Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem møter FFK 2 i kvalikken

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 sep 05, 15:42
Hvis de vinner avdelingen, les her hva som skjer med Ham-Kam http://www.hamkam.no/presentation/showdetail.asp?clicked_id=104&menu_id=&id=3703

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 06 sep 05, 16:21
Skal mye til om de ikke gjør det nå ? Siden Sparta2 ikke kan rykke opp. Dette her kommer til å bli ulidelig spennende, har jeg på følelsen av... Er utrolig viktig å rykke opp i år! Hvem kan de møte tro...

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 06 sep 05, 16:30
Opprinnelig postet av bjorn
Skal mye til om de ikke gjør det nå ? Siden Sparta2 ikke kan rykke opp. Dette her kommer til å bli ulidelig spennende, har jeg på følelsen av... Er utrolig viktig å rykke opp i år! Hvem kan de møte tro...
opprykk kan koste FFK nedrykk fra TL.. det er jo så dumt å satse opprykk på ffk2 om vi mister plassen i TL av den grunn. tap mot vif så tromsø ja da er opprykke til ffk2 bortkastet

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 06 sep 05, 16:40
Går an å ha 2 ballær i lufta på en gang da...

Vi klarer å beholde plassen uten problem + at vi får FFK2 opp i 2div.

Det er min spådom

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 sep 05, 01:47
Opprinnelig postet av bjorn
Går an å ha 2 ballær i lufta på en gang da...

Vi klarer å beholde plassen uten problem + at vi får FFK2 opp i 2div.

Det er min spådom
det er mulig å ha to ballær, men det er også mulig å søle bort dem. ergo jeg føler meg ikke trygg. skulle FFK2 rykke opp og vi beholder plassen så gleder dette meg, men motsatt er værre at vi ikke holder plassen og dem rykker opp for det hjelper lite

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 09 sep 05, 14:04
Hmm forstår jeg det riktig når jeg tror FFK2 spiller i pulje med VIF2, Korsvoll og Sander (?)

Gruppe 1:
Vinner avd. 1 - vinner avd. 3
Vinner avd. 2 - vinner avd. 5

Altså
FFK2 - VIF2
Korsvoll - Sander

---------------------------

Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 09 sep 05, 14:12
Endret: 09 sep 05, 14:13
Dersom ikke rekkefølgen i gruppene endrer seg, så har du forstått det rett.

Worst case scenario er at FFK2 møter Moss2 i kval, mens de samme lags A-lag møtes i Tippeliga-playoff. Altså to mosselag opp, ett FFK-lag ned og ett værende i 3. div. Dette kan faktisk skje...

---------------------------

"Odd Grenland står nå med fem strake seire - av seks mulige"
- Ernst A. Lersveen, TV2-skrue


Ricochets

Knøttespiller
Ble medlem: 03 apr 04
Innlegg: 42

Lagt til: 09 sep 05, 21:29
Opprinnelig postet av Superkjegle
Hmm forstår jeg det riktig når jeg tror FFK2 spiller i pulje med VIF2, Korsvoll og Sander (?)


Puljene ble kun satt opp som et utgangspunkt for trekninga og har ikke lenger noen funksjon. Dere møter Vålerenga 2 hjemme og borte i kvalifiseringa dersom dere vinner deres avdeling.

Vålerenga 2 er allerede klar for kvalifisering ettersom det eneste laget som kan ta oss igjen (Follo 2) ikke kan rykke opp.

En dårlig trekning for begge lag, der startoppstillinga i a-kampen før avgjør hvor sterkt lag man kan stille. Regner med at Korsvoll og Elverum/Sander er førnøyd med å slippe eliteserielaga.


---------------------------

Drakta i blått med en anelse rødt i.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 11 sep 05, 17:38
Ser ut som VIF II vil mønstre et godt lag med Kjetil Rekdal i spissen, står i hvert fall på TV2s tekst-tv at han har begynt å trene med A-laget til Enga for å kunne spille opprykkskampen. Hadde jo vært gøy, om han ikke mente det som en spøk da.

Ahlsen, tar du utfordringen? Legg deg i trening og skyt oss til 2. divisjon

---------------------------

Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 sep 05, 01:19
Håper Plankehaugen kommer mannsterke til kvalikkampene også. Vi behøver å få FFK 2 opp.

Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 13 sep 05, 08:46
Noen som har lagoppstillingen mot Fagerborg?

Vi skal ikke være for trygge her tror jeg, FFK2 skal møte de 2 neste på tabellen, og i går klarte ett fysisk sterkt Fagerborg ganske enkelt å stoppe alle angrep fra ffk2 (scoringa var på dødball). Det så ut som om Fagerborg var ett hode høyere i snitt og sikkert 20kg. FFK2 forsvaret glapp skikkelig et par ganger også, burde vært 2-0 før pause egentlig.

---------------------------

Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 13 sep 05, 08:51
Opprinnelig postet av Superkjegle
Noen som har lagoppstillingen mot Fagerborg?

Vi skal ikke være for trygge her tror jeg, FFK2 skal møte de 2 neste på tabellen, og i går klarte ett fysisk sterkt Fagerborg ganske enkelt å stoppe alle angrep fra ffk2 (scoringa var på dødball). Det så ut som om Fagerborg var ett hode høyere i snitt og sikkert 20kg. FFK2 forsvaret glapp skikkelig et par ganger også, burde vært 2-0 før pause egentlig.


FFK stillte et nesten rent juniorlag!

---------------------------

FFK på toppen i 2006



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3