Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-odd

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 06 aug 05, 20:38

Opprinnelig postet av Møklegård
Opprinnelig postet av Anne
Thommas spiller ikke, siter på fly til engeland.


"Siter på fly", du er full du!?

Har sjekket opp dette og kan avkrefte det. Thomas Myhre er fortsatt FFK-spiller og med i troppen.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 06 aug 05, 20:42
Gledelige nyheter, Holters.

Selv om dette var en påminnelse på at Myhre kan forsvinne på dagen. Kanskje blir morgendagens kamp hans siste for FFK...?

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 aug 05, 20:57

Brian West bør ha gode muligheter mot Odd forsvareti morgen. De kommer muligens til å spille 3-5-2.

http://www.varden.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20050806/SPORT/108060095


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 06 aug 05, 21:42
Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Møklegård
Opprinnelig postet av Anne
Thommas spiller ikke, siter på fly til engeland.


"Siter på fly", du er full du!?

Har sjekket opp dette og kan avkrefte det. Thomas Myhre er fortsatt FFK-spiller og med i troppen.

Håper at de opplysningene Holters har er sikkrere en de som har kommet meg for øret, så vi får bare vente til i morgen, eventuelt til en eller annen avis kommer med noe....


Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 06 aug 05, 21:44
Jeg har også hørt noen rykter om at han har skrevet under for en engelsk klubb. Nå håper jeg virkelig at det er Holters som har mest peiling her!

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 06 aug 05, 21:45
Charlton

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 06 aug 05, 21:53
Det har jeg hørt også

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 06 aug 05, 22:33

Opprinnelig postet av Hubro7
Jeg har også hørt noen rykter om at han har skrevet under for en engelsk klubb. Nå håper jeg virkelig at det er Holters som har mest peiling her!

Kan ikke si noe hundre prosent, men Toralf Hvidsten bare lo av det. Han visste i alle fall ingenting om det, så vi får håpe det stemmer. Har ikke tid til å sjekke noe mer i dag!

Bergen i morgen!

---------------------------

Ansvarlig redaktør


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 06 aug 05, 23:21
det tyder jo på at charlton blir neste stoppested...når flere har hørt det her inne stemmer det faktisk ofte...og den artikkelen fra manager curbishley gjorde det ikke mindre troverdig.dette er isåfall et tap av poeng hvis han forsvinner nå...selvom vi hele tiden har vært inneforstått med at myhre kan forsvinne når han selv føler for det...uff,får virkelig vi har et par,tre kamper til!

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 06 aug 05, 23:23

Opprinnelig postet av Anne
Charlton

kan ikke dere som kommer med slik info utdype litt?fryktelig frustrerende å få en slik nyhet bare slengt i trynet,uten noe mer info rundt.jeg tror på dere når dere sier så,men gi oss litt mer info!please!eller er det så at dere må absolutt ha hemmelige kilder?

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 06 aug 05, 23:33

Jeg kan ikke si at jeg har en sikker kilde, men har hørt et rykte av noen som har hørt et rykte, om at Thomas Myhre er klar for Charlton. All "informasjon" jeg har og jeg håper inderlig den er feil.


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 06 aug 05, 23:42
Opprinnelig postet av Hubro7

Jeg kan ikke si at jeg har en sikker kilde, men har hørt et rykte av noen som har hørt et rykte, om at Thomas Myhre er klar for Charlton. All "informasjon" jeg har og jeg håper inderlig den er feil.

 

Dette tror jeg bare ikke noe på. Da hadde det nok vært et eller annet media som hadde fått det med seg.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Defoe

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 aug 05
Innlegg: 14

Lagt til: 07 aug 05, 00:12
 Har tittet rundt og prøvd å finne noe ang. Myhre. Kan ikke se noe på noen engelske rykte sider. Står også at reservekeeperen til Charlton får en fin mulighet til å prøve seg nå som første keeperen er skadet. Han har brukket en finger, merkelig hvis Myhre satser der da siden den skaden sikkert ikke er langvarig! Får inderlig håpe at Thomas blir hos oss!!

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 07 aug 05, 12:10

Du hadde f..... meg helt rett Hubro7. Hva gjør vi nå æ?

 

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 07 aug 05, 12:17

Står jo i VG nå også. Takk for alt Thomas.

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=286044

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 07 aug 05, 12:27
blir sørli med til skien eller blir det hansen og staw???

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter!!!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 07 aug 05, 12:38

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
blir sørli med til skien eller blir det hansen og staw???

Antar at det blir Lund Hansen i mål, med Sørli på benken.

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -


Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 07 aug 05, 20:41
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Hubro7

Jeg kan ikke si at jeg har en sikker kilde, men har hørt et rykte av noen som har hørt et rykte, om at Thomas Myhre er klar for Charlton. All "informasjon" jeg har og jeg håper inderlig den er feil.

 

Dette tror jeg bare ikke noe på. Da hadde det nok vært et eller annet media som hadde fått det med seg.

Beklager at du ikke tror på det, men virkeligheten kan ofte være brutal. Rykter er bare rykter til det motsatte er bevist, men det er noen som kjenner flere spillere da og kanskje får info før media får det?

Jeg kunne sikkert ha sagt hvem jeg har hørt ryktene fra, men synes ikke det er rettferdig ovenfor de som har gitt meg den informasjonen. Det har seg slik at noen mennesker ikke vil stå bak som ryktespredere eller fortelle hele verden fakta for den del før media eller de involverte parter bekrefter det selv. Det må vi respektere. Derfor røper jeg aldri hvem som gir meg informasjon, men jeg innrømmer at jeg er halveis skurk ved at jeg røper selve informasjonen så kan jo noen andre få det bekreftet!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3