Husk meg
Brukernavn
Passord

Tidligere FFKere-tråden

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 05 sep 05, 18:59
Endret: 05 sep 05, 20:56
Litt morsomt å se hvordan tidligere FFK-spillere gjør det i sine respektive klubber...

Leste gjennom papirutgaven av Dagbladet i dag. Der kom jeg over spillerbørsene for gårsdagens runde i 1. divisjon, og la merke til at både Olof Watson (Pors Grenland) og Tero Koskela (Hønefoss) ble kåret til banens beste for sine lag. Begge kjemper om kvalikplassen. Og i dag spilte visstnok Alexander Forsberg (Moss) en god kamp og scoret også ett mål da Follo (med Christian Petersen) ble beseiret på Melløs. Dermed er Moss enda et hakk nærmere kvalik. Anders Østli er en annen tidligere FFKer som spilte fra start for Moss i dag, sammen med Per-Morten Kristiansen da.

Ellers startet også Jeton Petisha for Pors i går, men spilte ifølge Dagbladet sin børs ingen stor kamp.

Og Hjalmar Johansen (Sandefjord) er jo nok en gang en av 1. divisjons beste midtstoppere. Ligger på 2. plass på VG-børsen av alle 1. divisjonsspillerne denne sesongen...


---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 05 sep 05, 20:45
Hmmm, kanskje på tide å provosere mossingene med å si at jeg blir kvalm av alle FFKerne på dagens Mosselag, hadde vel satt i gang sinnene vil jeg tro

Neida, men det begynner å bli en del FFKere rundt omkring. Til og med en på Bryne faktisk

---------------------------

Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 06 sep 05, 00:06
Opprinnelig postet av Costanza
Litt morsomt å se hvordan tidligere FFK-spillere gjør det i sine respektive klubber...

Leste gjennom papirutgaven av Dagbladet i dag. Der kom jeg over spillerbørsene for gårsdagens runde i 1. divisjon, og la merke til at både Olof Watson (Pors Grenland) og Tero Koskela (Hønefoss) ble kåret til banens beste for sine lag. Begge kjemper om kvalikplassen. Og i dag spilte visstnok Alexander Forsberg (Moss) en god kamp og scoret også ett mål da Follo (med Christian Petersen) ble beseiret på Melløs. Dermed er Moss enda et hakk nærmere kvalik. Anders Østli er en annen tidligere FFKer som spilte fra start for Moss i dag, sammen med Per-Morten Kristiansen da.

Ellers startet også Jeton Petisha for Pors i går, men spilte ifølge Dagbladet sin børs ingen stor kamp.

Og Hjalmar Johansen (Sandefjord) er jo nok en gang en av 1. divisjons beste midtstoppere. Ligger på 2. plass på VG-børsen av alle 1. divisjonsspillerne denne sesongen...




Hvis du ser på Løv/Ham sitt lag så var det en tidligere FFKèr der å. Nemlig Gjermund Borger Hansen.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 06 sep 05, 00:10
Det stemmer. Er selvsagt klar over at Borger Hansen er i Løv/Ham. Det samme er Christoffer Solvang, men Borger Hansen er vel den av de to som har fått klart mest spilletid. Vi må heller ikke glemme Jarle Mong som har hatt stor sukess i Bryne, men i år har han slitt litt mer...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 06 sep 05, 07:48
Håkan Söderstjerna har startet de tre siste kampene for Landskrona og har fått gode skussmål der. Har tydeligvis funnet tilbake til god gammel form.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 07 sep 05, 00:20
Også har du jo Bjørnar i Sparta, Vebjørn i Sarpsborg er det vel?

Samma det, Bjørnar gjør jo sine saker bra i Sparta, samme kan vel sies om Rino, men
han begynner å dra på åra, syntes godt på baklengsen mot Sprint i helga...

---------------------------

"Det er jo helt på trynet dersom en spiller blir hentet inn som hovedtreneren ikke ønsker seg. Det kommer ikke til å skje. Derfor er det ikke feil å si at det er jeg som tar den endelige avgjørelsen" Knut T. Eggen


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 07 sep 05, 01:24
Gamle gode Tony Knapp - som trente FFK i 1982-83 - er nå trener for Hundvåg IL. De spiller i 3. divisjon avd. 12 hvor de ligger på 11. og nest siste plass.

Rune Martiniussen som spilte 12 kamper for FFK i 2002 er nå trener for Skarp i 2. divisjon avd. 4.

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 07 sep 05, 12:01
Mener fortsatt at det var en tabbe å sparke Tony Knapp den gangen. 4,2 mål i snitt per kamp i datidens 2. divisjon, var en rekord. (lov å mimre litt)

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 10 sep 05, 00:29
Opprinnelig postet av FFK1903
Hmmm, kanskje på tide å provosere mossingene med å si at jeg blir kvalm av alle FFKerne på dagens Mosselag, hadde vel satt i gang sinnene vil jeg tro

Neida, men det begynner å bli en del FFKere rundt omkring. Til og med en på Bryne faktisk


Begynner å bli ganske så mange tidligere mossespillere på FFK også! Og det er vel ikke så veldig mye bedre det...

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 26 sep 05, 18:13
Opprinnelig postet av KeJ
Også har du jo Bjørnar i Sparta, Vebjørn i Sarpsborg er det vel?

Samma det, Bjørnar gjør jo sine saker bra i Sparta, samme kan vel sies om Rino, men
han begynner å dra på åra, syntes godt på baklengsen mot Sprint i helga...


Bjørnar oser klasse for tiden, i hvert fall nå når sesongen begynner å gå mot slutten. Har sett noen av hjemmekampene. Rino er passe god = god på streken, svak i feltet. Kristian Østli er god, men har i følge avisa i særp flyttet til Trondheim og skal legge opp etter sesongen. Richard Olsen varierer fra det gode til det usikre og slappe.

Vebjørn har jeg ikke sett mer enn kun på lørdag, og da var det tydelig at han har venstrefoten i behold men har sunket ned på SFKs labre nivå

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 29 sep 05, 00:07
Opprinnelig postet av Julekake
Begynner å bli ganske så mange tidligere mossespillere på FFK også! Og det er vel ikke så veldig mye bedre det...


Var nettopp derfra jeg skrev det jeg gjorde... Er jo en del mossinger som sier de er kvalme over alle eks-kråkene på FFK om dagen, men det samme kan jo vi si om dem tenkte jeg, sånn for å fyre dem opp litt

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 16 okt 05, 15:18
Christian Petersen er kanskje ikke tidligere FFK-spiller i og med at han bare er på lån, men vil likevel nevne i denne tråden at han akkurat har scora for sitt formsterke Follo borte mot Sogndal!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 26 okt 05, 22:49
forøvrig er risholt endelilg igang for AGF. spilt de 2siste kampene fra start og i 90min. debuterte med et innhopp. 3kamper totalt altså. spiller også med drakt nm3...AGF ligger nest sist så ved et nedrykk er det bare å komme "hjem" igjen roger!unner ham alt av suksess, en av våres viktigste bidragsytere på veien mot TL.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 27 okt 05, 17:37
Opprinnelig postet av Costanza
Litt morsomt å se hvordan tidligere FFK-spillere gjør det i sine respektive klubber...

Leste gjennom papirutgaven av Dagbladet i dag. Der kom jeg over spillerbørsene for gårsdagens runde i 1. divisjon, og la merke til at både Olof Watson (Pors Grenland) og Tero Koskela (Hønefoss) ble kåret til banens beste for sine lag. Begge kjemper om kvalikplassen. Og i dag spilte visstnok Alexander Forsberg (Moss) en god kamp og scoret også ett mål da Follo (med Christian Petersen) ble beseiret på Melløs. Dermed er Moss enda et hakk nærmere kvalik. Anders Østli er en annen tidligere FFKer som spilte fra start for Moss i dag, sammen med Per-Morten Kristiansen da.

Ellers startet også Jeton Petisha for Pors i går, men spilte ifølge Dagbladet sin børs ingen stor kamp.

Og Hjalmar Johansen (Sandefjord) er jo nok en gang en av 1. divisjons beste midtstoppere. Ligger på 2. plass på VG-børsen av alle 1. divisjonsspillerne denne sesongen...



Andreas G Olsen og Jon Hermansen er jo spillendes trenere i året som kommer for TIF!

---------------------------

Svensk Magi


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 30 okt 05, 02:42
så forsåvidt Christian Petersen på "Cash Cab" på tv3 her omdagen he he... ikke at det har noe med fotball og gjøre men ville bare nevne det....

---------------------------

Jørn Moum, Gratulerer FFK med fornyet kontrakt og ønsker Dagfinn Enerly lykke til og god bedring!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 okt 05, 21:34
Kan forøvrig nevne at Landskrona BOIS med Söderstjerna rykket ned fra Allsvenskan i dag etter å ha tapt kvalikken mot Gais.

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 28 mai 06, 18:46
Endret: 28 mai 06, 19:11
Akkurat sett 1. omgang av Viking-Odd hvor Olof Watson har vært av de beste på banen. Det er heller ikke første gang i år han imponerer for Odd i sin nye rolle som midtspiss. Morsomt å se, selv om jeg fremdeles river meg litt i håret over at Eggen gav ham opp. En anvennelig spillertype som kan bekle mange roller i en 4-3-3-formasjon. Rask, teknisk, gode pasninger og bra innsats hele veien. Og ikke minst har han et veldig godt skuddbein. Hvem husker ikke frisparksuseren på Bislet mot Lyn 2 da vi spilte i 2. divisjon?

EDIT: Nå scoret "Mommo" for Sparta Sarpsborg...




Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 29 jul 06, 20:49
Watson kom inn og ble matchvinner for Odd mot Vålerenga. For øvrig en veldig fortjent seier. Enga hadde griseflaks som ledet 2-0 og virket som alle spillerne hadde sirup i beina. Likevel håpet jeg, for vår del, på VIF-seier.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 10 sep 06, 23:10
Stian Johnsen scoret to mål for FK Haugesund i dag. Per-Morten Kristiansen storspilte i samme kamp (mot Bryne).

For Sparta var visst Tronseth nok en gang solid. I forrige kamp ble han for øvrig kåret til Sparta sin beste spiller. Martin Wiig gjorde det også bra. Skapte mange sjanser, men scoret ikke. Bjørnar Johannessen scoret imidlertid (Sparta slo Moss 2-0).



spartasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 188

Lagt til: 11 sep 06, 10:26

Tronseth har vært helt sjef! Utrolig stor forskjell fra å ha sett han usikker på tv for FFK til å være helt trygg og konge nå. Nivåforskjellen er der mellom divisjonene, men ikke SÅ stor. Ikke i de vanvittige "liv og død" kampene som spilles nå. Wiig er god, men herjer ikke akkurat. Smart med og uten ball hele tiden, jobber hardt. Moro å se. Tydelig at begge har hevet seg litt i ny klubb med trygghet og 90 minutter hver kamp. Bjørnar har vært litt "opp og ned" som resten av laget denne sesongen, men i går var han rett og slett i nesten alt han gjorde. Suveren kamp.

---------------------------

- sammen for Sarpsborg



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24