Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny FFKSupporter.net!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Bora

Juniorspiller

Ble medlem: 03 aug 04
Innlegg: 142

Lagt til: 05 aug 05, 16:29
Fant en liten ting nå. De siste postene på forumet er ganske langt ned på siden. Hva med å flytte dem litt lenger opp så dem står ca litt under "orgasmiske minutter"?

---------------------------

FFK til Royal League


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 05 aug 05, 16:32

Må si jeg ble imponert over det nye designet, men det er et par småting jeg ikke er like fornøyd med.. Synes det var bedre når svar-ruten lå under resten av tråden, slik at man underveis i skrivingen kunne lese de siste innleggene. For meg med ekstremt dårlig hukommelse var ihvertfall det kjekt.

Dessuten håper jeg fargene øverst på siden blir litt mer nyansert, slik at man kan se hva det står der. Fant så vidt ut hvor jeg skulle logge inn hen.

Og dette med bilde under id. Om man legger inn et svært bilde der, vil da bilde ligge som et stort bilde og forskyve siden eller vil det bli krympet?

Men tross dette, synes siden ble meget fin! Virker ryddig og oversiktelig, noe jeg setter som høyeste pri...

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 aug 05, 16:35
Opprinnelig postet av Julekake

Må si jeg ble imponert over det nye designet, men det er et par småting jeg ikke er like fornøyd med.. Synes det var bedre når svar-ruten lå under resten av tråden, slik at man underveis i skrivingen kunne lese de siste innleggene. For meg med ekstremt dårlig hukommelse var ihvertfall det kjekt.

Dessuten håper jeg fargene øverst på siden blir litt mer nyansert, slik at man kan se hva det står der. Fant så vidt ut hvor jeg skulle logge inn hen.

Og dette med bilde under id. Om man legger inn et svært bilde der, vil da bilde ligge som et stort bilde og forskyve siden eller vil det bli krympet?

Men tross dette, synes siden ble meget fin! Virker ryddig og oversiktelig, noe jeg setter som høyeste pri...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 aug 05, 16:36
Må bare ta av meg hatten Holters, kanon.

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 05 aug 05, 16:36
Flott ny side, det enste jeg savner det er firkanten med FBs nyheter om FFK. Det håper jeg dere kan ordne, ellers må fredrikstadfk.no bli startsiden min :)

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!


morten

Moderator
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 627

Lagt til: 05 aug 05, 16:37
 Den kommer når de endrer på koden sin

---------------------------

Utvikler og Medeier.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 05 aug 05, 16:38
Endret: 05 aug 05, 16:39
Opprinnelig postet av Julekake

Må si jeg ble imponert over det nye designet, men det er et par småting jeg ikke er like fornøyd med.. Synes det var bedre når svar-ruten lå under resten av tråden, slik at man underveis i skrivingen kunne lese de siste innleggene. For meg med ekstremt dårlig hukommelse var ihvertfall det kjekt.

 

Dette er ikke mulig på grunn av den mye trådet-funksjonen. Heretter er det viktig at du trykker "svar" eller "sitere" på akkurat det innlegget du hovedsaklig svarer til. Dette gjør at man kan se hvem som svarer hvem på trådet visning.

 

Opprinnelig postet av Julekake

Dessuten håper jeg fargene øverst på siden blir litt mer nyansert, slik at man kan se hva det står der. Fant så vidt ut hvor jeg skulle logge inn hen.

 

Sitter du på dårlig skjerm? ;)

 

Opprinnelig postet av Julekake

Og dette med bilde under id. Om man legger inn et svært bilde der, vil da bilde ligge som et stort bilde og forskyve siden eller vil det bli krympet?

 

Bildene blir selvsagt krympet og vi har en maksbredde. Husker ikke helt hva den er eller om vi har innført en makshøyde enda.

 

Opprinnelig postet av Julekake

Men tross dette, synes siden ble meget fin! Virker ryddig og oversiktelig, noe jeg setter som høyeste pri...

 

Godt du er litt fornøyd i alle fall! :)

---------------------------

Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 aug 05, 16:50
 Nja det er vel noe bedre, men å skifte mail add eller forandre på nick er forsatt ikke mulig.

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 05 aug 05, 16:51

knallbra!førsteinntrykket er usedvanlig bra,selvsagt små ting som kan rettes på som nevnt, men alt i alt en kraftig forbedring av det gamle.må legge til at sifferkonkurransen har fått et kraftig ansiktsløft!meget imponerende!bare synd den ikke er opdatert siden 13runde...jeg la inn resultatene for runde 15 & 16 på det gamle forumet,synd hvis det bare er blitt slettet...på linken Siffertips - resultater står det jo at vi har spilt 16runder,men den sammenlagt lista er ikke oppdatert lenger enn runde 13.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


morten

Moderator
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 627

Lagt til: 05 aug 05, 16:52
Endret: 05 aug 05, 16:54
Opprinnelig postet av keiko
Nja det er vel noe bedre, men å skifte mail add eller forandre på nick er forsatt ikke mulig.

Stemmer det, og sånn tror jeg vi fortsetter å ha det... Vil du bytte nick eller mail er det bare å sende oss en mail, eller poste det i f.eks, denne kategorien i forumet.

---------------------------

Utvikler og Medeier.


morten

Moderator
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 627

Lagt til: 05 aug 05, 16:53
Endret: 05 aug 05, 16:54
Opprinnelig postet av bateman
knallbra!førsteinntrykket er usedvanlig bra,selvsagt små ting som kan rettes på som nevnt, men alt i alt en kraftig forbedring av det gamle.må legge til at sifferkonkurransen har fått et kraftig ansiktsløft!meget imponerende!bare synd den ikke er opdatert siden 13runde...jeg la inn resultatene for runde 15 & 16 på det gamle forumet,synd hvis det bare er blitt slettet...på linken Siffertips - resultater står det jo at vi har spilt 16runder,men den sammenlagt lista er ikke oppdatert lenger enn runde 13.

Er bare enkelte som er for late til å legge det inn.. men det kommer.. ingenting er slettet

---------------------------

Utvikler og Medeier.


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 aug 05, 17:02
Opprinnelig postet av morten
Opprinnelig postet av keiko
Nja det er vel noe bedre, men å skifte mail add eller forandre på nick er forsatt ikke mulig.

Stemmer det, og sånn tror jeg vi fortsetter å ha det... Vil du bytte nick eller mail er det bare å sende oss en mail, eller poste det i f.eks, denne kategorien i forumet.
Bytt mail add min til  post@keiko99.net    bytt nicket mitt til keiko99.. jeg har brukt det nicket hos dere før som dere sperret for lenge siden, men jeg ønsker nicket tilbake

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


morten

Moderator
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 627

Lagt til: 05 aug 05, 17:09
 Sånn... da var det gjort..

---------------------------

Utvikler og Medeier.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 aug 05, 17:25
Opprinnelig postet av morten
 Sånn... da var det gjort..
takk for den

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 05 aug 05, 17:28

Dette så virkelig flott ut.

GRATULERER.

Men som den trege typen jeg er trenger jeg vel litt tid for å venne meg til det nye forumet.

Men pytt, pytt

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


kingleh

Juniorspiller

Ble medlem: 11 okt 03
Innlegg: 153

Lagt til: 05 aug 05, 17:42

itte gærli detta :)

Litt early release kanskje eller?


Jonpk

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 03
Innlegg: 242

Lagt til: 05 aug 05, 18:01
Bra Holters! Må nok bruke det litt før en blir kjent, men 1.inntrykket er supert!

---------------------------

En ærlig FFK supporter!


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 05 aug 05, 18:06
Ser veldig bra ut. Utseendet er terningkast 6. Får se etterhvert hvor brukervennelig det er. Veldig fornøyd.

---------------------------

03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1


McPhisto

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 165

Lagt til: 05 aug 05, 18:11
 Kjempeside. Behagelig og brukervennlig.

---------------------------

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 05 aug 05, 18:12
Hvor lang tid tar det før bildene blir godkjente?

---------------------------

03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3