Husk meg
Brukernavn
Passord

Drillo bestemmer seg i løpet av august-september

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 31 jul 05, 14:40
Om han skal forsette å trene FFK.
Drillo har ikke sagt ja
Egil «Drillo» Olsen har ennå ikke bestemt seg for om han vil trene Fredrikstad også i 2006.

Ifølge flere mediekanaler skal Egil Olsen ha bestemt seg for å fortsette i klubben ut neste sesong. Det stemmer imidlertid ikke.

– Jeg har en kontrakt på to år, men skal ikke bestemme meg for hvor vidt jeg trener Fredrikstad i 2006 før om en måned eller to, sier Drillo til Dagsavisen.

– Vi har ennå ikke diskutert 2006-sesongen. Det vil vi også vente med litt til, fortsetter FFKs hovedtrener.


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 01 aug 05, 11:43
Det positive er dog at selv om Drillo gjerne vil, er det ikke dermed sagt at han FÅR trene laget neste år. Avtalen er tosidig og kan sies opp av begge parter.

---------------------------

Macka fra start!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 01 aug 05, 12:03
Håper ikke at ledelsen fornyer kontrakta til Drillo.
:rolleyes::rolleyes:Sikkert ikke uventa utsagn fra meg.
Dersom det blir slik at Per M Høgmo går til RBK, tror jeg det vil være klok å gi Eggen ny kontrakt.
Det er fortsatt mulig for han å få spillerne tilbake i ett mer offensivt system. Tror at spillerne også har tillitt til han og det er jo meget viktig i ethvert lagspill.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 01 aug 05, 12:10
Opprinnelig postet av djpete
Det positive er dog at selv om Drillo gjerne vil, er det ikke dermed sagt at han FÅR trene laget neste år. Avtalen er tosidig og kan sies opp av begge parter.


Ja, du går nok og håper nå, djpete?

Faktisk både tror og håper jeg at både Drillo og Eggen fortsetter. Men jeg tipper at begge to fortsetter i nye roller. Drillo i en mer manager/konsulentrolle og Eggen som hovedtrener, hvor det først og fremst er han som fysisk leder treningene.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


orion

Juniorspiller
Ble medlem: 09 feb 04
Innlegg: 192

Lagt til: 01 aug 05, 12:37
Opprinnelig postet av dracula
Dersom det blir slik at Per M Høgmo går til RBK, tror jeg det vil være klok å gi Eggen ny kontrakt.
Det er fortsatt mulig for han å få spillerne tilbake i ett mer offensivt system. .


Spørsmålet er om Eggen ønsker å overta som hovedtrener.

Husk at spillergruppen er snart totalt forandret (rassert ?), alt KT har bygget opp gjennom de årene han har drevet FFK opp fra 2 div til dagens nivå, er "sendt på båten".

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 01 aug 05, 13:06
Både KTE og Drillo har kontrakt på å være hovedtrener i FFK neste sesong. Begge kan imidlertid si opp disse. Eggen har sagt han vil bli hovedtrener, og med mindre Drillo snart flagger at han gir seg(noe jeg ikke tror skjer) tipper jeg Eggen trener en annen klubb neste sesong.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 01 aug 05, 14:25
Orion, jeg deler fullt ut din bekymring.
Har derfor også gitt uttrykk for at jeg forstår KTE som ønsker seg vekk, når han ser det arbeidet har har gjort smuldres vekk. (viskes ut av Hr.Olsen)
Men fortsatt lov å håpe ( i all ydmykhet) at noen andre / dvs i ledelsen også tenker i de baner.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 01 aug 05, 15:07
Sikker på at Eggen føler arbeidet blir smuldres vekk, og ikke som en naturlig del av utviklingen?

Fra 2. divisjon via første divisjon til Eliteserien så smuldret Eggen faktisk bort sitt eget arbeid omtrent to ganger, med antall spillere han hentet inn...


Jeg bare spør...

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 01 aug 05, 15:34
Det er jo bare tøys at spillergruppa til eggen er rasert. Stallen i dag er den beste i moderne tid, og Eggen har også hatt et ord med i laget når det gjelder de nye. Tror han tar det med knusende ro at noen spillere byttes ut.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 01 aug 05, 17:49
Når man skriver arbeidet, tenker man ikke bare på spillere Mr.Scheie.
Jobben som trener er vel mye mer enn å hente spillere?
:rolleyes:
Jeg bare spør.......

Det jeg (og kanskje andre) tenker på i første rekke er spillestill og den filosofi som ligger bak. Selvsagt tenker jeg også litt på at Marcus har fått sparken,
men det er ikke hovedsaken denne gangen.

Derfor, er det fortsatt mulig å ha minst to tanker i hodet på en gang
:rolleyes:

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


theodora

A-lagspiller

Ble medlem: 19 apr 04
Innlegg: 244

Lagt til: 01 aug 05, 17:50
Opprinnelig postet av Olavesen
Det er jo bare tøys at spillergruppa til eggen er rasert. Stallen i dag er den beste i moderne tid, og Eggen har også hatt et ord med i laget når det gjelder de nye. Tror han tar det med knusende ro at noen spillere byttes ut.

Helt enig.
Erindrer også at eggen kommenterte i forrige sesong at det ikke var lett å få klassespillere til klubben, siden vi ikke var attraktive nok Dette begynner jo å endre seg.

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 01 aug 05, 18:03
Jeg mener vi ikke bør ha en trener på oppsigelse. Bestemmer han seg for å slutte etter sesong, bør han vente med og offentligøre dette til sesongen er ferdig. Går han ut i pressen og sier at han gir seg, bør han trekke seg umiddelbart, så Eggen kan ta over.

K1M

Knøttespiller

Ble medlem: 01 aug 05
Innlegg: 46

Lagt til: 01 aug 05, 18:19
FFK hadde blitt bedre med en annen trener tror jeg!
Og en annen spillestil. Kunne blitt meget morsomt å se på...

---------------------------

Glimt i mitt hjerte!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 aug 05, 18:27
Endret: 01 aug 05, 18:27
Hvordan tror dere 11 ville sett ut om kun Eggen var trener?

rådegutt

Bedriftsspiller
Ble medlem: 19 apr 05
Innlegg: 6

Lagt til: 01 aug 05, 19:16
Endret: 01 aug 05, 19:20
Opprinnelig postet av orion
Husk at spillergruppen er snart totalt forandret (rassert ?), alt KT har bygget opp gjennom de årene han har drevet FFK opp fra 2 div til dagens nivå, er "sendt på båten".


Rassert? Ser man bort fra Markus, så mener jeg at Drillo kun har foretatt en nødvendig opprydning i stallen. Du tror vel ikke at hele ni 2.div-spillere greier å heve seg til bra tippeliganivå?? Risholth er og kommer alltid til å være en useriøs slækking. Tror ikke Markus er så uskyldig som han prøvde å være heller, og jeg ble nesten kvalm når PH sang Ringbergsangen mot Lyn. Ærlig talt. Han var en herlig spiller med flott innstilling, men ingen gud...

---------------------------

FFK i CL 2006!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 aug 05, 19:48
Endret: 01 aug 05, 19:54
Du erindrer bra theodra, her er flere poenger fra Eggen, dette er tatt fra FB 16. august i fjor.

Skulle jeg ha hentet ti nye spillere i vinter som skulle gått rett inn på laget og «gitt foten» til både de med lokal forankring og de beste spillerne fra i fjor, som faktisk har gitt FFK merkenavnet sitt tilbake.

8-10-åringer i Fredrikstad har i nemlig i større og større grad byttet ut Zidane og Owen på ryggen til fordel for Risholt, Ringberg, Söderstjerna og Trondsen.

Nå er altså disse spillerne historie i FFK, tror ikke det er bare 8-10 åringer som er fornøyde med de spillerne forvinner, det er nok Eggen også.


Jeg skal også huske på at det ligger store utfordringer i å få spillere som tilhører den beste fjerdedelen av toppspillere til FFK. En slik spiller koster fra 2,5 millioner i drift og oppover, og så skal spilleren faktisk ha lyst til å spille for FFK også. Der ligger nok den største bøygen i forhold til å få såpass med klassespillere til byen.



Les her

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 01 aug 05, 22:08
Jeg mener også at spillestallen til FFK aldri har vært sterkere.
Så bortsett fra "å gi Marcus sparken" samt behandlinga av Steinar etter av Myhre er kommet inn, så erdet ikke mye å klage på, på det området.
Etter min mening.

Jeg mener faktisk at FFk stallen i hele år er bedre enn tabell posisjonen tilsier.
Dette har jeg også gitt uttrykk for tidligere.
Mener at Hr. Olsen (for ilkke å tirre noen) har fått lite ut av det spillematriale FFK har hatt.

Uten å være KTE fan, mener jeg at FFK hadde både spillt bedre fotball og hatt høyere tabellplassering med han ved roret i år.

Hadde også før ønsket meg PMH som trener til neste år. Siden han trolig går til RBK, mener jeg KTE bør få lov til å fortsette arbeidet med å skape ett offensivt, morsomt, underholdende, og godt :ffk: som burde kunne spille i RL allerede denne vinteren med det mannskapet i har pr.dato.
(Savner bare Marcus eller en bedre spiss)
(PS hadde ikke sagt noe dersom FFK hadde hentet en klassespiss istenfor Marcus, men å gi plassen hans til Hoås i dag):D:D

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 aug 05, 22:19
Begynner det å nærme seg Drillo tid, fire av profilene til Eggen er tydeligvis vraket av Drillo, rart om Eggen er med på vrakingen av de spillerne han tydeligvis mener er profiler.
Det blir jo på samme måten om Eggen vraker Hoås, Martin Wiig, Trond Erik Bertelsen og Mikael Røn.
Dere mener sikker at jeg er Drillo hater, derfor skal jeg ikke si hva jeg mener, men vil ha dere skal med deres meninger

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 01 aug 05, 22:37
For å si det slik. Hadde Eggen vært hovedtrener, så hadde følgende spillere vært vraket i stedenfor Ringberg, Risholt og Koskela:

Hoås, Viik og Blixt. Det er gullguttene til Drillo det, med klippekortet i ermet.

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 aug 05, 23:36
Opprinnelig postet av oleberg
For å si det slik. Hadde Eggen vært hovedtrener, så hadde følgende spillere vært vraket i stedenfor Ringberg, Risholt og Koskela:

Hoås, Viik og Blixt. Det er gullguttene til Drillo det, med klippekortet i ermet.
tull prat. Ring eggen og hør du så blir du nok sjokka over at dem du drar frem kun var ffk blemmer..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3