Husk meg
Brukernavn
Passord

brian west

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

du tællær ente alene

Knøttespiller
Ble medlem: 06 apr 04
Innlegg: 26

Lagt til: 27 jun 05, 00:38
hvorfor i helvete bruker ikke ffk brian west fra start?vet at mannen visst nok ikke tåler en hel kamp ennå,men da er det bedre å bytte ham ut i 2omg. når han ikke har mer å gi.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 27 jun 05, 00:43
helt uenig med deg.west viste tydelig idag at han knapt holder 1omgang.hoftefeste halvparten av tida.de gangene han har starta virker han umotivert og lat.nei,brian west er for øyeblikket super-sub.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 27 jun 05, 00:43
Så jo tydelig at han ikke var i toppform den halvtimen han spilte i dag, og han var elendig da han spilte fra start sist. Dessuten ønsket Drillo å spille 4-5-1 fra start så man ikke skulle bli helt overkjørt og kanskje kompensere for dårligere ferdigheter på midtbanen enn LSK med én mann mer (siden Risholt, Brenne og Ramberg alle var utilgjengelige). Så jeg synes ikke man skal lage noen problemer ut av dette.

West kommer helt sikkert sterkere tilbake!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 27 jun 05, 18:32
Ja, men bør han ikke finne formen snart? Kan vel ikke være så langt unna? Tror han kommer til å dominere mer mot Stabæk på onsdag. Da spiller han fra start, helt sikkert. Gjorde det mot Sandefjord, og burde scoret 4 mål i den kampen. Så West get up!

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 27 jun 05, 19:16
Synes West virket ganske så unitressert igår jeg, men det gjenspeilte bare laget på det tidspunktet han kom inn.

Uansett, dersom han ikke er restituert nok til å komme inn i pausa, mener jeg han strengt tatt ikke bør være med i troppen en gang. Men for all del, er ikke sikkert trenerne ville bytte han inn før det var en halvtime igjen. (Da vil jeg forøvrig være enda mer kritisk til disposisjonene av laget enn det jeg allerede er)

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 28 jun 05, 12:12
Opprinnelig postet av bateman
helt uenig med deg.west viste tydelig idag at han knapt holder 1omgang.hoftefeste halvparten av tida.de gangene han har starta virker han umotivert og lat.nei,brian west er for øyeblikket super-sub.


super sub???:ffk: var ikke mye supert i den gutten mot lsk gitt, ikke i resten av laget heller forøvrig..:ffk:

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 28 jun 05, 12:33
Han er jo i forhandlinger med FFK, er ikke sikkert det går så bra, en grunn kanskje

Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 29 jun 05, 15:27
Hva er det egentlig mannen lider av?

---------------------------

Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3