Husk meg
Brukernavn
Passord

Eggen tar over igjen.

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 16 aug 05, 21:47
Opprinnelig postet av dracula
En klar bedring av dagens situasjon.


Hva tror du blir forskjellig? Jeg antar du har tro på en endring siden du mener det er en bedring? Eller er det bare personlig?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


FTC

Knøttespiller
Ble medlem: 07 okt 04
Innlegg: 52

Lagt til: 16 aug 05, 21:54
Er det mulig , at KTE tar over mer og mer , allerede i år?

Bare lurer.

---------------------------

Fred og velsingelse


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 16 aug 05, 21:55
Synes dette høres bra ut! Da slipper vi "turbulens" pga misstrivsel fra spillere bl.a. er jo ute i lyset at samtlige FFK spillere ønsket Eggen som hovedtrener! 

Likte også denne "teorien" om hvorfor drillo kom til klubben! høres faktisk ille sansynlig ut!!!

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter!!!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!


remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 185

Lagt til: 16 aug 05, 22:00
Opprinnelig postet av FFK1903
Eggen skjønte etter sesongen i fjor at vi trengte en real ryddesjau i spillerstallen. Dette var selvfølgelig ingen hyggelig jobb for Eggen, ettersom han mest sannsynlig måtte sparke ut en del spillere som han selv hadde hentet til klubben. Han trengte med andre ord en til å gjøre arbeidet for seg. Inn kom Drillo med sin ærlige holdning og fortalte spiller for spiller at de ikke kom til å få spilletid i fremtiden. Spiller for spiller forsvant etter hvert fra klubben og inn kom kvalitet i form av Kvisvik og Bjørkøy. Innen sesongslutt har vi kanskje kvittet oss med alt som er av "daukjøtt" pluss litt kvalitet og, jfr Ringberg

Drillos oppdrag er utført, Eggens plan har slått igjennom. Han har fra sidelinjen sett at stallen hans er slanket, uten at noen spillere har en vondt ord å si om han. Drillo tar støyten og har fått mye pepper av fansen etter salget av Ringberg, det er ingen som har kritisert Eggen for at han gikk så vidt jeg kan se. Eggen stod vel frem som en av de som hadde sympati med Markus.

Og når sesongen er slutt tar Eggen over igjen, blir litt som en helt på ny. Tar over og gjør alt godt igjen på en måte. Han tok et "hvileår" slik at noen andre kunne gjøre jobben han selv ikke ville ta, nemlig å luke unna spillere. 


Dette er jo ingen teori, det er jo fakta. Altså det er jo akkurat hva som har hendt :) Drillo har tatt på seg møkkajobben med å strømlinjeforme stallen for tippeligaspilling, og fått all støyen. Tviler på at det var planlagt, men uansett akkurat det som har skjedd. OG jeg tror at det har vært en helt korrekt løsning. Drillo er sansynligvis en av landets dyktigste på akkurat det.

Dette har nok vært en løsning som har vært på gang lenge. Behandlignen av Risholt, Ringerb og Sørlie, er noe Eggen har vært helt inenforstått med. Hadde han vært uenig, hadde man ikke kvittett seg med dem. Såpass pondus har Eggen.

Det funker for spillerne, det funker for klubben og det funker for supporterne.

---------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 16 aug 05, 22:17
Utrolig bra, deilig å få det bekreftet

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 16 aug 05, 22:18
eggen i 3år er svært,svært gledelig. vi VET han brenner 110% for fredrikstad. samtidig drillo i en rolle hvor arbeidsoppgavene blir som følger: Drillo skal jobbe med treningsledelse, være kamprådgiver, drive analysearbeid og kvalitetssikre det fotballfaglige. til slutt må jerry og ahlsen nevnes. hører sjeldent om dem i media, men er helt klart 2 viktige bidragsytere. myhre lengter nok "hjem" nå som jerry tar nye år i klubben

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


alansmith

Knøttespiller

Ble medlem: 21 apr 04
Innlegg: 51

Lagt til: 16 aug 05, 22:31
Flotters! Dette trengte vi nå :D

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 aug 05, 22:34
Endret: 16 aug 05, 22:34
merklig at dag ikke har sagt noe her ennå .. eggen er trener ut 2008 hørte jeg på tv

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 16 aug 05, 22:57
Dette kan bli bra, regner med Eggen har blitt mye bedre trener når han har fått stå litt på sidelinja også og sett andres feil :)

---------------------------

Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 16 aug 05, 23:20
Morro detta her !

Deilig at Per Egil, Jerry og Drillo fortsetter også!

Bra med Fredrikstad kællær I trener teamet!




 

---------------------------

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 17 aug 05, 01:13
Jeg er fornøyd jeg æv.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 17 aug 05, 01:19
Opprinnelig postet av remtan
Opprinnelig postet av FFK1903
Eggen skjønte etter sesongen i fjor at vi trengte en real ryddesjau i spillerstallen. Dette var selvfølgelig ingen hyggelig jobb for Eggen, ettersom han mest sannsynlig måtte sparke ut en del spillere som han selv hadde hentet til klubben. Han trengte med andre ord en til å gjøre arbeidet for seg. Inn kom Drillo med sin ærlige holdning og fortalte spiller for spiller at de ikke kom til å få spilletid i fremtiden. Spiller for spiller forsvant etter hvert fra klubben og inn kom kvalitet i form av Kvisvik og Bjørkøy. Innen sesongslutt har vi kanskje kvittet oss med alt som er av "daukjøtt" pluss litt kvalitet og, jfr Ringberg

Drillos oppdrag er utført, Eggens plan har slått igjennom. Han har fra sidelinjen sett at stallen hans er slanket, uten at noen spillere har en vondt ord å si om han. Drillo tar støyten og har fått mye pepper av fansen etter salget av Ringberg, det er ingen som har kritisert Eggen for at han gikk så vidt jeg kan se. Eggen stod vel frem som en av de som hadde sympati med Markus.

Og når sesongen er slutt tar Eggen over igjen, blir litt som en helt på ny. Tar over og gjør alt godt igjen på en måte. Han tok et "hvileår" slik at noen andre kunne gjøre jobben han selv ikke ville ta, nemlig å luke unna spillere. 


Dette er jo ingen teori, det er jo fakta. Altså det er jo akkurat hva som har hendt :) Drillo har tatt på seg møkkajobben med å strømlinjeforme stallen for tippeligaspilling, og fått all støyen. Tviler på at det var planlagt, men uansett akkurat det som har skjedd. OG jeg tror at det har vært en helt korrekt løsning. Drillo er sansynligvis en av landets dyktigste på akkurat det.

Dette har nok vært en løsning som har vært på gang lenge. Behandlignen av Risholt, Ringerb og Sørlie, er noe Eggen har vært helt inenforstått med. Hadde han vært uenig, hadde man ikke kvittett seg med dem. Såpass pondus har Eggen.

Det funker for spillerne, det funker for klubben og det funker for supporterne.


Du har helt rett remtan.
Det eneste hverken du eller andre her på forumet snakker om er at dette arbeidet kommer også Drillo til å fortsette med neste sesong. Og godt er det for oss som har tro på Drillo, men for Drillohaterne er vel ikke dette 100 % positivt.
Han blir  fotballfaglig sjef, og det vil si at han vil være ansvarlig for bla. både kjøp og salg av spillere og selvfølgelig kampanalyser og rådgiving.
I bla. England ville man nok kallt en slik stilling for Manager.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 17 aug 05, 01:24
Er det mening at han skal sitte sammen med Eggen og Ahlsen?? Managerne pleier vel å styre laget fra indre bane ??

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 17 aug 05, 05:02
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Er det mening at han skal sitte sammen med Eggen og Ahlsen?? Managerne pleier vel å styre laget fra indre bane ??


I england så har managern også ansvar for lagutaket og det taktiske(i tillegg til hva S-A #1 nevner over), sikkert i samråd med assistenten sin, her blir vel rollene motsatt, at Eggen har ansvar for lagutaket og det taktiske i samråd med drillo og Ahlsen.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 17 aug 05, 08:47
Grattis til alle! Dette var en gledelig nyhet.

Vet mange mener mye om Drillo, men at han har bidratt med endel er vel klart for alle. Likevel tror jeg den nye løsningen er helt optimal for klubben. Vi har "the mad professor" i kulissene med analyser osv, og entusisastiske Eggen hylende på benken.... Fantastisk!

Vet du har fått endel pepper Arve, noe fortjent og noe ufortjent. Men denne avtalen skal du være stolt av!!!


---------------------------

Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05


Fasen

Juniorspiller
Ble medlem: 25 jun 03
Innlegg: 95

Lagt til: 17 aug 05, 17:48
Endret: 17 aug 05, 17:49
Ja, dette var virkelig fantastiske nyheter. Har tro på at Eggens entusiasme og Drillos taktiske analyser kan bli gull, eller i hvert fall RL!!!

Hvis vi i tilegg trener like hardt som Start i vinter blir det suksess!

---------------------------

Fasen
FFK for alltid!!!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 17 aug 05, 19:46

Har sagt at dette var poitivt, men stusser endel over Egil Olsen sin rolle.
Ansvar for å plukke ut spiller som passer i Eggen sitt spillemønster. Det høres merkelig ut.
Hadde egentlig håpet, forundrer vel ingen" at de hadde latt han gå, istenfor for at han skal opptre som "sjuende far i huset".
Håper bare ikke skadene blir for store fram til trenerskifte.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 17 aug 05, 21:17
Glimrende nyheter. Eggen er og blir en kanon trener og med Drillo i rolle der han kan analysere kamer og sånt trur jeg detta blir bra!! Royal League til neste år

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 21 aug 05, 00:35
Opprinnelig postet av Frode
Grattis til alle! Dette var en gledelig nyhet.

Vet mange mener mye om Drillo, men at han har bidratt med endel er vel klart for alle. Likevel tror jeg den nye løsningen er helt optimal for klubben. Vi har "the mad professor" i kulissene med analyser osv, og entusisastiske Eggen hylende på benken.... Fantastisk!

Vet du har fått endel pepper Arve, noe fortjent og noe ufortjent. Men denne avtalen skal du være stolt av!!!




Amen

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 aug 05, 14:39

Opprinnelig postet av Shadar
Opprinnelig postet av Frode
Grattis til alle! Dette var en gledelig nyhet.

Vet mange mener mye om Drillo, men at han har bidratt med endel er vel klart for alle. Likevel tror jeg den nye løsningen er helt optimal for klubben. Vi har "the mad professor" i kulissene med analyser osv, og entusisastiske Eggen hylende på benken.... Fantastisk!

Vet du har fått endel pepper Arve, noe fortjent og noe ufortjent. Men denne avtalen skal du være stolt av!!!




Amen

 

Du må ha siste ordet ??



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24