Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvordan går det med finnen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 aug 05, 17:59
Nå er det bare en dag til overgangsvinduet stenger, er det noe nytt med finnen, kann vi håpe på flere forsterkninger. Synes det bør kjøpe inn en spiss til, bedre med en for mye spiss, enn en for lite

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 30 aug 05, 18:04
Opprinnelig postet av Patrioten
Nå er det bare en dag til overgangsvinduet stenger, er det noe nytt med finnen, kann vi håpe på flere forsterkninger. Synes det bør kjøpe inn en spiss til, bedre med en for mye spiss, enn en for lite


Du ønsker deg altså en som er for mye spiss? Sikkert kverulerende, men jeg gjør alt jeg kan for å finne på noe morsomt. Tungsinnet etter gårsdagen sitter i fortsatt.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 aug 05, 20:46
Bare morro det, vi må ta vare på det som finnes av glede, det er faen meg ikke mye for tiden, jeg har begynt banne, det ere min reaksjon

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 30 aug 05, 23:18
Ifølge FB så blir finnen trolig klar i morgen. Noe han jo må bli dersom han skal bli FFK-spiller i høst...


---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Raptor

Knøttespiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 39

Lagt til: 31 aug 05, 12:20
Finnen er klar for spill!!!
Håper dette er en kvalitets spiller

---------------------------

-------------------------------------------
Fotball GÆRRNNNN!!!!


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 31 aug 05, 12:42
håper det stemmer raptor!!

det er sikkert skrevet her før, men er det noen som vet om han kan spille høyreback? verken raio eller bora har jo noe utpå kanten å gjøre

---------------------------

med ffk til champions league!


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 31 aug 05, 12:46
Finnen er ifølge fredrikstadfk klar, og kan vistnok spille midtstopper og back.

Håper dette er en forsterkning på backplassen!!

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 31 aug 05, 13:00
Slik jeg har forstått det er han primært midtstopper som kan spille back. Jeg blir litt betenkt om det da er en direkte forsterkning om han bare kan spille back. Hadde følt meg mye mer betrygget, om han ble beskrevet som en spiller som bekler begge rollene like godt. Men tiden får vise...

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -


kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 31 aug 05, 14:00
Da er han klar. http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?ArtID=222 Bra. Vi trenger en sikker høyreback.

---------------------------

Ære være plankebyen!


hiawata

Juniorspiller

Ble medlem: 01 nov 03
Innlegg: 145

Lagt til: 31 aug 05, 14:03

ny forsvarsfinne er bra. og kan han spille back er det enda bedre. er det noen som har noen referanser på han?

---------------------------

på vinger over europa


Finn

Juniorspiller

Ble medlem: 26 mai 03
Innlegg: 149

Lagt til: 31 aug 05, 14:31
Han har godt over 100 kamper i toppserien i Finland. Står med 16 U-21 kamper. 
Er han tiltenkt rollen som reserve for Bora og Rajo eller går han inn på laget?

hiawata

Juniorspiller

Ble medlem: 01 nov 03
Innlegg: 145

Lagt til: 31 aug 05, 14:39
høres bra ut med backup på midtstopperplass, men kanskje først og fremst inn på backen?

---------------------------

på vinger over europa


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 31 aug 05, 16:07
Håper han går rett inn på backplass.. Blixt har ikke imponert meg og Bjørkøy må vi ha på midten.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 31 aug 05, 16:58
Etter hva jeg har skjønt er han primært midtstopper og vil være backup for Zivkovic og Piiroja.

Hønefoss signet forresten også en finsk midtstopper i dag, med en litt bedre CV enn Lindström...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 01 sep 05, 14:17
Jeg fikk følgende tilbakemelding fra en Allianssi-supporter:

"Mathis was here just for half a season, but he proved himself as solid central defender. Allianssi conceded only 7 goals in first 11 games of this season, before the Belgians took over the team. Our defence was best in the league and improved a lot from last year thanks to him. He is quite strong in the air, and potential thread in attacking corners. Pace and technique may not be his best abilities. At 24 he has over 100 league matches under his belt and he used to be U21 regular. Before Allianssi, Lindström played 4 seasons in Inter Turku scoring 8 goals. His native language is Swedish, so settling in should not be a problem.

Allianssi supporters can`t understand why he is loaned away, when our team is already in disasterous condition right now."

http://www.alligaattorit.com/forum/viewtopic.php?t=71&start=15

---------------------------

Fuh! Fuh! Fuh!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 01 sep 05, 15:21
Opprinnelig postet av Costanza
Etter hva jeg har skjønt er han primært midtstopper og vil være backup for Zivkovic og Piiroja.

Hønefoss signet forresten også en finsk midtstopper i dag, med en litt bedre CV enn Lindström...



Iflg. Drillo er det stor sannsynlighet for at han går rett inn på laget. Og da blir nok det som høyreback.
For de som ønsker å se ham, så spiller han 2. lagskamp på stadion ikveld kl. 19.00.

---------------------------

FFK på toppen i 2006



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3