Husk meg
Brukernavn
Passord

Takk får (!) alt, Markus!

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 16 aug 05, 00:57
Endret: 16 aug 05, 00:58
Onsdager var opprinnelig dagen... klokken 1800 var tidspunktet... og Tifo huset på Lahellemoen skole var stedet....

Nå skal det sies at det har vært skikkelig dårlig trøkk der nede i år... har blitt mer eller mindre skippertak varianten for de fleste tror jeg.... Men Øyvind stiller opp..... Sammen med Kilen.... Ring en av dem, og få med deg hva, hvor og hvordan.....

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


poppey

Juniorspiller

Ble medlem: 10 jan 04
Innlegg: 141

Lagt til: 16 aug 05, 02:34
Opprinnelig postet av ajg
Øyvind har vel snart gjort nok feil han nå vel. Først gi f... banneret, også dette her. Latterlig! Jeg var så flau på PHs vegne i dag. Det virker som vi er en gjeng med idioter som ikke kan skrive engang, folk i Norges land ser sannsynligvis på dette som representativt for FFK-supportere! Kanskje greit å la noen som ikke har dysleksi male banner neste gang?
Det er ikke tillatt å trakassere meddebattanter. Diskuter sak, ikke person! dette er henta fra regler .jeg håper du har vett nok til og si unnskyld neste gang du møter på øyvind

---------------------------

PISSBOY #1
Bajs är kul :)
epostadresse er jon.kilen@tiscali.no


remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 185

Lagt til: 16 aug 05, 09:31
En ting er sikkert, alt tyn jeg har fått av utenbysfolk for å komme fra enfoldingenes hovedstad, ble isåfall berittiget etter dette banneret.  Skal ikke påstå at Fredrisktad er Østfold intelektuelle hovedstad etter dette... ;)

Hva anngår tyn, så må de som malte dette banneret tåle litt pepper. Sikkert ikke alle "banner-malere" som var våken i 2.klasse  på barneskolen hvor alfabet og staving og slikt ble lært ut, men at ingen så feilen og klarte å rette opp dette før det ble vist - er jo utrolig. 

Når det gjelder å gi kritikk mot enkelte medlemmer i Plankehaugens styre, synes jeg det på INGEN måte er kritikkverdig, de bør tåle like mye debatt og meninger som spillerne på laget får høre her inne.

For alt vi vet kan også Hoås være debatant her inne, og da er det mange som burde si unskyld...

---------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten


Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 16 aug 05, 13:52
Har du i det hele tatt lest det som står på tråden her eller, remtan? Det virker ikke slik på dette innlegget du just har kommet med. 

---------------------------

Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 16 aug 05, 15:07
Så så abby...

Remtan kan ikke for at han er ordblind, og derfor ikke kan lese så mye...
















Unnskyld det var ikke pent sagt....

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 16 aug 05, 15:43
Er til dels enig med remtan her, jeg. Men, det som har provosert frem de store reaksjonene her inne er personangrepet som ble fremsatt av en av debattantene. Det ble for billig. Men at ingen er hellige, og at alle kan få kritikk er en selvfølge. Ingen som skal stikke under en stol at mange, bl.a. mine meddebatanter på denne tråden, hade noen kjappe kommentrarer om denne banneren på tribunen på lørdag. Men det er forskjell på litt syrlig humor, og ren utskjelling. Og de som sa noe på lørdag, som jeg hørte, sa det til personen. De ventet ikke til de kom hjem og skrev det på et forum.

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 16 aug 05, 15:44
Endret: 16 aug 05, 15:44
Og poppey, bajs ÄR kul!

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 16 aug 05, 19:27
Har man noe å si så kan man si det til den personen det gjelder. Mer realt det.

---------------------------

Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen


Stinger

Knøttespiller

Ble medlem: 04 mar 04
Innlegg: 67

Lagt til: 16 aug 05, 19:40
Opprinnelig postet av ajg
keiko: det var ikke rettet mot deg i det hele tatt! det jeg mener er at norges befolkning vel ikke akkurat ser på fredrikstadfolk som norges smarteste mennesker fra før av, noe "raymon" må ta en del av skylden for. det "raymon"-stempelet blir ikke akkurat mindre etter slike episoder.


Du må ha seriøse mindreverdighetskomplekser Ajg...
Slå opp i leksikonet for hva mindreverdighetskomplekser er, og god natt.

---------------------------

Stinger
-Supporter i alle vindretninger


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 okt 05, 13:36
se her da.. rett skrevt da   

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 09 okt 05, 13:50
ha ha ha . kult Keiko... jeg tenkte på samme da jeg leste avisa i dag. kan tenke meg torpingene hadde par kommentarer da dette ble skrevet da...

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3