Husk meg
Brukernavn
Passord

det skurrer litt...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 15 jul 05, 19:15
Mokkelbost hevder Ringbergs agent meldte fra til FFK at han ville flytte på seg for tre uker siden.
Ringberg hevder han er skviset ut av klubben.

Ringberg har startet alle kampene under Drillo. Likevel hevder han nå at treneren ikke har tro på ham.

Drillo har flere ganger sagt at Ringberg er en av lagets viktigste spillere. Han sier også at overgangen til HamKam har skjedd på spillerens initiativ.

HamKam gir bud på Ringberg. FFK avslår dette budet. Ifølge Mokkelbost ber Ringberg klubben se på dette på nytt. Et styremøte godtar budet.

Hvorfor skulle noen av de involverte fortelle usannheter?

Mokkelbost kanskje fordi han har kjøpt dyre spillere, og at Ringberg er den eneste han har klart å få betalt for.

Drillo kanskje fordi han er under press fra klubbledelsen. Se ovenfor.

Ringberg kanskje fordi han ikke tror han ville fått en så lang kontrakt med FFK. Og at han oppriktig vil savne klubben, byen og supporterene, men at karrieren fremover er det viktigste.

Se hva som skjedde med Kvisvik i høst. Han tok kontakt med FFK, men fornektet dette. Per Ove Ludvigsen sa at det ikke hadde vært kontakt mellom klubbene, til tross for at de satt å forhandlet. Vollvik havdet at en overgang aldri ville bli aktuell, til tross for at satt mitt oppe i det hele.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Fattern

Juniorspiller
Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 96

Lagt til: 15 jul 05, 19:19
Tror det foregår mer mellom himmel og jord enn de fleste andre steder jeg........

Nesten litt "påske-krim" over det her.....

---------------------------

... et lenke er ikke sterkere enn det svakeste ledd ...


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 15 jul 05, 19:30
Til NRK nå sa han vitterlig att "det har stått i tidningar och lite så" att Drillo ikke har hatt tro på han. Hm, hvor da?
Fler som fikk med seg dette?

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 15 jul 05, 19:38
Synes ikke Marcus var så overbevisende på NRK nettopp. Ble litt flakkende i blikket da han i praksis la skylda på Drillo, som altså har latt ham starte i hver eneste kamp. Leter Ringberg han etter en grunn supporterne kan godta for å hoppe av FFK? Mulig jeg blir litt paranoid her, altså, men likevel....

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 15 jul 05, 19:41
Mulig Mokkelbost har fått mye ufortjent her. Kan nesten se slik ut på meg nå. I såfall skal ihvertfall jeg være den første til å beklage. Det er jo typisk att vi holder hånda over spillerne, og tar dem i forsvar, uten att man skal si sikkert hva som har skjedd i denne saken.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 15 jul 05, 20:05
Er jo ikke tvil om at Ringberg har bedt om overgang, men grunnlaget er at han har fått beskjed om mindre spilletid, vil satse på andre og liten interesse til å fornye kontrakten og kjedelig drillostil alene på topp......... Derfor skal Drillo ha mesteparten av ansvaret for behandlingen av Ringberg og ansvaret for at Ringberg er i FFK idag.....


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3