Husk meg
Brukernavn
Passord

En helgen?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 21 aug 05, 00:49
Ser det er flere som har bruker bilder av Markus Ringberg, eller har signaturer om Ringberg osv. 
Jeg begynner å lure på hvor sunt det er for klubben. Han er jo tross alt på et annet lag nå.
Jeg vet at dette er upopulært  å skrive om, men jeg undres hvor lenge dette kommer til å pågå. 
Ringberg har hatt stor betydning for klubbens ve og vel, men kan vi ikke istedet for å heie på en ny hamkam-spiller, minnes det han har gjort og finne noen nye favoritter istedet for syndebukker? 
Vi har mange lokale spillere på laget nå, samt mange nye fjes. Jeg syns heller disse burde få mer skryt og omtale enn Markus Ringberg i tiden som kommer.  

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 aug 05, 01:01
Jeg ser ikke akkurat noe stort problem i at enkelte forumdeltakere har bilde av Ringberg i sin profil eller nevner ham i signaturen. Det er helt naturlig og veldig forståelig. Det er jo ikke slik at de snakker om ham hele tiden, synger om ham på Stadion osv.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 21 aug 05, 01:04
Jeg synes heller det er uheldig at folk avslører sin fetish for store varme hatter. Og at det er moderatorer som går i bresjen for dette er alarmerende! At noen lar seg falle så langt ned, at de ikke bare adopterer navnet til halvtjukke, bebrillete menn med tvilsom hårvekst, men også begynner å operere seg for å ligne... Se bildet over, forørvig.

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 21 aug 05, 01:13
Jeg er forsåvidt helt enig costanza, men jeg syns det er en skare med folk som ikke klarer å komme over sjokket. Og det har jo kommet en del merkelige rop fra tribunen osv. Saken er jo tydeligvis ikke død ennå. Se bare saken om Hoås stakkar.

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 21 aug 05, 02:15
nei forresten, glem det.. trodde et øyeblikk at posten handla om meg

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 21 aug 05, 13:20
ehem..... apropos å ha bilde av andre lags spillere i signaturen;  hva med å bytte ut Batistuta med f.eks Ramberg?

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 aug 05, 14:51
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg ser ikke akkurat noe stort problem i at enkelte forumdeltakere har bilde av Ringberg i sin profil eller nevner ham i signaturen. Det er helt naturlig og veldig forståelig. Det er jo ikke slik at de snakker om ham hele tiden, synger om ham på Stadion osv.



Jeg må nesten spørre, Costanza. Når skal Ringberg være et tilbakelagt stadium ?? Må vi vente helt til neste år ??

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 aug 05, 14:55
Endret: 21 aug 05, 14:56
Ringberg er ikke lenger FFK-spiller, men FFK-supportere vil alltid huske ham for det han har gjort for klubben. Og om noen vil hedre ham ved å ha bilde av ham i sin profil på et forum, så synes jeg det er veldig greit.

Det er ikke sånn at man glemmer spillere som har betydd mye for klubben sånn rett uten videre. Så svaret på spørsmålet ditt er vel at Ringberg aldri vil være et tilbakelagt stadium.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 aug 05, 14:57
Opprinnelig postet av Costanza
Ringberg er ikke lenger FFK-spiller, men FFK-supportere vil alltid huske ham for det han har gjort for klubben. Og om noen vil hedre ham ved å ha bilde av ham i sin profil på et forum, så synes jeg det er veldig greit.

Det er ikke sånn at man glemmer spillere som har betydd mye for klubben sånn rett uten videre. Så svaret på spørsmålet ditt er vel at Ringberg aldri vil være et tilbakelagt stadium.


Han er ihvertfall det hos meg. Ser framover jeg se.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 21 aug 05, 14:58
Ett unødvendig salg som kan sørge for ett nedrykk, bør ikke glemmes så lett nei. Vi må jo sørge for at det ikke skjer igjen. I dag skyter Ringberg antagelig Ham Kam til semifinalen. Mens vi hvis vi taper mot Brann og Enga er med i nedrykkstriden utover høsten. Og så lenge ikke Hoås og Toth på noen som helst måte har erstattet Ringberg, frykter jeg denne høsten........

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 aug 05, 14:59
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Costanza
Ringberg er ikke lenger FFK-spiller, men FFK-supportere vil alltid huske ham for det han har gjort for klubben. Og om noen vil hedre ham ved å ha bilde av ham i sin profil på et forum, så synes jeg det er veldig greit.

Det er ikke sånn at man glemmer spillere som har betydd mye for klubben sånn rett uten videre. Så svaret på spørsmålet ditt er vel at Ringberg aldri vil være et tilbakelagt stadium.


Han er ihvertfall det hos meg. Ser framover jeg se.

Er det så vanskelig for deg å se fremover, men samtidig snu seg og ta en kikk bakover fra tid til annen? 

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 aug 05, 15:00
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Ett unødvendig salg som kan sørge for ett nedrykk, bør ikke glemmes så lett nei. Vi må jo sørge for at det ikke skjer igjen. I dag skyter Ringberg antagelig Ham Kam til semifinalen. Mens vi hvis vi taper mot Brann og Enga er med i nedrykkstriden utover høsten. Og så lenge ikke Hoås og Toth på noen som helst måte har erstattet Ringberg, frykter jeg denne høsten........


Bør vel greie et par seiere til vel ??

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 21 aug 05, 15:08
Taper vi de to neste, noe som ikke er usannsynelig. Videre så har vi to kamper i nord, og borteformen vet vi jo åssen er. Med andre ord så tror jeg hjemmekampene mot Ålesund og Molde er kampene å vinne, noe vi bør gjøre. Men man vet aldri med eventuelle nerver og slike ting......... Personlig tror jeg den sportslige ledelsen har undervurdert mulighetene for nedrykk i sommer, og da blir pengene vi fikk for Ringberg som småpenger å regne.......

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 21 aug 05, 15:14
virker som enkelte føler behov for å kutte samtlige bånd til viktige spillere som forsvinner, kun fordi man må ha fokus framover og heie på de som er i klubben akkurat nå. det finnes en mellomting her som costanza er innpå. selvom ringberg er solgt og nå er kamma eiendom vil vi aldri glemme hans tjenester for fredrikstad fotballklubb. han er og blir en legende! klarer ikke helt å se problematikken i at enkelte av oss har bilder og signatur som undertegnede. jeg hedrer ham for det han gjort, samtidig som jeg ser framover og støtter de spillerne  vi nå besitter.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 21 aug 05, 15:14
Endret: 21 aug 05, 15:15
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Taper vi de to neste, noe som ikke er usannsynelig. Videre så har vi to kamper i nord, og borteformen vet vi jo åssen er. Med andre ord så tror jeg hjemmekampene mot Ålesund og Molde er kampene å vinne, noe vi bør gjøre. Men man vet aldri med eventuelle nerver og slike ting......... Personlig tror jeg den sportslige ledelsen har undervurdert mulighetene for nedrykk i sommer, og da blir pengene vi fikk for Ringberg som småpenger å regne.......


Man må vel være veldig pessimist for å tro at FFK får noe som helst med nedrykk å gjøre i år.
Det er lettere å se fremover på tabellen. Statistisk sett så nærmer vi oss vår neste borteseier og den kommer antagelig mot Brann i Bergen. I år har FFK gjort det best i de kampene vi har vært skikkelig nederlagstippet i, så derfor regner jeg med at vi er på trygg grunn og ligger blandt de 6 beste etter kampene mot Brann, Vålerenga og Tromsø.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 aug 05, 15:14
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Costanza
Ringberg er ikke lenger FFK-spiller, men FFK-supportere vil alltid huske ham for det han har gjort for klubben. Og om noen vil hedre ham ved å ha bilde av ham i sin profil på et forum, så synes jeg det er veldig greit.

Det er ikke sånn at man glemmer spillere som har betydd mye for klubben sånn rett uten videre. Så svaret på spørsmålet ditt er vel at Ringberg aldri vil være et tilbakelagt stadium.


Han er ihvertfall det hos meg. Ser framover jeg se.

Er det så vanskelig for deg å se fremover, men samtidig snu seg og ta en kikk bakover fra tid til annen? 


Nei, det er ikke det. Leser ganske mye historie til tider. Men jeg kan ikke bli værende i fortiden.

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 21 aug 05, 16:44
Savner ikke Ringberg, men bildet ligner kanskje litt... Henviser forøvrig til signaturen.

---------------------------

Keep - Nei, Dæven.
Svensk "magi" er å bomme på åpent mål.
Savner det ikke, West herjer igjen!


McPhisto

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 165

Lagt til: 21 aug 05, 19:53
Opprinnelig postet av Bedreviteren
I dag skyter Ringberg antagelig Ham Kam til semifinalen.


Ikke akkurat.

---------------------------

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn FFK



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3