Husk meg
Brukernavn
Passord

Gladmelding

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 sep 05, 08:30
Hele troppen er skadefri med Brian

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 sep 05, 08:40

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 12 sep 05, 08:48

HE ?
Med et steg håpet !

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og korps-trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 12 sep 05, 12:57
Veldig deilige nyheter. Gleder meg!
Knuse Enga!!

---------------------------

Que Sera Sera! Vi Elsker Fredrikstad!
Vi Elsker Fredrikstad! Que Sera Sera!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 sep 05, 13:32
Opprinnelig postet av Patrioten
Hele troppen er skadefri med Brian


Hjelper ikke det hvis dem fortsatt er tunge i beina.

Dj Charlie

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 12 sep 05, 14:01

Er tvilene til Brain...

Var ikke han ute i MINST 4 uker? Høres rart ut om han er tilbake allerede.·Tipper det er en liten misforståelse mellom FFK og Demokraten, men blir selvfølgelig glad om denne nyheten skulle vise seg å være sann.

 

---------------------------

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 sep 05, 20:20
Bernt Huskler spiller ikke i morgen på grunn av øyeskade, Steffen Ivertsen er også tvilsom. Blir spennende å se hvem spiller sammen med Tore Andre Flo på topp

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 sep 05, 21:14
Daniel Fredheim Holm er vel et godt tips vil jeg tro. I en litt mer tilbaketrukken rolle enn Flo. Frykter vel mer han enn Flo egentlig. Eller så er det vel ikke helt overraskende om dos Santos spiller spiss også, han har gjort det en del ganger nå, så helt ukjent er han vel ikke i rollen

---------------------------

Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5378

Lagt til: 12 sep 05, 21:25
Opprinnelig postet av Patrioten
Hele troppen er skadefri med Brian


I følge Radio Fredrikstad og fysioterapeut Erik Strøm i dag, skal Brian begynne å trene med ball mot slutten av uken... Så da er han nok fortsatt skadet ja.

Finn

Juniorspiller

Ble medlem: 26 mai 03
Innlegg: 149

Lagt til: 12 sep 05, 21:31
Spurte Drillo etter ffk2 kampen i kveld om Brian var klar og han avkreftet dette.

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 12 sep 05, 21:37

Er ikke dos santos langtidsskadet a? Var det ikke derfor vålerenga jobbet febrilsk med å få på plass en venstreback før overgangsvinduet ble lukket?

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Finn

Juniorspiller

Ble medlem: 26 mai 03
Innlegg: 149

Lagt til: 12 sep 05, 21:57
jepp. dos santos er ute 3-4 uker med en kneskade.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 sep 05, 22:48

jeg husker hvor glad alle var da brann stilte med ett C lag.. vi skal være forsiktig med å være for glad... her kan dere lese om at flo er klar da: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=290007

klarer vi 1 poeng er det nesten ran... håper jeg må spise dem orda og juble for seier, men troa mi er ikke der

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Lærkula

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 259

Lagt til: 12 sep 05, 23:13
Opprinnelig postet av keiko99

jeg husker hvor glad alle var da brann stilte med ett C lag.. vi skal være forsiktig med å være for glad... her kan dere lese om at flo er klar da: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=290007

klarer vi 1 poeng er det nesten ran... håper jeg må spise dem orda og juble for seier, men troa mi er ikke der



Du kan vel ikke kalle det et ran, kampen må jo spilles først

---------------------------

11 hvite guttær på vei mot toppen!
Lærkula alias Snæbbuss-Aristokrat #20
Lenge leve hjørnet


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 sep 05, 00:15
Dessverre var Demokraten sin artikkel som det refereres til i denne tråden kun håpløs journalistikk (ikke uventet fra den kanten). I FB står det å lese at West fremdeles er langtidsskadet:

"Et comeback av Brian West vil først kunne skje om en måned, noe som betyr at han i beste fall får med seg de siste seriekampene.

– Brian skal trene litt med ball i slutten av denne uken. Det er viktig at han bygger seg opp gradvis, sier fysioterapeut Erik Strøm. I går jogget Brian under treningen. Mihaly Toth trente ikke på grunn av sykdom."

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 sep 05, 00:56
Opprinnelig postet av Lærkula
Opprinnelig postet av keiko99

jeg husker hvor glad alle var da brann stilte med ett C lag.. vi skal være forsiktig med å være for glad... her kan dere lese om at flo er klar da: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=290007

klarer vi 1 poeng er det nesten ran... håper jeg må spise dem orda og juble for seier, men troa mi er ikke der



Du kan vel ikke kalle det et ran, kampen må jo spilles først
du leser ett ord og det er ran.. du må lese alt.. jeg sier det igjen: klarer vi 1 poeng er det NESTEN ran....   Håper jeg må spise dem orda og juble for seier, men troa mi er ikke der..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 sep 05, 01:04
Det blir jo uansett helt håpløst å si før kampen er spilt, keiko99. Dersom FFK faktisk spiller god fotball og kommer til flere sjanser enn Vålerenga, så vil det ikke "nesten være noe ran" om det blir uavgjort.

Dessuten har vi et ran å revansjere. De fleste husker vel tilsvarende kamp i fjor da vi ledet 2-1 i kampens siste minutt, Bjørnar Johannessen ble snytt for straffespark, og Vålerenga kontret isteden inn 2-2 på overtid...


---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 sep 05, 01:56
Opprinnelig postet av Costanza
Det blir jo uansett helt håpløst å si før kampen er spilt, keiko99. Dersom FFK faktisk spiller god fotball og kommer til flere sjanser enn Vålerenga, så vil det ikke "nesten være noe ran" om det blir uavgjort.

Dessuten har vi et ran å revansjere. De fleste husker vel tilsvarende kamp i fjor da vi ledet 2-1 i kampens siste minutt, Bjørnar Johannessen ble snytt for straffespark, og Vålerenga kontret isteden inn 2-2 på overtid...


nå må det være lov og utrykke seg forkjellig.. jeg sier det sånn og du mener det ikke er rett og argumenterer på det. grei jeg gotar det, men forsatt er det min måte og utrykke ting på.. spess når jeg husker 3 ræva kamper vi hadde..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 13 sep 05, 02:07
Endret: 13 sep 05, 02:12
Opprinnelig postet av Costanza
Dessverre var Demokraten sin artikkel som det refereres til i denne tråden kun håpløs journalistikk (ikke uventet fra den kanten). I FB står det å lese at West fremdeles er langtidsskadet:

"Et comeback av Brian West vil først kunne skje om en måned, noe som betyr at han i beste fall får med seg de siste seriekampene.

– Brian skal trene litt med ball i slutten av denne uken. Det er viktig at han bygger seg opp gradvis, sier fysioterapeut Erik Strøm. I går jogget Brian under treningen. Mihaly Toth trente ikke på grunn av sykdom."


Jeg snakket selv med West på treningen idag, og han mente han var klar til kampen mot Tromsø. Om han spiller den kampen er jo ikke sikkert, for det bestemmer jo ikke Brian selv.
Snakket også med Mc Donald, som har hatt influensa hele uken, og han er definitivt ikke klar mot Vålerenga, i likhet med Tóth, som iflg. Mc Donald lider av samme sykdom.

Laget er ikke tatt ut, for det skal holdes hemmelig inntil rett før kampstart. Alle spillerne har fått beskjed om å møte opp kl. 17.00, og deretter vil laget bli offentliggjort for spillerne.
Men egentlig så er det kun midtstopperplassene det er tvil om. Der er det tre spillere som kjemper om to plasser. Og disse spillerne er Lindstrøm, Bora og Piiroja. Dessuten har jeg en liten sensasjonell magefølelse på at Steinar Sørlie kommer til å ta plassen til ALH mot Vålerenga, men dette er kun min personlige mening, pga. at Sørlie oser av selvtillit på trening, og at jeg mener han er god på små flater, som kan være avgjørende mot nettopp Vålerenga.
Derfor blir laget i morgen:
------
Sørlie
------
Jonna
Lindstrøm
Bora
Bertelsen
------
Enerly
Røn
Ramberg
Brenne
Kvisvik
-----
Martin Wiig

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 sep 05, 10:40
Ser ikke bort i fra det, Snæbbussaristokrat 1.

Men jeg vil gjerne kjøre Bjørkøy opp på midtbanen for Ramberg, og Blixt inn på høyreback.

Synd om både Tóth og McDonald er skadet. Da mister vi noen gode alternativer på benken.


---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3