Husk meg
Brukernavn
Passord

Drillo: Sansynligvis forsetter jeg

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 03 aug 05, 16:24
Å trene FFK til neste år. Ordet, er vel 70% ja.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 03 aug 05, 17:15
fryktet det her.virker som om han trumfer igjennom en sesong til,styret har ikke så mye de skulle ha sagt.nå mister vi nok desverre KTE.som i mine øyne er en langt mer framtidens mann enn drillo som maks tar ett år til.skulle gjerne sett at neste års trener gikk over en 3års kontrakt eller lengre.ikke en som muligens må gi seg underveis pga hjerteflimmer og samtidig ikke følger treningene.ikke at drillo er så fryktelig dårlig men ble reelt skuffet nå...

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


risholt

Knøttespiller

Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 36

Lagt til: 03 aug 05, 17:27
f*** assa.... håper for guds skyld han ombestemmer seg.. hadde vært mye bedre å fått eggen noen år til, det er jo han som styrer det meste nå også, drillo bare sitter der på sidelinja og glor...

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 03 aug 05, 17:39
Ikke skriv det, da blir du halshugd av Drillofansen her inne.

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 03 aug 05, 17:57
Ønsker eggen jeg...

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"


FleXUS

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 05
Innlegg: 105

Lagt til: 03 aug 05, 21:20
Forferdelig..ånei....en trener som har fått FFk mye høyere opp på tabellen enn man kunne drømme om...

Og han vil trene de et år til...huff..
verste som kunne skje

Håper ikke på flere slike skuffelser.
tenk........

---------------------------

"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 03 aug 05, 21:26
ja, gutta spilte jo rævvafotball idag, typisk drillo

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 03 aug 05, 22:12
Dere får det faen meg til nå også! Vi knuste Rosenborg 5-1, og dere vil sparke treneren! Blir dere aldri fornøyde eller? Bortskjemte drittunger!

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 03 aug 05, 22:15
Er det så mange grinete drittunger her inne? FFK har aldri hatt en bedre trener enn Drillo, og idag fikk vi se hva han får til med skadefritt mannskap. Håper han fortsetter til han kler på seg tredressen.

---------------------------

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart!

På vei mot noe bedre!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 03 aug 05, 22:19
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Er det så mange grinete drittunger her inne? FFK har aldri hatt en bedre trener enn Drillo, og idag fikk vi se hva han får til med skadefritt mannskap. Håper han fortsetter til han kler på seg tredressen.


vil rette deg litt, FFK har aldri hatt så bra trener-trio som nå... Drillo er ikke alene, ei heller KTE eller PEA, sammen er de dynamitt, noe KTE uttalte når de hentet Drillo i fjor...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 03 aug 05, 22:22
Skal være med på den.

---------------------------

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart!

På vei mot noe bedre!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 03 aug 05, 23:40
hva faen er det med dere drillohatere? når vi gjør det dårlig er alt drillo sin skyld. når vi gjør det bra kommer dere med den at vi har 3 trenere osv osv...

ja til både kte og drillo neste år:)


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 03 aug 05, 23:41
Opprinnelig postet av Husgutt
hva faen er det med dere drillohatere? når vi gjør det dårlig er alt drillo sin skyld. når vi gjør det bra kommer dere med den at vi har 3 trenere osv osv...

ja til både kte og drillo neste år:)



Enig i den rekkefølgen, vel og merke!

Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 04 aug 05, 08:59
Drillo er en god trener, og når ting klaffer blir det kjempebra. Bare synd han ikke varer.. Om ett år må vi uansett finne ny trener, Eggen har jo sagt han ikke ønsker å spille 2 fiolin neste år.

---------------------------

Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 04 aug 05, 09:41
FFK har hatt en stø kurs oppover de siste 3 1/2 åra, og pila peker fremdelses steilt oppover. Skritt for skritt er klubb og lag bygget og styrket. Drillos inntreden er et viktig ledd i framgangen. Det er så inn i gamperæva på tryne å lese alt det gallesure som blir spydd opp ang Drillo her inne. Det er synspunkter som er til de grader bakstreverske: De som har vært kritiske til Drillo tidligere gjør krampeaktige forsøk på å vise at de tross alt har rett, uansett resultatene vi har fått i en forsesong preget av en skadeliste langt som et vondt år.
Du kan stille med hvilket papirsystem du vil, uten spillere til å fylle det hjelper det ikke en dritt. Ta de tre siste kampene på Stadion, mot Start, Lyn og RBK: Er det en eneste mørkemann her inne som tør å påstå at de var preget av kynisk antifotball, blottet for kreativitet, teknikk og underholdning?
Fortsetter Drillo er det heeeelt topp for klubben. Da bør også klubbens SUPPORTERE være fornøyde!!!

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 04 aug 05, 10:24

Egil "Drillo" Olsen fortsetter som trener for Fredrikstad i ett år til.

Publisert 03.08.2005 18:30. Oppdatert 03.08.2005 18:33.
Til Radio Fredrikstad sier Drillo i ettermiddag at det er "overveiende sannsynlig" at han fortsetter som trener neste år.

Tidligere har han sagt at han ikke har bestemt seg.

"Drillo" tok over som Fredrikstad-trener etter Knut Torbjørn Eggen i vinter. (NRK)

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 04 aug 05, 10:56
Endret: 04 aug 05, 10:58
Jeg har aldri vært tilhenger av Egil Olsen som klubbtrener, og har vel også mange ganger tidligere gitt uttrykk for dette.
Har likevel håpet at Drillo denne gangen i FFK kan bevise for meg at han også kan fungere som klubbtrener.

Pga ferie o.lign fikk jeg ikke sett kampene mot Start & Lyn, var på stadion i går.

Utfra gårsdagens kamp er jeg mer enn villig til å gi Drillo den honør han fortjener for denne kampen.
Fortsetter han å la laget tenke offensivt og la de ivareta de beste
:ffk: tradisjoner, innrømmer jeg også mer jeg gjerne at jeg har tatt feil av han som klubbtrener.

Dette tiltross for at jeg fortsatt vil mene at menneskebehandling det vet han ikke hva er.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 04 aug 05, 21:14
Det er ikke å behandle mennesker han jobber med, han skal til enhver tid stille det han mener er det beste laget. Spillerne er (skal være) profesjonelle og det skal ikke være nødvendig å behandle dem som unger. Det er mitt syn.

---------------------------

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart!

På vei mot noe bedre!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 04 aug 05, 21:17
Helt enig, at enkelte spillere sutrer sier vel mer om deres karakter enn Drillo...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 04 aug 05, 23:37
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Det er ikke å behandle mennesker han jobber med, han skal til enhver tid stille det han mener er det beste laget. Spillerne er (skal være) profesjonelle og det skal ikke være nødvendig å behandle dem som unger. Det er mitt syn.


Er også helt enig i dette.

Jeg synes Drillo har demonstrert helt klart i sommer at hans disposisjoner blir gjort utelukkende av hensyn til klubben og lagets beste. Det lover godt for fremtiden. Skal laget bli bedre så nytter det ikke å ta hensyn til spillere som sutrer.

---------------------------

FFK på toppen i 2005



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3