Husk meg
Brukernavn
Passord

Hoås kommer aldri til å slå til i FFK!

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 7 7

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 19 aug 05, 17:44

Marensius, håper du ikke har latt deg skremme av "surmaga" folk, som ikke tåler uenighet.

Håper derfor Marensius at du fortsetter skriver det du mener, husk du har like mye rett / lov til å ytre deg som andre.

pS. Kan gjerne tenkes at vi er uenige noen ganger også, og da vil jeg forsvare din rett til å være uenig!!!!!!

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 19 aug 05, 20:04
Opprinnelig postet av Fasen
Er det ikke det det handler om stort sett her inne?
Folk som tror de kan alt som bør kunnes om fotball, og som ser hele bildet og er på alle treningene?
Mener ditt og datt.

Jeg syns det er fint, jeg.
Men så mye dere vil for meg!



Så man må ha vært på treningene for å se hva som skjer under en kamp?? BULLSHIT!
Blir så oppgitt over dere som tror at man må være "fotballprofessor" for å se hva som funker å hva som IKKE funker under en kamp! Da må det være lov å ha sin mening om dette!
Man MÅÅÅÅ faktisk ikke være enig i det trenere å spillere gjør til enhver tid for å kunne kalles en ekte supporter! Kan virke som enkelte her tror det!

Fasen

Juniorspiller
Ble medlem: 25 jun 03
Innlegg: 95

Lagt til: 20 aug 05, 14:55
Endret: 20 aug 05, 14:56
Opprinnelig postet av frekkrik
Opprinnelig postet av Fasen
Er det ikke det det handler om stort sett her inne?
Folk som tror de kan alt som bør kunnes om fotball, og som ser hele bildet og er på alle treningene?
Mener ditt og datt.

Jeg syns det er fint, jeg.
Men så mye dere vil for meg!



Så man må ha vært på treningene for å se hva som skjer under en kamp?? BULLSHIT!
Blir så oppgitt over dere som tror at man må være "fotballprofessor" for å se hva som funker å hva som IKKE funker under en kamp! Da må det være lov å ha sin mening om dette!
Man MÅÅÅÅ faktisk ikke være enig i det trenere å spillere gjør til enhver tid for å kunne kalles en ekte supporter! Kan virke som enkelte her tror det!


Joda, alle får ha hver sin mening.
Jeg mener at trenerne har et bedre grunnlag til å uttale seg om hvem som bør spille (og hvor mye) enn det jeg har, fordi de har vært tilstede på treningene de har hatt i løpet av uka, og kjenner guttane mye bedre enn jeg (leser kroppsspråk osv.)!
Og det er min mening.
Derfor er jeg ikke så bastant i meningene mine som enkelte andre...

---------------------------

Fasen
FFK for alltid!!!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 aug 05, 15:04
Synes takhøyden kan være rimelig høy her. Men på stadion bør det ikke være det.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 21 aug 05, 00:32
Jeg vil gå ennå lenger. Takhøyden kan være høy privat, men ikke i det offentlige rom, da det angår mennesker som ikke har gjort noe kriminelt  

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 aug 05, 14:32
Opprinnelig postet av Shadar
Jeg vil gå ennå lenger. Takhøyden kan være høy privat, men ikke i det offentlige rom, da det angår mennesker som ikke har gjort noe kriminelt  


Skjønner ikke hva du sikter til. Er dette et offentlig rom ?? Hvis så er så får vi vel holde helt kjeft da.

Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 21 aug 05, 20:07

At Hoås ikke kommer til å slå igjennom i FFK er vel til de grader opplagt... Hoås kommer ikke til slå igjennom i eventuell annen klubb i fremtiden heller. At mannen har et ørlite snev av talent i kroppen, kan jeg være tilbøyelig til å være enig i, men at man kan sabotere angrep på angrep for en fotballklubb i tippeligaen uten å bli benket, er for meg totalt ubegripelig. Klippekort til en mann på 2,03 som ikke greier å trosse tyngdekraften med mer enn 5 cm i hodedueller, og i tillegg taper 80% av disse må være et av fotballens store mysterier. En vellykket dragning i løpet av en kamp kan ikke rettferdigjøre en mengde feilpasninger og tapte dueller.  

---------------------------

Hoås bør benkes med umiddelbar virkning!!!!!!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 21 aug 05, 20:26
tror du bør revurdere nicket ditt superboy, hvis du ikke ser potensialet i hoås...

McPhisto

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 165

Lagt til: 21 aug 05, 20:54
Endret: 21 aug 05, 20:54
Når først noen har bemerket nicket ditt så kan jeg jo spille videre på det. Superboy var vel Superman som ung og visste knapt nok hva fotball var. Så du lever opp til det.

---------------------------

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn FFK


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5511

Lagt til: 21 aug 05, 21:29
Opprinnelig postet av Superboy

At Hoås ikke kommer til å slå igjennom i FFK er vel til de grader opplagt... Hoås kommer ikke til slå igjennom i eventuell annen klubb i fremtiden heller. At mannen har et ørlite snev av talent i kroppen, kan jeg være tilbøyelig til å være enig i, men at man kan sabotere angrep på angrep for en fotballklubb i tippeligaen uten å bli benket, er for meg totalt ubegripelig. Klippekort til en mann på 2,03 som ikke greier å trosse tyngdekraften med mer enn 5 cm i hodedueller, og i tillegg taper 80% av disse må være et av fotballens store mysterier. En vellykket dragning i løpet av en kamp kan ikke rettferdigjøre en mengde feilpasninger og tapte dueller.  



Å hvem er så du til å vurdere dette?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 21 aug 05, 21:47
Endret: 21 aug 05, 21:51

 



Å hvem er så du til å vurdere dette?


Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke kan og vet alt, slik som du tydeligvis gjør.... Men når det kommer til fotball kan jeg nok til å komme med en egen vurdering... Hvis du er uenig er det vel og bra det, for det er jo nettopp dette som gjør fotball interessant... 

---------------------------

Hoås bør benkes med umiddelbar virkning!!!!!!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 22 aug 05, 08:23
Hei Superboy!
Sier det samme til deg som til Marsenius, stå på.
Det er enkelte her inne som tror de har monopol på sanheten og ikke tåler andres mening.
Ble i min tid møtt på akkurat samme måten sjøl.
Noen prøver så godt de kan å " MOBBE" ut andre med meninger de ikke liker.!!!!!

Er enig i det meste du skriver om Hoås.
Han har trolig potensiale, men må først jobbe med å øke fotballforståelsen.
Dernest begynne å lytte til litt kritikk og ikke la seg "lulle" inn i egen sjølgodhet, slik som Horneseth.

Når det gjelderde som ikke tåler dette, vennligst vær så vennlig å la frustrasjonene deres komme til uttrykk på
en annen måte. Dere bør like godt først som sist tåle andres meningsytringer.

PS. Jeg akspekterer som sagt fullt ut vår uenighet om Hoås m.m, og vil forsvare deres rett til å hevde den.
Men ikke forsøk å kneble andre, det minner om "bokbål", dersom dere har lest om det!!!!

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 7 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3