Husk meg
Brukernavn
Passord

Har Kvisvik vært den forstrekningen vi håpet på

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 aug 05, 08:48
Han har vel egentlig ikke vært det, greit at han har scoret to mål, det ene på straffe, men noen Kvisvik effekt har det vel ikke vært de første fem kampene har spilt. Han har også blitt vraket fra flere landskamper i tillegg, så det er tydeligvis enn meg som synes det samme.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 aug 05, 08:56
Opprinnelig postet av Patrioten
Han har vel egentlig ikke vært det, greit at han har scoret to mål, det ene på straffe, men noen Kvisvik effekt har det vel ikke vært de første fem kampene har spilt. Han har også blitt vraket fra flere landskamper i tillegg, så det er tydeligvis enn meg som synes det samme.
jeg syns det er helt greit at han blir vraket fra den barnehagen (landslaget) Ja uten tvil har kvisvik vært en forsterkning for oss. se ikke bare denne sessongen, men fremtid. Sessongen her er ennå ikke over og vi skal til bergen og der tror jeg vi for se en meget god kvisvik som vil at ffk skal slå brann. kvivik alene kan heller ikke skaffe gull i klubben..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 23 aug 05, 10:13
Dette er vel første gang jeg er enig med Keiko. Kvisvik har levert varene, men selv ikke han kan vinne kamper alene. Resten av laget må komme etter.

---------------------------

"The best you can hope for, is to die in your sleep"
Kenny Rogers - The Gambler


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 aug 05, 11:11
Opprinnelig postet av Carlsberg
Dette er vel første gang jeg er enig med Keiko. Kvisvik har levert varene, men selv ikke han kan vinne kamper alene. Resten av laget må komme etter.
du skal nok se at det ikke blir den siste gang

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Fasen

Juniorspiller
Ble medlem: 25 jun 03
Innlegg: 95

Lagt til: 23 aug 05, 17:48
Kvisvik har vel aldri skåra fryktelig mange mål.
Håper at midtbanen blir enda mer kreativ etter hvert.
Det har den i hvert fall blitt etter at Kvisvik kom!

---------------------------

Fasen
FFK for alltid!!!


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 23 aug 05, 20:05
Kvisvik har levert varene spør du meg. Han har jo tross alt ikke spilt så mange kampene enda, og kan derfor ikke settes under tvil. Han er en selvsikker spiller med en meget god og presis venstrefot, og det har bidratt til at FFK har fått en bedre midtbane.

---------------------------

En av Plankehaugens små planker ;)


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 23 aug 05, 20:30
Synes helt klart at kvisvik har mer å gå på, men at han har hevet nivået er det vel ingen tvil om??

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter!!!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!


Stinger

Knøttespiller

Ble medlem: 04 mar 04
Innlegg: 67

Lagt til: 23 aug 05, 20:49
Kvisvik leverer hver kamp etter min mening, det er nok heller det kollektive det er noe galt med. Personlig synes jeg det bør lyse en rød lampe når Kosso og Jonna uttaler at Hønefoss trener hardere enn FFK. Det rimer ikke i det hele tatt, og det er der feilen ligger. Vi må trene for å henge med.

---------------------------

Stinger
-Supporter i alle vindretninger


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 23 aug 05, 20:54
Sikkert mer å gå på, men fortsatt for tidlig å si om han helt vil innfri.
Kan også ha noe med formasjon / spillestil å gjøre.
IKKJE VETT EG!!!

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 23 aug 05, 22:58
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Patrioten
Han har vel egentlig ikke vært det, greit at han har scoret to mål, det ene på straffe, men noen Kvisvik effekt har det vel ikke vært de første fem kampene har spilt. Han har også blitt vraket fra flere landskamper i tillegg, så det er tydeligvis enn meg som synes det samme.
jeg syns det er helt greit at han blir vraket fra den barnehagen (landslaget) Ja uten tvil har kvisvik vært en forsterkning for oss. se ikke bare denne sessongen, men fremtid. Sessongen her er ennå ikke over og vi skal til bergen og der tror jeg vi for se en meget god kvisvik som vil at ffk skal slå brann. kvivik alene kan heller ikke skaffe gull i klubben..


helt enig keiko :)
Fått noe dreis på siden din da? den har blitt bra nå :)

---------------------------

"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert


ffk_4ever!

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 aug 05
Innlegg: 4

Lagt til: 24 aug 05, 08:41
Hei!
Litt enig m deg,Scout. Kvisvik har vært en forsterker på midtbanen,og har en bra "skuddfot".. Men han som enkelt person har mer å gå på. Han presterer ikke 100% i kamper. Stå på,kvisvik!  

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 24 aug 05, 08:56
Svaret på spørsmålet ditt er jo avhengig av hvilke forventninger man hadde. Jeg forventet at han skulle bidra med et godt venstreben, gode pasninger/innlegg og defensiv forståelse. Jeg forventet ikke noe særlig arbeidskapasitet og løpsstyrke.
Synes derfor han har innfridd.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


thlarsen

Bedriftsspiller

Ble medlem: 15 sep 03
Innlegg: 25

Lagt til: 24 aug 05, 13:27
Hva man synes om Kvisviks inntreden kommer nok veldig an på hvilke forventninger man hadde før han kom. Føler at alt for mange trodde det skulle komme en slags Messias-skikkelse som skulle revulosjonere laget og forvandle det fra en middelhavsfarer til en gullkandidat. Raymond er god, men ikke så god......

Personlig mener jeg han har styrket laget, og jeg tror det vil vises enda bedre utover høsten og de neste sesongene. Når f.eks Kvisvik og West lærer seg hverandre bedre å kjenne, så tror jeg det kan bli mye moro fremover på banen. Vi har allerede sett eksempler på smågeniale pasninger fra Kvisvik hvor West får benyttet farten og spilleforståelsen sin.

Det her kommer til å bli bra, men gi det litt mer tid. Full "Kvisvik-effekt" (hvis man velger å kalle det det...) vil vi nok ikke få før neste seong.

---------------------------

“I wouldn’t say I was the best manager in the business. But I was in the top one”
Legendariske Brian Clough – manager for Nottingham Forrest & Derby County


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 24 aug 05, 17:03
Midtbanen har blitt klart styrket, dessverre så har angrepet blitt klart svekket........

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 24 aug 05, 17:07
Synes han forsterker plassen sin, men synes ikke han hever laget så mye som jeg personlig hadde håpet på. Men for all del, han er et soleklart førstevalg på sin posisjon.

---------------------------

Keep - Nei, Dæven.
Svensk "magi" er å bomme på åpent mål.
Savner det ikke, West herjer igjen!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24