Husk meg
Brukernavn
Passord

Nå rykker vi ned!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 26 sep 05, 09:23
Endret: 26 sep 05, 09:34
Jeg må bare føye meg til de som innser den grusomme sannheten. FFK kommer mest sannsynlig til å spille i Adeccoligaen neste år.
Siden Thomas Myhre stakk til te-land har vi kun tatt ett poeng. Det kan virke som om han pakka litt feil og stappa spillegleden til FFK i kofferten i farta. Hvis det er tilfellet får han sende den tilbake i posten snarest, for vi kan jo bare glemme å få se ham i FFK-drakta igjen nå.
Men det aller største savnet er selvfølgelig mannen som lyder navnet Markus Ringberg! Ingen av spissene våre scorer mål lenger, og innsatsviljen er fraværende. Salget av Ringberg er det absolutt dummeste FFK har gjort på mange år.

Jaja, alt er vel kanskje ikke helt tapt enda... En god treningsuke nå, så ordner alt seg, som Dagfinn sier. Yeah right :(

---------------------------

Que Sera Sera! Vi Elsker Fredrikstad!
Vi Elsker Fredrikstad! Que Sera Sera!


pretor

Knøttespiller
Ble medlem: 25 nov 04
Innlegg: 30

Lagt til: 26 sep 05, 09:39
Hva er dette for sutring..?? Rykker FFK ned har dere nok tid i vinter til å forsøke å analysere hva som gikk galt, og hvordan man skal støtte FFK opp i Eliten igjen.
 
Dette er det ikke tid til nå. Nå må det kriges. Spillere, ledelse og trenere må naturligvis skru på alle blålys, og det tror jeg de gjør, men de klarer det ikke uten supportere. Nå er det tiden for å ha trua på guttane, stille på kampene og skrike seg hes til siste sekund. Vi har klart det i 22 kamper, vi klarer 4 til.
 
Man kan ikke sette seg ned og surte når man beskytes fra alle kanter. Vi som supportere kan være med påvirke, og da er på tide at vi også gjør jobben vår. 

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 26 sep 05, 09:41
¨Scheie" det jeg skrev var kanskje litt utydelig.
Mente ikke at du kom med etterpåklokskap ang. Ringberg.
Husker deg godt som en av "våpendragerne" fra den gang.
Derfor mener jeg at du ikke kom med etterpåklokskap, men gjenntok noe du har hevdet tidligere.
DEt mener jeg må være lov.

Det som derimot kan virke litt merkelig er at mange ikke ser ut til å huske sin egen fortid:
F.eks til alle de som har geniforklart Drillo, senest etter RBK seieren. 
Stå fortsatt bak mannen, vær rakrygga.
Det er i motgang, han fortsatt trenger deres støtte.

Konklusjon, vil forsatt hevde mine meninger, og fortsatt være FFK fan også i framtida.
Kan faktisk tenke å melde meg inn i Plankehaugen, nå det ser ut som mange av medganssupporterne vil forsvinne.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 26 sep 05, 10:45
Endret: 26 sep 05, 10:46
Opprinnelig postet av pretor
Hva er dette for sutring..?? Rykker FFK ned har dere nok tid i vinter til å forsøke å analysere hva som gikk galt, og hvordan man skal støtte FFK opp i Eliten igjen.
 
Dette er det ikke tid til nå. Nå må det kriges. Spillere, ledelse og trenere må naturligvis skru på alle blålys, og det tror jeg de gjør, men de klarer det ikke uten supportere. Nå er det tiden for å ha trua på guttane, stille på kampene og skrike seg hes til siste sekund. Vi har klart det i 22 kamper, vi klarer 4 til.
 
Man kan ikke sette seg ned og surte når man beskytes fra alle kanter. Vi som supportere kan være med påvirke, og da er på tide at vi også gjør jobben vår. 


Jeg må si at jeg ikke klandrer de som sutrer nå. Faktisk er jeg selv nå for første gang denne sesongen overbevisst om at vi rykker ned. Det er fullt forståelig at supportere resignerer når det virker som om spillerne har totalkollaps, og det siden i sommer, OG på tross av massiv støtte under kampene. Det de presterer om dagen er rett og slett ikke TL-nivå verdig. Guttane er ikke gode nok for TL. Og da er det fortjent og oppskriftsmessig at de rykker ned. Selvsagt har jeg fremdeles et ørlite håp om kval-plass, men også det håpet er kraftig redusert i og med at de andre bunnlagene ser ut til å ha skjønt alvoret og har begynt å vinne fotballkamper. Det ser ut som om FFK er de eneste som ikke har forstått det ennå. Og nå begynner det å bli for sent.  

Kun et mirakel kan snu denne trenden nå. Guttane må heve seg 200% og virkelig brette opp ermene. Men det virker ikke som om de har troen på det selv. Spillet virker helt planløst. De flyr rundt som hodeløse kyllinger helt uten mål, mening og spilleglede. Hva skal da til??? Hvem i all verden skal få endret holdningen til gutta nå når de står plantet dypt i lera med begge beina?

I en eventuell kval-kamp mæøter vi sannsynligvis Hønefoss, Bryne eller Moss... føler at slik motstand også kan bli for tøfft nå desverre. Nei, nå er det mørkt! Jeg skulle ønske jeg var mer optimistisk...og kunne rope ut "dette klarer vi guttær", "stå på", osv osv....men, guttane gir meg ikke grunn til denne optimismen. Det er ingenting i deres spill som tyder på at noe kommer til å snu. Håper bare at oppholdet i nest øverste divisjon blir så kort som mulig...og at vi ikke går mot en ny mørk middelalder (les: 1984-2003). Vi som får ny stadion og greier da gett!

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 26 sep 05, 11:38
Opprinnelig postet av pretor
Hva er dette for sutring..?? Rykker FFK ned har dere nok tid i vinter til å forsøke å analysere hva som gikk galt, og hvordan man skal støtte FFK opp i Eliten igjen.
 
Dette er det ikke tid til nå. Nå må det kriges. Spillere, ledelse og trenere må naturligvis skru på alle blålys, og det tror jeg de gjør, men de klarer det ikke uten supportere. Nå er det tiden for å ha trua på guttane, stille på kampene og skrike seg hes til siste sekund. Vi har klart det i 22 kamper, vi klarer 4 til.
 
Man kan ikke sette seg ned og surte når man beskytes fra alle kanter. Vi som supportere kan være med påvirke, og da er på tide at vi også gjør jobben vår. 
Bravo pretor! Kunne ikke vært mer enig!

---------------------------

En av Plankehaugens små planker ;)


Nikkon

Bedriftsspiller
Ble medlem: 19 sep 05
Innlegg: 9

Lagt til: 26 sep 05, 11:53
Når man taper 4-1 hjemme mot AAFK er det lov til å sutre!! Jeg har vært på fredrikstad stadion når de spilte i 2. divisjon med 300 tilskuere på tribunen! Hvor var det såkalte entusiastiske FFK-publikummet da? FFK består av nettopp en gjeng med medgangssupportere og sutrekopper! Realize it!!!!

pretor

Knøttespiller
Ble medlem: 25 nov 04
Innlegg: 30

Lagt til: 26 sep 05, 14:00
Opprinnelig postet av Nikkon
Når man taper 4-1 hjemme mot AAFK er det lov til å sutre!! Jeg har vært på fredrikstad stadion når de spilte i 2. divisjon med 300 tilskuere på tribunen! Hvor var det såkalte entusiastiske FFK-publikummet da? FFK består av nettopp en gjeng med medgangssupportere og sutrekopper! Realize it!!!!


Jeg mener fortsatt at det er masse nok tid til denne diskusjonen i november til april. Frem til det bør fokus være å gjøre det man kan for å "dra i samme og riktig retning".  Mirakler har skjedd på fotballbanen før, og det er ingenting som tilsier at det ikke kan skje igjen!

Pondus

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 12

Lagt til: 26 sep 05, 14:29

Eneste muligheten til å redde plassen er at Drillo setter sine egne behov bak laget og trer til side. Han klarer jo ikke å engasjere og snu dette.  

Stå på FFK og Eggen/Ahlsen så kan Drillo sitte på bakrommet og regne prosenter...


100*lyn

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 2

Lagt til: 26 sep 05, 15:20
Er jo lynsupporter selv men håper virkelig at ffk holder plassen.

Det er mange av dere på forumet nå som er sikre på nedrykk. Det viktigste er jo at det er 4 kamper igjen og vinner dere to av de holder dere nok plassen.

Det å skrike på at drillo skal gå hjelper ikke nå. Nå er det støtte til laget dere må gi 100%.

Ønsker dere lykke til og håper vi sees i tippeligaen neste år. Stå på ffk!!

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 26 sep 05, 16:57
Det er jo for å støtte laget vi vil ha Drillo ut.........

100*lyn

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 2

Lagt til: 26 sep 05, 17:04
Ja hvis dere tror at det hjelper å sparke en trener før de siste serierundene så gjør det.

 I lyn har vi hatt en lei tendens til å sparke trenere og jeg tror at mye av grunnen til lyns gode plassering i år er pga henning og at det er kontinuitet i det man driver med.

Det var ingen som ropte på at drillo skulle sparkes når dere slo oss og banket rosenborg.

Igjen lykke til ffk!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 sep 05, 17:18
Opprinnelig postet av 100*lyn
Ja hvis dere tror at det hjelper å sparke en trener før de siste serierundene så gjør det.

 I lyn har vi hatt en lei tendens til å sparke trenere og jeg tror at mye av grunnen til lyns gode plassering i år er pga henning og at det er kontinuitet i det man driver med.

Det var ingen som ropte på at drillo skulle sparkes når dere slo oss og banket rosenborg.

Igjen lykke til ffk!
du har så rett.. eller hva når vi med flaks slo rbk på lerkendal 1-0.. drillo var helten

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 26 sep 05, 17:39
Til og med Tintin kunne ledet laget til visse gode kamper og seiere......... Poenget med Drillo er at det over tid går ganske raskt utfor stupet, og han har helt klart ikke spillerenes tillitt. Og å sparke spillere går ikke nå. Derfor må Drillo trekke seg nå..........

Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 26 sep 05, 17:43
Opprinnelig postet av keiko99
eller hva når vi med flaks slo rbk på lerkendal 1-0.. drillo var helten


Nei, Steinar Sørlie var vel helten den gang

---------------------------

Arve M. og Drillo UT!!!

http://www.opprop.no/opprop.php?id=mokkelbost


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 26 sep 05, 17:44
Steinar og Fru Fortuna........

Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 26 sep 05, 18:02
Opprinnelig postet av Bedreviteren
...og Fru Fortuna........


Ikke minst..!!

---------------------------

Arve M. og Drillo UT!!!

http://www.opprop.no/opprop.php?id=mokkelbost


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 26 sep 05, 18:13
Opprinnelig postet av 100*lyn
Ja hvis dere tror at det hjelper å sparke en trener før de siste serierundene så gjør det.

 I lyn har vi hatt en lei tendens til å sparke trenere og jeg tror at mye av grunnen til lyns gode plassering i år er pga henning og at det er kontinuitet i det man driver med.

Det var ingen som ropte på at drillo skulle sparkes når dere slo oss og banket rosenborg.

Igjen lykke til ffk!


Hvorfor skulle vi rope på en ny trener når vi vant kamper? Noe må gjøres før vi treffer bunnen med et magaplask..

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 26 sep 05, 18:28
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av 100*lyn
Ja hvis dere tror at det hjelper å sparke en trener før de siste serierundene så gjør det.

 I lyn har vi hatt en lei tendens til å sparke trenere og jeg tror at mye av grunnen til lyns gode plassering i år er pga henning og at det er kontinuitet i det man driver med.

Det var ingen som ropte på at drillo skulle sparkes når dere slo oss og banket rosenborg.

Igjen lykke til ffk!
du har så rett.. eller hva når vi med flaks slo rbk på lerkendal 1-0.. drillo var helten


Jeg kan ikke skjønne hvorfor du er for det sittende styret, Keiko ?? Begriper det ikke rett og slett.

HK1918

Bedriftsspiller
Ble medlem: 09 aug 05
Innlegg: 8

Lagt til: 26 sep 05, 19:01
Endret: 26 sep 05, 19:01
Skal forsøke å strø litt ekstra salt i såret..... Ringberg har 4mål og 5 ass på de kampa han har spillt for oss... I tillegg får han all ære for at Espen Olsen har funnet veien til nettet igjen. (Hadde 1 før Ringberg, 7 nå) Fleip og fakta til side, håper virkelig dere holder plassen. Er helt klart det laget av dumpekadidatene jeg vil beholde. Vi er vel ikke sikra vi heller.
Lykke til i hvertfall, og takk for Ringberg....

---------------------------

Forza HAMKAM!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3