Husk meg
Brukernavn
Passord

8 divisjon (off ffk topic)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 09 jun 05, 22:50
Endret: 10 jun 05, 22:24
beklager, ikke noe ffkprat. men siden noen her er treige med det nye boardet, blir det som det blir:D

flere som spiller i 8 (eller lavere ihvertfall) her? vi i skruknott vant over topplaget idag og vi leder nå serien:D:D

sjekk her:

http://www.n3sport.no/KKTable.asp?WCI=wiKKtable

vår motstander idag,vembli,hadde faktisk hvite drakter og røde shortser, men det ble ingen nåde for det.hehe

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 09 jun 05, 23:26
Endret: 09 jun 05, 23:30
Det der er en standardlink for en mal n3sport bruker, fungerer ikke...

Var fort gjort å finne tabellen deres, bra sesongstart!

TABELL

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 09 jun 05, 23:32
Endret: 09 jun 05, 23:32
ouch.. hehe.sorry.. ..

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 09 jun 05, 23:37
jeg ser guttæne sliter litt.hehe:D


6 kamper. 0 poeng og 0 mål.. største tap: 0-18... GOD DAMN!! hehe...


dere får slå til når vinduet åpner igjen;)

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 10 jun 05, 01:32
Guttæne sliter ja, tror nesten jeg og S-A#44 må bli redningsmenn så fort overgangsvinduet åpner igjen! :p Har dem virkelig ikke scora mål? Sjekka nå, døm har scora 2 mål da, men er utrolig nok likevel i forsvar at dem sliter mest! 46 baklengs på 6 kamper sier vel sitt......da er det vel kanskje skjebnen at jeg og S-A#44 er midtstopper-kjemper begge to! :p Hvis ikke skruknott kunne trenge noen flere spillere da Husgutt?

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 10 jun 05, 16:46
hvis dere er på guttæne nivå trenger vi dere ikke:D men vi trenger faktisk midtstoppere.. og kanskje midtbanespillere..


er dere gode?

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 12 jun 05, 14:11
Kjenner ikke nivået til guttæne, men tror nok vi holder vesentlig høyere nivå enn dem. Vi har begge spilt i FFK, jeg spilte fram til og med første års junior, mens Andreas ble et par år til. Du spilte vel også i FFK i dine yngre dager, så kan jo hende vi kjenner hverandre? S-A#78 = Søren Gangfløt og S-A#44 = Andreas Larsen. Jeg gikk til Trosvik etter FFK karrieren var over, og spilte noen år der før jeg ga meg. Er ganske lenge siden vi har spilt, men tror nok vi skal kunne bidra i 8 div., hvertfall Andreas, men jeg er nok litt lenger unna toppformen! :p Jeg er enten spiss eller midtstopper, tror midtstopper passer best på nåværende tidspunkt. Andreas er primært midtstopper, han har spilt der i alle år, men vi kan nok fungere på midtbanen også, bare ikke på vinga!

Når trener dere egentlig? Og hvilken dag er normalt sett kampene?

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Ping

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 mar 05
Innlegg: 19

Lagt til: 12 jun 05, 15:42
Jaja, jeg vet vi (Guttæne) suger. Men vi har det moro lell! Nå på torsdag tapte vi bare 4-0, så det går veien. Det derre begredelige 18-0 tapet var forresten mot et lag som består av eks-semi-profesjonelle spillere - deriblant eks-tippeliga-spillere. Og da har jo vi mye å stille opp med lissom. :p

Men vi røkkær aldri ner!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 12 jun 05, 22:53
kan ikke si at jeg husker navnene deres. men kanskje ansiktene vil røpe noe.. vi spiller kamp i morra. dere kan jo komme å se på:)

vi trener "normalt" tirsdag og torsdag, selv om torsdag normalt er kampdag. spiller 2 kamper denne uka også, derfor ingen trening. får da være måte på:D

komme å se på?

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 12 jun 05, 23:05
kampen går på ekeberg 30 kl 2015..

skal melde om deres interesse uansett jeg

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 13 jun 05, 00:51
Jeg er ikke sikker på hvem du er heller, men Andreas husker deg hvertfall. Får prøve å komme en tur i morra da, jeg jobber til 20.30, men kan se om vi kommer til andre omgangen.

Uamsett så hadde det vært gøy å eventuelt blitt med på en trening eller to, så kan jo dere vurdere om dere vil ha oss med videre.

Vi snakkes!

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 13 jun 05, 17:08
kampen idag er utsatt pga dårlig vær...

jævlig bra for jeg er steike forkjøla:( burde nok hatt regnjakke igår.hehe


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3