Husk meg
Brukernavn
Passord

Fredrikstad i tippeligan 2006?????

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 154

Lagt til: 28 sep 05, 15:12
Jeg synes det er posetivf at trenerne står sammen!!!! men jeg tror faktisk at vi rykker ned!!!! det skal ett under til får at fredrikstad er i tippeligan 2006!!!!  vi har mange vansklige kamper forann oss!!!! to bunnkamper og to kamper i toppen!!! bodø,molde,lsk og start!!     dette er noe jeg ser svart på!!!     kan vi klare det???????

---------------------------

Lasse Båtstad


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 28 sep 05, 15:27
Som god og trofast supporter frister det å si ja umiddelbart, men verken jeg eller noen andre kan garantere det. Eggen trer jo nå inn i en mer aktiv rolle som 50% hovedtrener, og jeg tror at dette vil være med på å påvirke humøret og moralen til spillerne. Spillerne selv sa jo for en stund tilbake at de ønsket Eggen som hovedtrener, og når de får det som de vil i denne høyst spennende tiden, tror jeg så absoultt at det kan merkes. Men om det fører til sikker plass, kvalik eller nedrykk vites ikke!

Uansett, heia FFK!

---------------------------

En av Plankehaugens små planker ;)


FFK rulær!!

Juniorspiller

Ble medlem: 05 aug 05
Innlegg: 94

Lagt til: 28 sep 05, 15:33
helt enig der! ingen kan garantere at dem ikke rykker ned, men hvis de står på i alle kampene fremover nå så kan vi klare det!!!!      

---------------------------

ekte ffk supporter;)


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 28 sep 05, 18:50
har en stygg følelse av at vi møter mandalkam til neste år gitt, men for all del, her ente gitt opp enda

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter!!!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 28 sep 05, 18:54
Eggen maser stadig om at vi skal snu dette til noe positivt. Etter bråket i fjor hevet jo laget seg...jeg tror på det nå å.

(jeg tar det tilbake hvis vi rykker ned...helgardering)

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
K. E. Herlovsen...grrrr


brenne

Knøttespiller
Ble medlem: 30 okt 04
Innlegg: 65

Lagt til: 28 sep 05, 19:36
Er også forsatt optimist i forhold til at vi skal klare dette her..! Tror nok heller mandalskameratene må reise til Bodø neste år...

---------------------------

FFK=konge


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 28 sep 05, 21:41
Opprinnelig postet av Scout
Som god og trofast supporter frister det å si ja umiddelbart, men verken jeg eller noen andre kan garantere det. Eggen trer jo nå inn i en mer aktiv rolle som 50% hovedtrener, og jeg tror at dette vil være med på å påvirke humøret og moralen til spillerne. Spillerne selv sa jo for en stund tilbake at de ønsket Eggen som hovedtrener, og når de får det som de vil i denne høyst spennende tiden, tror jeg så absoultt at det kan merkes. Men om det fører til sikker plass, kvalik eller nedrykk vites ikke!

Uansett, heia FFK!


Eggen går inn i en 100 % stilling som hovedtrener resten av sesongen og ikke 50 %.
Eggen kommer til å fungere mye mere aktivt både før under og etter kampene og det er nok akkurat det spillerne trenger nå, for å få tilbake det fandenivoldske vinnerinstinktet.
Drillo vil være med også 100 %, men vil arbeide mye mere anonymt både før under og etter kampene enn det som har vært tilfelle inntil nå i sesongen 2005.
Jeg tror denne løsningen er det maksimale i forhold til den situasjonen klubben nå er kommet opp i og beslutningen er ikke feig, slik noen hevder. Det letteste for klubben hadde sikkert vært å bare følge hylekoret blandt både supporterne og media, derfor kreves det egentlig mere ryggrad å ha kommet frem til den løsningen vi nå har fått.
Ved å få til en løsning uten hoderullinger kan nå all fokus rettes inn på å få til et best mulig sportslig resultat. De eneste som kan ødelegge og forstyrre dette fokuset er oss supportere og evt. media som henger seg på.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


orion

Juniorspiller
Ble medlem: 09 feb 04
Innlegg: 192

Lagt til: 29 sep 05, 15:26
Jeg tror det meste blir avgjordt i helgen

pretor

Knøttespiller
Ble medlem: 25 nov 04
Innlegg: 30

Lagt til: 29 sep 05, 15:32
Jeg har trua, kan du si. 

Men jeg må få lov til å ytre en liten teori vedr. dette trener opplegget. Jeg tror Eggen kommer til å være 100% hovedtrener, og Drillo mer sidesatt, mer strateg. Jeg tror FFK og trenerteamet har valgt dette alternativet og uttalelsene, for å slippe den sinnsyke fokusen man får ved å `sparke` en trener 4 kamper før sesongslutt. FFK har ikke tid til dette nå, det er andre formidable utfordringer å fokusere på (les; 4 tøffe og uhyre viktige kamper).

Ergo tror jeg altså at Eggen er hovedtrener, og Drillo stort sett hovedtrener bare på papiret ut sesongen... Er jeg helt off?? Eller er det andre som tror det samme?


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 sep 05, 15:35
Opprinnelig postet av pretor
Jeg har trua, kan du si. 

Men jeg må få lov til å ytre en liten teori vedr. dette trener opplegget. Jeg tror Eggen kommer til å være 100% hovedtrener, og Drillo mer sidesatt, mer strateg. Jeg tror FFK og trenerteamet har valgt dette alternativet og uttalelsene, for å slippe den sinnsyke fokusen man får ved å `sparke` en trener 4 kamper før sesongslutt. FFK har ikke tid til dette nå, det er andre formidable utfordringer å fokusere på (les; 4 tøffe og uhyre viktige kamper).

Ergo tror jeg altså at Eggen er hovedtrener, og Drillo stort sett hovedtrener bare på papiret ut sesongen... Er jeg helt off?? Eller er det andre som tror det samme?



Blir rene spekulasjoner alt i hop. Jeg stoler på at det de skriver er sant, og da er de sidestilt som trenere. Hvis ikke holder de oss for narr.

orion

Juniorspiller
Ble medlem: 09 feb 04
Innlegg: 192

Lagt til: 29 sep 05, 15:38
Du er nok inne på en vesentlig detalj der, det er nok snudd helt om på trenersiden.

Vi får bare håpe det kan snu litt i hodene på spillerene også, de er jo ikke så dårlige som 
resultatene viser. 

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 sep 05, 15:42
Opprinnelig postet av orion
Du er nok inne på en vesentlig detalj der, det er nok snudd helt om på trenersiden.

Vi får bare håpe det kan snu litt i hodene på spillerene også, de er jo ikke så dårlige som 
resultatene viser. 


Hvem henviser du til her, orion ??  Hvis det er meg, så tror jeg ikke på store forandringen i forhold til nå når det gjelder trenerspørsmålet.

pretor

Knøttespiller
Ble medlem: 25 nov 04
Innlegg: 30

Lagt til: 29 sep 05, 15:46
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av orion
Du er nok inne på en vesentlig detalj der, det er nok snudd helt om på trenersiden.

Vi får bare håpe det kan snu litt i hodene på spillerene også, de er jo ikke så dårlige som 
resultatene viser. 


Hvem henviser du til her, orion ??  Hvis det er meg, så tror jeg ikke på store forandringen i forhold til nå når det gjelder trenerspørsmålet.


Tror nok han henviste til min lille teori noen poster tilbake. Jeg er enig at det kun er spekulasjoner, men jeg er ikke enige om at man evt. blir holdt for narr. Å forsøke å holde mediamaset tilbake, og litt `roen` rundt klubben nå, er et helt forsvarlig strategisk valg. Målet nå er å redde seg fra nedrykk, spille med helt åpne kort kan man gjøre senere om nødvendig.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 sep 05, 15:56
Opprinnelig postet av pretor
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av orion
Du er nok inne på en vesentlig detalj der, det er nok snudd helt om på trenersiden.

Vi får bare håpe det kan snu litt i hodene på spillerene også, de er jo ikke så dårlige som 
resultatene viser. 


Hvem henviser du til her, orion ??  Hvis det er meg, så tror jeg ikke på store forandringen i forhold til nå når det gjelder trenerspørsmålet.


Tror nok han henviste til min lille teori noen poster tilbake. Jeg er enig at det kun er spekulasjoner, men jeg er ikke enige om at man evt. blir holdt for narr. Å forsøke å holde mediamaset tilbake, og litt `roen` rundt klubben nå, er et helt forsvarlig strategisk valg. Målet nå er å redde seg fra nedrykk, spille med helt åpne kort kan man gjøre senere om nødvendig.


Å forsøke og holde mediamaset tilbake har de jo oppnådd ved å komme ut med en pressemelding. Men stillingen er så og si uforandret allikevel i forhold til klubbens posisjon. Vi sliter like mye.

pretor

Knøttespiller
Ble medlem: 25 nov 04
Innlegg: 30

Lagt til: 29 sep 05, 16:04
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av pretor
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av orion
Du er nok inne på en vesentlig detalj der, det er nok snudd helt om på trenersiden.

Vi får bare håpe det kan snu litt i hodene på spillerene også, de er jo ikke så dårlige som 
resultatene viser. 


Hvem henviser du til her, orion ??  Hvis det er meg, så tror jeg ikke på store forandringen i forhold til nå når det gjelder trenerspørsmålet.


Tror nok han henviste til min lille teori noen poster tilbake. Jeg er enig at det kun er spekulasjoner, men jeg er ikke enige om at man evt. blir holdt for narr. Å forsøke å holde mediamaset tilbake, og litt `roen` rundt klubben nå, er et helt forsvarlig strategisk valg. Målet nå er å redde seg fra nedrykk, spille med helt åpne kort kan man gjøre senere om nødvendig.


Å forsøke og holde mediamaset tilbake har de jo oppnådd ved å komme ut med en pressemelding. Men stillingen er så og si uforandret allikevel i forhold til klubbens posisjon. Vi sliter like mye.


Jeg må bare si at jeg virkelig håper du tar feil, og det er vi sikkert enige om :-)

Lykke til til søndag alle sammen! 1 poeng i Bodø, og tre neste gang burde i alle fall berge kvalik.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 sep 05, 16:12
Opprinnelig postet av pretor
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av pretor
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av orion
Du er nok inne på en vesentlig detalj der, det er nok snudd helt om på trenersiden.

Vi får bare håpe det kan snu litt i hodene på spillerene også, de er jo ikke så dårlige som 
resultatene viser. 


Hvem henviser du til her, orion ??  Hvis det er meg, så tror jeg ikke på store forandringen i forhold til nå når det gjelder trenerspørsmålet.


Tror nok han henviste til min lille teori noen poster tilbake. Jeg er enig at det kun er spekulasjoner, men jeg er ikke enige om at man evt. blir holdt for narr. Å forsøke å holde mediamaset tilbake, og litt `roen` rundt klubben nå, er et helt forsvarlig strategisk valg. Målet nå er å redde seg fra nedrykk, spille med helt åpne kort kan man gjøre senere om nødvendig.


Å forsøke og holde mediamaset tilbake har de jo oppnådd ved å komme ut med en pressemelding. Men stillingen er så og si uforandret allikevel i forhold til klubbens posisjon. Vi sliter like mye.


Jeg må bare si at jeg virkelig håper du tar feil, og det er vi sikkert enige om :-)

Lykke til til søndag alle sammen! 1 poeng i Bodø, og tre neste gang burde i alle fall berge kvalik.


Jeg tror faktisk det holder med disse poenga. Men så var det det å skaffe dem da. Med spillet som har blitt prestert i det siste så har jeg ikke tro på flere poeng hverken borte eller hjemme.

orion

Juniorspiller
Ble medlem: 09 feb 04
Innlegg: 192

Lagt til: 30 sep 05, 08:23
Endret: 30 sep 05, 08:28
Opprinnelig postet av pretor
Jeg har trua, kan du si. 

Jeg tror FFK og trenerteamet har valgt dette alternativet og uttalelsene, for å slippe den sinnsyke fokusen man får ved å `sparke` en trener 4 kamper før sesongslutt. FFK har ikke tid til dette nå, det er andre formidable utfordringer å fokusere på (les; 4 tøffe og uhyre viktige kamper).

Er jeg helt off?? Eller er det andre som tror det samme?



Da det ble litt tvil om hvem jeg refererte til, har jeg uthevet argumentet jeg syntes var 
meget fornuftig.Vi må ikke glemme at Drillo er en profil i fotball-Norge, på høyde 
med/eller større enn gamle Eggen. Sparke en slik profil, eller som endel av oss
 mener "gnom" ,ut av klubben rett før sesongslutt ville skape et mediarush på FFK
og ikke minst på spillerne, som vi må unngå for enhver pris - jeg tror de har mer 
enn nok å tenke på i dagens situasjon.

Når en har et styre som er pinglete og Drillo er en velkjent sta-peis, 
så dette var vel den beste løsningen vi kunne ventet på.

Jeg mener at det i alle fall hadde vært to løsningene som kunne vært bedre.
1. Hadde Drillo følt noe for klubben og ikke bare tenkt på seg selv, hadde han trukket seg "av helsemessige grunner
2. Hadde det vært noe mer tak i styret, hadde de innført neste års arbeidsfordeling mellom trenerne nå.

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 30 sep 05, 09:33
når du har å gjøre med personer som ikke skjønner ordet selvkritikk, så er svaret på hele denne farsen gitt .
i kjeden av personer som er involvert ,er det  vel kanskje bare en av de som har det i seg, og det Thoralf Hvidtsten.
Vedkommende var vel den eneste som så faresignalene også når det gjaldt hovedsponsor jobbingen og at ikke Drillo hadde noen positiv effekt  som Kværneng hevdet rett etter signeringen.


b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 30 sep 05, 10:16
For meg så blir overlevelse i tippeligan nå litt som bingo å regne, det kan slå alle veier. Vi får håpe på stang inn nå. 

Det viktigste nå er at Eggen har overtatt makten, for det er det som har skjedd. Det er han som eier spillekontakten ut året, og ting er hvisket han i øret garantert. Overbevist om at du og Snæbbus har riktig her, denne delingen er ren taktikk for å hindre støy i innspurten. For støy hadde ikke spillere og organisasjonen FFK taklet nå, nedrykket hadde vært et faktum dersom Drillo`s hode hadde blitt kappet. Drillo får fortsatt  komme med sine betraktninger, men det er peppingen mot hver enkelt spiller og som lag som nå blir viktig. Det er Eggen god til.

Blir spennende å se på innsatsen og lagmoralen fremover. De som tar på seg FFK-drakta nå mot B/G må nå bevise at de fortjener den. Har dere endre planer så si nei takk-jeg er ikke motivert. Kun Raio-takter er godt nok i alle ledd. 
Dette er spesielt rettet til Kvisvik, Enerly (og West som var helt lavmål mot Ålesund) . Kontraktene deres er sikkert gode, nå er det pay-back time. Noe ære har dere vel ?

pretor

Knøttespiller
Ble medlem: 25 nov 04
Innlegg: 30

Lagt til: 30 sep 05, 11:57
Meget godt oppsumert. Jeg må innrømme at jeg har litt trua på søndagen jeg, 1 poeng er alt som skal til for å gi spillerne det løftete og optimismen de trenger før Mole og LSK kampen. Blir det tap, er jeg nok tilbake mandag med andre optimistiske tanker, jeg nekter å gå med på nedrykk før det matematisk er umulig å bli i eliten.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24