Husk meg
Brukernavn
Passord

Har Brian bevist nok?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 aug 05, 16:39

Arve ville Brian i flere kamper, før han skrev kontrakt med han, synes dere han bør gjøre det nå?

 


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 05 aug 05, 16:40
 Jeg står på mitt og mener det er ganske hårreisende at dette ikke er i orden ennå.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 05 aug 05, 16:40
Opprinnelig postet av Patrioten

Arve ville Brian i flere kamper, før han skrev kontrakt med han, synes dere han bør gjøre det nå?

 

 

Mokkelbost sa følgende til meg etter kampen mot RBK, da jeg spurte om de forhandlet med Brian:

- Klubb og spiller forhandler best når spilleren er på sitt beste.

---------------------------

Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."


Dj Charlie

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 05 aug 05, 16:42
Endret: 05 aug 05, 16:44

Jeg synes de i alle fall de må bestemme seg for om de vil beholde han, eller selg han nå i sommer.(slik at vi kan få noen kroner)

Hadde det vært opp til meg ville jeg forlenget (3år kanskje), mener han har bevist nok nå.

---------------------------

..::FFK::..


Acromion

A-lagspiller

Ble medlem: 05 jun 04
Innlegg: 292

Lagt til: 05 aug 05, 16:48
Endret: 05 aug 05, 16:49

Jeg synes Brian er en viktig spiller, og tror han har mer å gå på. Er helt klart av den oppfatning at Fredrikstad burde sikre kontrakt snarest.

Hvis det er en medisinsk vurdering til grunne fortsatt, burde man kanskje kunne tilby en slags prestasjonsbetinget kontrakt? Eller ville ikke Brian signet det, selv om den ville vært levelig også ved eventuelle skadeavbrekk?

Synes uansett Klubben må sikre seg signatur før det er for sent...


thlarsen

Bedriftsspiller

Ble medlem: 15 sep 03
Innlegg: 25

Lagt til: 05 aug 05, 16:51

For å sette det litt på spissen.... Det er nesten en større bombe at Brian ikke har fått ny kontrakt enda, enn at vi banka trønderne 5-1!

Han er kanskje ikke verdens største goalgetter, men han er mannen bak en del mål i år. Han forenkler hverdagen ganske markant for medspillerne sine med hurtigheten og spilleforståelsen sin. Mange snakker om krempasninger fra Kvisvik, Hansi og Enerly, men jeg mener at Brian befinner seg i samme klasse!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 05 aug 05, 16:53
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Patrioten

Arve ville Brian i flere kamper, før han skrev kontrakt med han, synes dere han bør gjøre det nå?

 

 

Mokkelbost sa følgende til meg etter kampen mot RBK, da jeg spurte om de forhandlet med Brian:

- Klubb og spiller forhandler best når spilleren er på sitt beste.

 

Litt rart egentlig, for jo bedre spillern er, jo mer må klubben betale. De burde jo tegnet kontrakt når han var på veg opp igjen

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 05 aug 05, 16:58
gi gutten ny kontrakt.er vel en topic som vi IKKE trenger å diskutere...alle ser hva west tilføyer FFK.(håper jeg)

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 aug 05, 17:07
Endret: 05 aug 05, 17:07

Kanskje vi får starte en innsamlingsaksjon for han, hvis de ikke har råd til å beholde han.


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 05 aug 05, 17:33
Brian har mye å bevise i høst for han bør få ny kontrakt.

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 05 aug 05, 17:46
Har hørt at Brian har problemer med muskelaturen i bena. FFK er derfor usikker på om han holder. Det er tatt diverse undersøkelser av ham og det ser skummelt ut. Synes det virker som om han holder igjen på farten også nå etter at han kom tilbake. Sikkert redd for å bli skadet nå som det drøyer med forhandlingene. Ellers har jeg hørt at det ikke er noen norske klubber som skal være interessert pga dette.

---------------------------

03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 aug 05, 19:24

16.juni ble Mokkelbost ble overbevist av Brian.Men,nå er han usikker, skjønn det som vil

Nølt med West-kontrakt
– Vi har nølt litt med å forhandle ny kontrakt med West fordi vi har ønsket å se ham helt skadefri i samfulle 90 minutter, sa Mokkelbost før kampleder Tom Harald Hagen hadde blåst i pipen.
Men etter kampslutt fikk pipen en annen lyd også fra Mokkelbost. Han hadde blitt overbevist. Da bekreftet FFK-direktøren at klubben setter seg ned og tar en prat med Brian West i dag .

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 05 aug 05, 20:03

Opprinnelig postet av stenhard
Har hørt at Brian har problemer med muskelaturen i bena. FFK er derfor usikker på om han holder. Det er tatt diverse undersøkelser av ham og det ser skummelt ut. Synes det virker som om han holder igjen på farten også nå etter at han kom tilbake. Sikkert redd for å bli skadet nå som det drøyer med forhandlingene. Ellers har jeg hørt at det ikke er noen norske klubber som skal være interessert pga dette.

Jeg tror du har helt rett her, stenhard.

Jeg mener også bestemt at West i øyeblikket kun bruker farten sin 80 % av det han egentlig er god for, sikkert på grunn av at han er redd for nye skader nå før han eventuelt forlenger med FFK.

 West på sitt beste er nesten et helt angrep alene og med både Raymon og Enerly i form, burde han komme enda bedre til sin rett. Men når det er sagt, så forstår jeg FFK, som vil se det ann i noen kamper til. Dersom West kommer opp på det samme nivået som han var på sitt beste sist år og samtidig holder seg skadefri, så bør ikke FFK vente for lenge med å skrive ny kontrakt med ham. At ikke West holder i 90 minutter synes jeg faktisk ikke er så avgjørende. La han bare løpe seg helt tom i 60-70 minutter, for nå har vi gode alternativer å sette inn.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 05 aug 05, 20:10
Synes han scorer for lite mål. Er ikke giftig nok. Binder nok opp en del som kommer andre på laget til nytte, men som sagt. Scorer ikke nok.

---------------------------

03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 05 aug 05, 20:11
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Opprinnelig postet av stenhard
Har hørt at Brian har problemer med muskelaturen i bena. FFK er derfor usikker på om han holder. Det er tatt diverse undersøkelser av ham og det ser skummelt ut. Synes det virker som om han holder igjen på farten også nå etter at han kom tilbake. Sikkert redd for å bli skadet nå som det drøyer med forhandlingene. Ellers har jeg hørt at det ikke er noen norske klubber som skal være interessert pga dette.

Jeg tror du har helt rett her, stenhard.

Jeg mener også bestemt at West i øyeblikket kun bruker farten sin 80 % av det han egentlig er god for, sikkert på grunn av at han er redd for nye skader nå før han eventuelt forlenger med FFK.

 West på sitt beste er nesten et helt angrep alene og med både Raymon og Enerly i form, burde han komme enda bedre til sin rett. Men når det er sagt, så forstår jeg FFK, som vil se det ann i noen kamper til. Dersom West kommer opp på det samme nivået som han var på sitt beste sist år og samtidig holder seg skadefri, så bør ikke FFK vente for lenge med å skrive ny kontrakt med ham. At ikke West holder i 90 minutter synes jeg faktisk ikke er så avgjørende. La han bare løpe seg helt tom i 60-70 minutter, for nå har vi gode alternativer å sette inn.

Greit nok i de kampene hvor FFK ikke BEHØVER gjøre andre bytter og der kun byttene tas av taktiske årsaker. Men hva hvis FFK får skade etter å ha gjort et taktisk bytte?  Da må plutselig FFK spille de siste 30 minuttene med en spiller som ikke engang hadde orket å stavre seg med rullator til pølsekiosken. 

Synes det er naturlig at FFK avventer West. Vi har yngre gutter på vei opp som både er yngre og bedre. :)

---------------------------

Fuh! Fuh! Fuh!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 aug 05, 20:21
 så har vo toth som ennå ikke har spilt 90 min.. jeg har tro på han å jeg

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 05 aug 05, 21:31

Opprinnelig postet av keiko99
 så har vo toth som ennå ikke har spilt 90 min.. jeg har tro på han å jeg

 

Ja-jo. Men Toth er 30 år og ser ut som rene fribryteren, mens West er 26-27 og ser ut som/og løper som Michael Johnson. Derfor passer de bra sammen

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 aug 05, 22:06
Opprinnelig postet av oleberg

Opprinnelig postet av keiko99
 så har vo toth som ennå ikke har spilt 90 min.. jeg har tro på han å jeg

 

Ja-jo. Men Toth er 30 år og ser ut som rene fribryteren, mens West er 26-27 og ser ut som/og løper som Michael Johnson. Derfor passer de bra sammen

jeg har prøvd å si det, men begge er bakromsspillere fikk jeg beskjed om

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 06 aug 05, 01:15

Ja,uten tvil...Gi nå denne mannen ny kontrakt!!!Flere av de målene som har kommet nå er nettopp pga arbeidsviljen hans,finn penn og papir fort som f*****

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo


Bora

Juniorspiller

Ble medlem: 03 aug 04
Innlegg: 142

Lagt til: 06 aug 05, 01:45
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av oleberg

Opprinnelig postet av keiko99
 så har vo toth som ennå ikke har spilt 90 min.. jeg har tro på han å jeg

 

Ja-jo. Men Toth er 30 år og ser ut som rene fribryteren, mens West er 26-27 og ser ut som/og løper som Michael Johnson. Derfor passer de bra sammen

jeg har prøvd å si det, men begge er bakromsspillere fikk jeg beskjed om
Jepp dem er bakromsspillere, men det er bare Drillo som synes at det ikke går ann. 2 oppspillsspisser går an, for da riskikerer man ikke så mye. Syns at man kan prøve med Tòth og West sammen på topp en kamp snart. Kanskje siste halvtimen eller noe mot Odd.

---------------------------

FFK til Royal League



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24