`n ?

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


mayadan

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 292

Lagt til: 24 okt 05, 14:15
Tipper vi får se en midtbane med Brenne, Ramberg, Enerly og Kvisvik. Da vil jeg gjerne ha Hoås og Wiig fra start på topp, med West som en joker i 2.omgang. Bakre 4 bør være de samme som mot LSK.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 24 okt 05, 14:25
Håper på dette laget:

1. Sørlie

2. Czwartek
3. Bertelsen
4. Bora
5. Raio

6. Ramberg
7. Enerly
8. Brenne
11. Kvisvik

9. Hoås
10. West

12. Wiig
13. Staw
14. McDonald`
15. Blixt
16. Helland
17. Røn
18. Lindstrøm
19. Toth
20. Magnussen

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 24 okt 05, 14:55
ettersom jonna må stå over ønsker jeg brenne i en langt mer deffensiv rolle. han er ikke i sin beste form så da kan vi likså godt utnytte hans defensive ferdigheter, som vi helt sikkert trenger mot start. samtidig er jeg veldig enig med de som mener at west bør starte. regner med at start gir ALT fra første minutt og han vil kunne gi ss muligheter tidlig i kampen. leder f.eks start 2-0 utover i 2omg hjelper det mindre med west når start ligger såpass lavt. er forøvrig sørlie ute for sesongen?hvis klar ønsker jeg dette laget, hvor ramberg er offensiv og brenne defensiv:


sørlie


czwartek    piiroja    bora    bertelsen


enerly    ramberg    brenne   kvisvik


west   hoås


wiig kan komme inn for en sliten west utover i 2omgang, mens unge spillere som røn, mackie, tarik og magnussen kan gi oss mer løpskraft i bytte mot ramberg og enerly utover i kampen hvis nødvendig. samt rutinen til helland kan bli viktig hvis vi skulle lede.        

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 24 okt 05, 15:04
Opprinnelig postet av bateman
ettersom jonna må stå over ønsker jeg brenne i en langt mer deffensiv rolle. han er ikke i sin beste form så da kan vi likså godt utnytte hans defensive ferdigheter, som vi helt sikkert trenger mot start. samtidig er jeg veldig enig med de som mener at west bør starte. regner med at start gir ALT fra første minutt og han vil kunne gi ss muligheter tidlig i kampen. leder f.eks start 2-0 utover i 2omg hjelper det mindre med west når start ligger såpass lavt. er forøvrig sørlie ute for sesongen?hvis klar ønsker jeg dette laget, hvor ramberg er offensiv og brenne defensiv:


sørlie


czwartek    piiroja    bora    bertelsen


enerly    ramberg    brenne   kvisvik


west   hoås


wiig kan komme inn for en sliten west utover i 2omgang, mens unge spillere som røn, mackie, tarik og magnussen kan gi oss mer løpskraft i bytte mot ramberg og enerly utover i kampen hvis nødvendig. samt rutinen til helland kan bli viktig hvis vi skulle lede.        


Veldig enig i oppstillingen her! Vi har alt å vinne! som sagt, leder start, noe de kommer til å gjøre om vi legger oss bakpå, så er det jo dødfødt å sette inn Brian! Men på den annen side så tåler visst ikke Brian så mye mer enn et kvarter, så da blir nok det litt lite...

Steinar er forresten klar til søndag, noe som er VELDIG gledelig!

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 24 okt 05, 15:11
Tror jeg ville foretrukket Wiig på topp sammen med Hoås. Kanskje også Lindstrøm i stedet for Bora. Det viktigste er at vi har en keeper som er dønn tilstede, hvem det nå måtte være.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 24 okt 05, 17:08
Akkurat spørsmålet rundt keeper er jo ikke bare enkelt. Vet ikke hvor alvorlig skadet Steinar er, men frykter at han må stå over også lørdag. Da blir det vel Alexander som må vokte buret.

Han må på sin side ta veldig mye av skylda for scoringa til LSK, og sa selv til Radio Fredrikstad etter kampen at han føler seg veldig rusten. Og med den behandlinga han har fått i år så kan vi jo ikke vente at gutten stiller med det største overskuddet, heller.

Problemet er selvsagt at er det noe vi kan trenge i en kamp mot Start så er det en keeper som strutter av selvtillit, og som har dagen. Hmm.... jeg tror dessverre fortsatt at det vi må håpe aller mest på er at Viking gjør jobben mot Aalesund. EN gang må vel de andre resultatene gå med oss....?

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 24 okt 05, 17:40
Opprinnelig postet av Espen
Akkurat spørsmålet rundt keeper er jo ikke bare enkelt. Vet ikke hvor alvorlig skadet Steinar er, men frykter at han må stå over også lørdag. Da blir det vel Alexander som må vokte buret.

Han må på sin side ta veldig mye av skylda for scoringa til LSK, og sa selv til Radio Fredrikstad etter kampen at han føler seg veldig rusten. Og med den behandlinga han har fått i år så kan vi jo ikke vente at gutten stiller med det største overskuddet, heller.

Problemet er selvsagt at er det noe vi kan trenge i en kamp mot Start så er det en keeper som strutter av selvtillit, og som har dagen. Hmm.... jeg tror dessverre fortsatt at det vi må håpe aller mest på er at Viking gjør jobben mot Aalesund. EN gang må vel de andre resultatene gå med oss....?


Steinar tror jeg blir klar til kampen mot Start. I følge ham selv, så kunne han ha spillt mot Lillestrøm også, hvis det var helt krise.
Mot Start håper jeg også at West blir brukt fra start og at Wiig kommer inn når West evt. er tom for krefter.
Start kommer til å gå ut i 100 og da er det viktig å ha West som et kontringsvåpen.
For FFK er det viktig både å få det første målet og spille kynisk og satse på kontringsfotball, da tror jeg vil vil påføre Start et forsmedelig nederlag, som antagelig vil gjøre at Vålerenga snyter dem for gullet.

Jeg tror FFK kommer til å stille med dette laget:
----
Steinar Sørlie
----
Czwartek
Bora 
Piiroja
Bertelsen
----
Enerly
Ramberg
Brenne
Kvisvik
----
West
Hoås

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 25 okt 05, 19:12
Dette er en kamp vi burde ha Jonna. Så absolutt.
Men om start skulle være veldig hissige, så er det bra vi har Hoås. Han er flink til å holde sinnsykt lenge på ballen. Det vil gjøre start frustrerte. 
Et annet moment. Jeg vet ikke om McDonald er sjuk ennå, for han var i allefall bra mot start sist hjemme.  Han bør brukes hvis han er frisk. 
Håper vi får kjørt i dem no dop av no slag som kan gjøre dem spinnville i huet og beine til rotta tar`em! Hva som helst, for de må slå start, for Aafk vinner over viking som ikke har noe å spille for.

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3