Husk meg
Brukernavn
Passord

Myhre rykter...

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 07 aug 05, 17:49
Trodde ikke Myhre ville gå for kortidskontrakt. Sunderland ville han jo ikke gå tilbake til selv om de høynet betingelsene. Årsaken var at han ikke ville ha kun en 1-åra kontrakt, men en kontrakt som var lenger.  Någår han til Charlton med en 1-års kontrakt likevel. Men jeg må jo innrømme at han sikkert det er mer spennende å spille i Premier League enn i Tippeligaen. Spørsmålet er jo om han får spilletid i Charlton og dermed får beholde landslagsplassen.

djillo

Knøttespiller
Ble medlem: 06 aug 05
Innlegg: 27

Lagt til: 07 aug 05, 17:53
Han får nok vist seg frem en del i Charlton. Med en korttidskontrakt har han jo muligheten til å gå gratis til en bedre klubb neste år. Han kan være god nok for flere klubber som snuser på europacuper.

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 07 aug 05, 21:09
Matcher vi ALH riktig, kan han bli bedre enn Myhre. Det mener jeg seriøst. Nå må vi bare jobbe aktivt for å beholde ham, synes ikke han spilte seg ut av buret ikveld, skal ihvertfall ikke bruke utspillene hans som fordel til Steinar. :-)

---------------------------

Keep - Nei, Dæven.


McPhisto

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 165

Lagt til: 07 aug 05, 21:52
Jeg er helt enig med deg at ALH kan bli en meget god keeper. Problemet er vel at FFK bare leier ham. RBk vil beholde ham (Skrev 3 års-kontrakt). Til sist vil jo han selv tilbake til Barteland. Alt dette skulle tilsi at ALH er et nokså usikkert førstevalg.

Derfor  håper jeg at han spiller like godt denne høsten, som han gjorde i fjor. Etter det bør FFK få en ny førstekeeper.

---------------------------

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 07 aug 05, 21:58
Dette er ikke ment som dritt mot Steinar, men jeg tror det er lettere å forsvare en plass på laget med Steinar  pustende i nakken enn Johnsen. Det er det jeg mener med å jobbe aktivt med å beholde ham, men han blir antagelig funnet bedre enn Rønningen, og dermed drar han hjem.

---------------------------

Keep - Nei, Dæven.


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 07 aug 05, 22:49

Dette gir meg i det minste et ørlite håp om at han kanskje vender hjem igjen til slutt

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/fredrikstad/article433298.ece

For en Myhre i form er velkommet til mitt kjære FFK uansett hvem som måtte vokte målet,

selv om Zoran, hehe...

 

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 08 aug 05, 00:03
Thoralf H bare lo av at Thomas var på vei til Charlton og en annen person i Fredrikstad aviste det også i går. Vi har altså folk i klubben som juger

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 08 aug 05, 00:12

Opprinnelig postet av Patrioten
Thoralf H bare lo av at Thomas var på vei til Charlton og en annen person i Fredrikstad aviste det også i går. Vi har altså folk i klubben som juger

 

Det er vel en del av gamet.

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


enavgutta

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 jul 05
Innlegg: 3

Lagt til: 08 aug 05, 02:02

I Bergen hadde fyren blitt lynsjet og bedt om å aldri vise seg mer i byen.

3 kamper for FFK for så å bare stikke dit pengene gror igjen . For en fyr ! Minner nesten om Flo dette her.

UT MED PAKKET !

---------------------------

Brann supporter


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 08 aug 05, 09:06

FFK trenger en ny keeper.

ALH reiser til Snurroeggen og Barteland neste sesong.

S.Sørlie er fortsatt ikke god nok og L:S for ung enda.

Så FFK bør enten jakte på Mossekråka Kristiansen, eller helst Haugesund Måka Larsen.

Når det gjelder lynsjing i Bergen, Mons I Mjelde lever jo enda!

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 08 aug 05, 09:09
Opprinnelig postet av Radoslaw

Opprinnelig postet av Patrioten
Thoralf H bare lo av at Thomas var på vei til Charlton og en annen person i Fredrikstad aviste det også i går. Vi har altså folk i klubben som juger

 

Det er vel en del av gamet.


Herregud... Det kan da ha en så logisk løsning som at han rett og slett ikke visste om det enda?!

---------------------------

Ansvarlig redaktør


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 08 aug 05, 09:37
Var det ikke samme karen som "lo" av Markus?

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


McPhisto

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 165

Lagt til: 08 aug 05, 09:44
Opprinnelig postet av enavgutta

I Bergen hadde fyren blitt lynsjet og bedt om å aldri vise seg mer i byen.

3 kamper for FFK for så å bare stikke dit pengene gror igjen . For en fyr ! Minner nesten om Flo dette her.

UT MED PAKKET !



Nå er det jo heldigvis sånn at vi her i Plankebyen har kommet litt lenger i sivilisasjonens utvikling. Vestlandet er jo veldig isolert, så det det tar vel litt lenger tid. Når det er sagt så skiller TM-saken seg betraktelig i fra hvordan Flo-saken forløp seg for dere bergensere.

---------------------------

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24