Husk meg
Brukernavn
Passord

Sanhetens time er her

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Alex

Bedriftsspiller

Ble medlem: 20 sep 03
Innlegg: 20

Lagt til: 16 jul 05, 00:00
Opprinnelig postet av Alex
Jeg også syns det er kjipt at Ringberg har blitt skvisa ut. Helt forferdelig å gjøre det mot en enkeltperson og spesielt mot en person som Ringberg. Men lå det noen garanti for at Ringberg skulle skrive under på en ny kontrakt da? Det var vel en god stund siden overgangsryktene rundt Ringberg begynte å svirre. Ikke med tanke på Ham Kam men over til andre siden av grensen. Nå er vi uansett langt utenfor tema her, men det jeg mener er at vi skal ikke legge hoder på fat før vi vet hele bakgrunnen på hvorfor det som har skjedd, har skjedd.

---------------------------

Fredrikstad gutter våre veier.....


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 16 jul 05, 00:00
Støtter alle tiltake som viser at vi ønsker Eggen som hovedtrener, og ikke er fornøyd med måten Markus ble håndtert. Vi snakker om mennesker her

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 16 jul 05, 00:05
Endret: 16 jul 05, 00:05
Leser at Markus Ringberg sier dette til FB:

– Jeg har ikke snakket med verken Drillo eller Mokkelbost i løpet av prosessen. Aldri.

Hvis dette stemmer, noe vi må stole på at det gjør, så synes jeg det vitner om alvorlig kommunikasjonssvikt innad i klubben. Det er IKKE bra personbehandling og minner litt for mye om hva vi opplevde i 2. divisjon før Eggen kom inn i bildet.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 16 jul 05, 00:15
Endret: 16 jul 05, 00:18
Nå setter jeg f... meg stopper for alt skyldig ikke skyldig snakk. Ja Marcus har skrevet under for Kamma kun fordi han skal sikre fremtiden for sin familie og seg selv. Ja det skjedde i all hastverk fordi klubben vill tjene penger.
Hvorfor Marcus måtte bytte klubb er an annen sak. Når er voksen man på 29 år sitter hjemme sammen med sin kone og gråter og er lei seg fordi han må gjøre noe han egenlig vil hels slippe da.....
Greit jeg hadde forstått alt dette om det hadde vært en annen spiller og ting hadde skjedd kun på grunn av det sportslige. Men her er det mer enn det sportslige og derfor får vi ingen kommentarer fra dem som bør helst gi disse.
Ja drillo kan nok velge og vrake og bygge nytt lag men fæan om jeg skal tillate at han (drillo) og kammeraten hannes Arve gjør slike ting 10 dager før serien starter igjen. Hvem skal fullverdig erstatte Ringberg nå ????? Jeg håper virkelig at Hoås er god som drillo vil og at Toth slår til. Men hva hvis ikke dette skjer : Jo jeg skal fortelle dere hva ........ drillo pensjonerer seg og Arve forsvinner...og vi sliter som f. for å beholde plassen. MEN ER IKKE DETTE I DET SENESTE LAGET SPØ>R JEG ???????????????????????????????????????

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 16 jul 05, 00:18
Viktig å støtte opp om klubben nå, det er den som skal bestå. Mokkelbost har vel hatt en finger med mht Toth og han kan bli god, det vet vi ikke. Hvis det er slik at Drillo har signalisert overfor Ringberg at han vil få mindre spilletid, at Ringberg via agent har ytret ønske om at han vil bort, så er vel Mokkelbost helt uskyldig her, kanskje han tilogmed har skaffet FFK mye penger for Ringberg.

Drillo er vel egentlig en dønn ærlig fyr, det skal han ha. Men jeg missliker 4-5-1 og det er kanskje det som skviser Markus ut. Markus passer ikke inn i det systemet.

Akkurat nå må FFK systemet få ro til å lade opp foran høstsesongen, det er det viktigste. Jeg håper deretter at Drillo og Eggen kan bytte plass. Drillo kan mye om fotball og Eggen har helt sikkert lært mye i tillegg til det han kan fra før.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 16 jul 05, 00:22
Tror ikke ro og fred er det beste nå. Det beste nå er avklaring. Ringberg er borte. Mister vi risholt og andre også ??
Synes Kvisvik har et poeng at de ansvarlige kan si hva de vil men at kontraktsforhandlinger i dagens fotball starter året før de går ut og ikke etter sesongstart. Skjønner veldig godt at Ringberg ikke følte tillit. I tilegg ble han ikke kontaktet av Drillo eller Moklebost. Nei dette er virkelig dårlig ledelse

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 16 jul 05, 00:58
det som irriterer mest nå, er tausheten fra ledelsen. er så dritt lei av å høre at de ikke er tilgjengelige for kommentarer.

det er deres fordømte plikt å holde oss noenlunde informert om det faktiske forhold.

supportere og publikum er faktisk klubbens største "sponsor", og vi bør forvente en viss åpenhet fra den kanten.

har en dårlig følelse om dagen..

---------------------------

drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg


Marensius

Juniorspiller

Ble medlem: 20 okt 04
Innlegg: 111

Lagt til: 16 jul 05, 01:17
Hvis vi har en mulighet til å vise at vi vil ha Eggen i stedet for Drillo syntes jeg vi skal gjøre dette på mandag, når serien starter igjen bør vi gjøre det vi kan for å støtte laget. Så får vi banke opp Drillo etter sesong slutt.
Så mitt forslag er å vise hva vi mener på mandag og deretter forsøke å legge ballen død, i hvertfall hvis det ikke skjer noe mer fra Drillo og co fremover. Skulle derimot Drillo og gjenget finne på å selge unna Risholt også, da........

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 16 jul 05, 02:03
Opprinnelig postet av shaggy
det som irriterer mest nå, er tausheten fra ledelsen. er så dritt lei av å høre at de ikke er tilgjengelige for kommentarer.

det er deres fordømte plikt å holde oss noenlunde informert om det faktiske forhold.

supportere og publikum er faktisk klubbens største "sponsor", og vi bør forvente en viss åpenhet fra den kanten.

har en dårlig følelse om dagen..

Er helt enig i det du skriver shaggy!! Syns klubben opptrer arrogant, eller hvertfall Arve og muligens drillo, jeg mener at de er i ferd med å bryte ned alt det positive som har skjedd i klubben siden Eggen kom. Kjenner nesten ikke igjen klubben lenger, tidligere følte jeg meg som en del av klubben, nå er det akkurat som noen styrer og bestemmer, mens klubben og fansen følger ivrig med på hva som skjer!! Liker ikke det som har skjedd det siste året!!

Gi Eggen det tilbudet han fortjener, og la drillo trekke seg av helsemessige årsaker!! FFK blir aldri det samme med drillo, han må gå!!!

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 16 jul 05, 02:10
Og han kan ta Arve samme veien

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 16 jul 05, 02:14
Er det ikke mulig for ledelsen i plankehaugen å få til et møte med de?

For man får som regel aldri ordntlig svar på tlf

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 16 jul 05, 02:45
Endret: 16 jul 05, 02:47
Og nå setter jeg streken igjen.
Jo jeg var klar å stå der til mandag og kreve svar og få enkeltpersoner vekk. Dessverre ser det ut som om det er enda en gang lettere å skrive enn å gjøre ting . har prøvd å drøfte klima og se om det lær seg gjøre ting og så bilde for meg hvor vi holder to banner på kampen mot Enga. Den ene er gode gamle "marcus Ringber skårer mål" og den andre er "Eggen i våre hjerter" .

I fire sider skjer en og samme ting igjen. tastaturet lyder men når en reieser spørsmålet om å gjøre noe konkret da får en for det meste "SVADA" . Nå generaliserer jeg veldig og vet at alle er ikke som dette men se selv dere... Hvor mange har sagt ja ,jeg er med eller nei jeg vil ikke.

Ha en god natt og god helg. Nå skal jeg ikke bry dere mer og heller bruke helgen med familien min .

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 16 jul 05, 03:41
Hvorfor ikke ha et banner i Hamkam-kampen som sier noe sånt som ca : velkommen tilbake Markus eller lignende. Behøver ikke å være så avansert men siden det ikke virker som om vi får tatt skikkelig farvel med Markus så må vi prøve å få gjort det den 13.8 når vi spiller mot grøtlaget.

jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 16 jul 05, 03:54
Endret: 16 jul 05, 03:56
Det virker som plankehaugen-ledelsen har ferie. Lars, Ulf eller hva faen dere nå eter. Venter på respons,

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 jul 05, 07:03
Jeg støtter forslaget om å få Eggen tilbake som trener og ut med Drillo, skal nok mere til å få sparket Arve han har akkurat begynt.
Ringberg er ikke tema lenger, han forlatt oss.
Bannerforsalg. Bli en åpen klubb FFK, og Eggen må bli hovedtrener før det er for sent

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 jul 05, 07:05
Bra skrevet av en bruker her inne, tenk på dette.

Er helt enig i det du skriver shaggy!! Syns klubben opptrer arrogant, eller hvertfall Arve og muligens drillo, jeg mener at de er i ferd med å bryte ned alt det positive som har skjedd i klubben siden Eggen kom. Kjenner nesten ikke igjen klubben lenger, tidligere følte jeg meg som en del av klubben, nå er det akkurat som noen styrer og bestemmer, mens klubben og fansen følger ivrig med på hva som skjer!! Liker

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 16 jul 05, 09:28
Klubben begynte å bli en lukket klubb i fjor høst allerede under EGGEN og Harry Hansen. Er ikke noe "nytt" Drillo og Mokkelbost har innført dette.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 16 jul 05, 10:53
Nå må du slutte med feilinformasjon holters...... Dem sluttet å informere om nye spillere på vei inn av proffesjonelle årsaker....... Ellers så var det en åpenhet av en helt annen verden som preget FFK under Hansen og Eggen........

FleXUS

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 05
Innlegg: 105

Lagt til: 16 jul 05, 10:54
tror heller ikke ting er så veldig forandret..
Men skulle gjerne hatt mer informasjon...kanskje den kommer

---------------------------

"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 16 jul 05, 11:01
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Nå må du slutte med feilinformasjon holters...... Dem sluttet å informere om nye spillere på vei inn av proffesjonelle årsaker....... Ellers så var det en åpenhet av en helt annen verden som preget FFK under Hansen og Eggen........


Du må forstå Holters. det roet seg litt på forumet så han må helle på litt olje .....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24