Husk meg
Brukernavn
Passord

Sesongen er ikke over vet dere!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 25 sep 05, 23:57
Jeg er ganske fortvila. Spellet er ræva. At det sitter i hue er det ingen som helst tvil om. Hvem som skal henges tar jeg etter sesongen. Men en ting er sikkert; sesongen er ikke over! Vi kan med litt vind i seilene klare dette. Hva som skal til vet ikke jeg, men tror ikke at et hylekor her på forumet eller andre steder (les stadion) hjelper. Det er nå spillerne trenger supportere som viser sin grenseløse tro på laget. Det kan være den lille detaljen som snur all dritten.

Mon tro hvor mange som hadde dratt til Aalesund i sammen situasjon som det de var/er i ?? Kan nok ha betydd litt det også??

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 26 sep 05, 00:00

desverre er ikke sesongen ennå vil jeg si,for hadde den vært den for øyblikket hadde vi i det minste fått kvalifiseringsplass,men den kan vi vil snart vinge farvel til,ettersom sesongen ikke er over

ser rett og slett ikke hvor vi skal klare å ta de nødvendige poenga i kampene som er igjen

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga


-Drillo


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 26 sep 05, 00:19
Det kan godt hende du har rett. Men poenget mitt er å støtte laget. Kanskje vi kan være det som skal til, ikke hyle om hva og hvorfor alt går til helvete. Kneskålene kan vi alltids ta etter sesongen.

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 26 sep 05, 00:37
Opprinnelig postet av varheim
Jeg er ganske fortvila. Spellet er ræva. At det sitter i hue er det ingen som helst tvil om. Hvem som skal henges tar jeg etter sesongen. Men en ting er sikkert; sesongen er ikke over! Vi kan med litt vind i seilene klare dette. Hva som skal til vet ikke jeg, men tror ikke at et hylekor her på forumet eller andre steder (les stadion) hjelper. Det er nå spillerne trenger supportere som viser sin grenseløse tro på laget. Det kan være den lille detaljen som snur all dritten.

Mon tro hvor mange som hadde dratt til Aalesund i sammen situasjon som det de var/er i ?? Kan nok ha betydd litt det også??


Litt vind?!?! Bør vel begynne å blåse mer enn i det gjør diverse steder i USA om dagen for at dette skal snu nå... Alle andre lag i bunn vinner, mens vi ikke bare taper, men også spiller dårligere å dårligere.... Nei, kanke si det er mange lyspunkter... Bare å innstille seg på nedrykk, for så heller bli positivt overraska trur jeg er taktikken nå.

moxi

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 03
Innlegg: 150

Lagt til: 26 sep 05, 01:28
Enig med Varheim.
Syndebukker tar vi senere. Som supporter er jeg sikker på av slår både Glimt borte og Molde hjemme. Ikke umulig med seier mot Lillestrøm heller, så kan vi gå i fakkeltog i år igjen og få trua tilbake på et bedre år neste år. 
Vi er et tippeligalag , med et tippeligapublikum !!

---------------------------

moxi-V
FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 26 sep 05, 01:50
Opprinnelig postet av moxi
Enig med Varheim.
Syndebukker tar vi senere. Som supporter er jeg sikker på av slår både Glimt borte og Molde hjemme. Ikke umulig med seier mot Lillestrøm heller, så kan vi gå i fakkeltog i år igjen og få trua tilbake på et bedre år neste år. 
Vi er et tippeligalag , med et tippeligapublikum !!


Slik skal det lyde.
Nå er vi i angrepsposisjon. Uansett hvordan det går mellom Bodø/Glimt og Molde ikveld, så avgjør vi selv med å vinne de to neste kampene mot nettopp Bodø/Glimt og Molde. Og det kommer vi til å gjøre.
Å spille borte mot Bodø/Glimt passer oss nok mye bedre enn slik det ble mot Ålesund. 
Ålesund satset på et godt forsvar og å utnytte våre feil, og det klarte de fire ganger i løpet av kampen. Store deler av kampen lå de med 7-8 spillere i forsvar. Nettopp slik bør vi også spille mot Bodø/Glimt, da vinner vi den kampen.
Vi vinner også hjemme mot Molde, for da har vi antagelig fått tilbake litt selvtillit i laget, samtidig som Molde kanskje allerede da har sikret ny kontrakt, med seier borte ikveld og med seier i neste hjemmekamp.
Vinner vi disse to kampene kan vi like godt slå Lillestrøm også, som på det tidspunktet kanskje er ute av medaljekampen og har antagelig kun Cupfinalen å tenke på. Da tar vi en ny fornøyelig supportertur til Kristiansand bare for å konstatere at Start feier over oss med 5-2 og blir seriemestere og vi ender på en solid 10. plass.
Det snur seg fort i fotball.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 26 sep 05, 07:01
Opprinnelig postet av moxi
Enig med Varheim.
Syndebukker tar vi senere. Som supporter er jeg sikker på av slår både Glimt borte og Molde hjemme. Ikke umulig med seier mot Lillestrøm heller, så kan vi gå i fakkeltog i år igjen og få trua tilbake på et bedre år neste år. 
Vi er et tippeligalag , med et tippeligapublikum !!


...Gjør vi det, skal jeg lage VÆRDENS STØRSTE fakkel.....seriøst

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 26 sep 05, 13:31
Opprinnelig postet av Brukernavn
Opprinnelig postet av moxi
Enig med Varheim.
Syndebukker tar vi senere. Som supporter er jeg sikker på av slår både Glimt borte og Molde hjemme. Ikke umulig med seier mot Lillestrøm heller, så kan vi gå i fakkeltog i år igjen og få trua tilbake på et bedre år neste år. 
Vi er et tippeligalag , med et tippeligapublikum !!


...Gjør vi det, skal jeg lage VÆRDENS STØRSTE fakkel.....seriøst


Har allerede veddet 500 på at vi rykker ned. Eneste jeg krevde tilbake er en klem hvis vi greier oss. Håper inderlig på det siste, men jeg får nok rett denne gangen dessverre. Her lukter det direkte nedrykk lang vei. Jeg tror ikke vi får flere poeng, og dermed helt i bånn av tabellen. Jeg tror også Aalesund greier å smette forbi oss.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 26 sep 05, 14:00
Vi er jo unektelig avhengig av andre resultater her.

Ikveld:
Glimt-Molde

Neste runde:
Aalesund - Lillestrøm
Glimt-FFK
Molde-Odd
Tromsø-Start
HamKam-RBK
VIF-LYN

Det er jo utrolig mange spennende faktorer her:

Vi må holde Glimt bak oss samt passere Molde, Tromsø eller RBK.   Jeg tror ikke vi slår Molde, men har et håp om å ta Glimt selv om lite tyder på det.

Vi kan vel ikke håpe på hjelp fra Start, men det hjelper dersom de er klare seriemestere før siste kamp.  Dog går den på hjemmebane og de vil ikke drite seg ut heller. På den annen side er det kanskje like greit om de går ut overtente eller nervøse med seriegullet halveis i lomma. Heldigvis skal alle bunnlaga møte Start. 

Ålesund fikk en viss kontakt igjen og det er ikke bra.  De kan fort ta poeng mot LSK.

Vinner Glimt ikveld er de a poeng med oss, men da er Molde mer med i nedrykkstriden igjen.  Vinner Molde så tar de et godt steg vekk og glimt er fortsatt 3 poeng bak oss.  Og kvalikplassen er selvsagt verdifull nå.  Da er det bare å håpe at vi ikke får Moss.

Håper HamKam slår RBK slik at vi har kontakt med dem også.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 26 sep 05, 17:38
Endret: 26 sep 05, 17:46
Sesongen er ikke over, vet om en skal si heldigvis eller ikke.
Uansett har denne sesongen vært en fiasko, hvordan en enn snur og vender på det!
Kort  og godt.

Det bør de rette folkene være voksne nok til å ta ansvar for..

Derfor spennende å se hva som skjer  resten av sesongen og framover mot jul.
Dersom en skal tro det man hører fra Egil Olsen eller f.eks Bjørn Jensen vil nok alt gå sin skjeve gang.
Dette helt til de finner noen syndebukker å henge ut, helst noen som ikke har noen som helst invirkning på resultatene.
Noen som kan ofres uten at man behøver det minste sjølransakelse. Det er jo farlig.

PS dårlige supportere, som kommer med "ukonstrutiv kritikk" eller journalister uten innsikt er fine målskiver.  Er ikke det nok kan man sikkert konstruere "brønnpissere",

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 26 sep 05, 18:04
Joda, sesongen har vært en fiasko på rekke og rad: spillersalg og kjøp som er fadeser (ikke alle). MEN, folkens, sesongen er ikke over. Vi KAN ikke gi opp nå, og dessuten er jeg helt sikker på at støtten fra tribunen hjelper guttene - akkurat som høy buing og drittslenging ikke hjelper på stadion. Oppvasken kan og skal tas etter sesongen!


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3