Husk meg
Brukernavn
Passord

dårlig trøkk på stadion i dag...

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

aresolbe

Juniorspiller

Ble medlem: 19 nov 03
Innlegg: 167

Lagt til: 02 mai 05, 15:17
Helt enig i at 5-minutters intervaller er tingen. Klokan prøvde å innføre "For Fredrikstad jeg synger høyt.." allerede borte mot Vålerenga ifjor (før kampen), uten suksess. Men på Nadderud så var det skikkelig liv i svingen. Synes denne er en av de sangene som fungerer best. Mener forøvrig at "Når ballen rullær" og "Fredrikstad scorær mål" også bør synges i 5 minutter av gangen.

PS: Klokan har helt rett i at han faktisk spurte om hvilken sang som skulle synges i 5 minutter.

Gleder meg til torsdag og 5-min. intervaller på Briskeby gressbane. 5-min med "Og sånn løper Ståle, og Ståle løper sånn" hadde også vært gøy da ;-)

---------------------------

- Fredrikstadgutter våre veier -


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 02 mai 05, 15:29
Siiter på hovedtribunen og er imponert over trykket fra PH. Dere får med hovedtribunen på "røde og hvite er de best..." og "gi meg en F.....". Men det stopper der. "For Fredrikstad står vi en for alle" funker også til tider. Om PH kunne kjøre på dette litt oftere vil det nok hjelpe på "trykket". Jeg fortår at dere har laget mange nye(kule) sanger og gjerne vil fremføre disse.
Jeg mener ikke at dette er PH`s plikt, men er kun en bønn.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 02 mai 05, 17:18
jeg sang lite igår. fordi jeg satt på hovedtribunen felt a. der var det bare oddsupporter omtrent.. jeg har ræva sangstemme og solo funker dårlig. skal melde meg inn i haugen og kjøpe bill der neste gang. jeg kan ike synge, men er jævlig flink til å gaule:D

hehe.

ræva stille på hovedtribunen som vanlig. har nesten gitt opp. var sånn mot lyn og. folk tør jo ikke åpne kjeften. synes plankehaugen burde utplassere folk over hele hovedtribunen til å dra opp stemninga..

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 02 mai 05, 17:23
Synes hele diskusjonen er helt latterlig. Som trenerene bruker å si, hver kamp lever sitt eget liv. Det gjør den også på tribunen. Det er vel få som har en så bra gjeng som plankehaugen, det er få som har en inspirator som Zoran og det er vel få hovedtribuner som er med like mye som dem på stadion......... Noen dager fungerer det dårligere enn andre av forskjellige grunner.....

VestfoldOdder

Bedriftsspiller
Ble medlem: 02 mai 05
Innlegg: 1

Lagt til: 02 mai 05, 19:13
Heisann Plankegutta!

Selv om kampen sugde stort fra begge lag, synes jeg dere gjorde en god jobb. Ble faktisk positivt overrasket over Plankehaugen! Kanskje litt lite reportoar på sangene, men de dere synger har bra trøkk de! Stå på!

Ser frem til returoppgjøret i SKien, og satser på en bedre kamp, og 3 poeng til Odd!:D

---------------------------

___ODD GRENLAND___

klubben i mitt hjerte


Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 239

Lagt til: 02 mai 05, 19:32
På Web-TV hørtes det ut som om Plankehaugen synger "får-i-kål". Hvilken sang kan det være? "For Fredrikstad vi synger høyt"?

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 mai 05, 23:27
jeg vil bare si i fra at når brann kommer vil jeg ikke høre den kvisvik elsker fredrikstad. om den skal synges holde det med en gang og ikke som i fjor da en sang den alt for mye så folk ble dritt lei alt sammen.

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 03 mai 05, 08:52
Vet ikke men jeg føler at vi kan bedre en dette. Først må vi nesten deffinere oss litt. Er vi der for å se på fotball eller støtte laget. det jeg tenker er at 60% av feltet slutter å synge i det et eller annet skjer på banen. Skjønner godt et det er vanskelig å la være å se på kampen men..... I tilleg synes jeg det er på tide at de fleste på feltet lærer seg sanger fra nye CD-en .....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 03 mai 05, 09:00
Ikke misforstå meg nå igjen. Klart vi skal følge med på hva som skjer på banen men innimellom må vi heller prioritere om å synge og lage trøk enn...

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 04 mai 05, 09:12
Opprinnelig postet av Klokan
det jeg tenker er at 60% av feltet slutter å synge i det et eller annet skjer på banen. Skjønner godt et det er vanskelig å la være å se på kampen men..... .....

Veldig enig Klokan. Skal ikke mye til før folk blir avspora. Det skulle gå ann å synge og se kamp samtidig. Selv vi enkle supportere skulle vel klare det.
Syng høyt, syng klart og kos dere på kamp.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 04 mai 05, 14:09
Opprinnelig postet av keiko
Opprinnelig postet av Klokan
Klart jeg tåler kritikk men skjønner ikke hvorfor jeg får den i det heletatt. Det er 1000 mennesker på feltet. I går reiste jeg meg opp kun de gangene jeg følte at nå var det stille. I tilleg har jeg begynt med 5 minutters etter at folk har bedt meg om dette og selve sangvalget er det folk også som sto for.
du er litt for en sporet i dine sanger det er en av få tng jeg kan nevne.


Har du i det hele tatt sett på kamp på TV?? Vi bruker mange av disse sangene, og de nedover i Europa holder på mye lenger en vi gjør pr.sang. Hør etter neste gang du ser på kamp ( f.eks. PSV-Milan ), og ikke bare se blindt på kampen. Å synge sangene i kortversjoner blir bare tull. Klokan har mye mer kjennskap til dette en vårs trauste nordboere.

Men det som er irriterende på Plankehaugenfeltet er at det er så få som synger. Noen ganger har jeg på følelsen at jeg synger helt alene ( tar litt hardt i der, men...), dere skjønner hva jeg mener. Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor det har blitt så dævt på Plankehaugen, vi var mye bedre på høsten enn det vi er nå. Så her må det skjerpnings til.

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 04 mai 05, 14:34
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor det har blitt så dævt på Plankehaugen, vi var mye bedre på høsten enn det vi er nå. Så her må det skjerpnings til.

Kanskje vi faktisk trenger en elendig vårsesong og en knall høstsesong for at alle skal åpne nebbet? :p
Neida.. Det kommer seg nok.

---------------------------

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 04 mai 05, 15:19
Endret: 04 mai 05, 22:14
Ok ... enkelte sier har at vi synger for få sanger ... nå har jeg tenkt litt og gått gjennom det jeg sang på søndag ....
1. Hælla, hælla -
2. ååååå vi elsker Fredrikstad,
3. Reis opp hvis du er Fredrikstad
4. Vi synger for Fredrikstad laget
5. For Fredrikstad jeg synger høyt
6. Når ballen ruller og gutta
7. For vi skal på tur med Fredrikstad
8. Av alt i verden vi elsker Fredrikstad
9. Fredrikstad Fredrikstad aldri skal vi svikte
10. Om de taper eller vinner,
11. åååå Fredrikstad skårer mål


Det er det jeg husker...
I tilleg kommer alle ropa vi hadde mot hovedtribunen.

ER dette dårlig ?????

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 04 mai 05, 15:24
På ingen måte dårlig, og jeg er også for å synge en sang over flere minutter...skaper skikkelig god feeling hos meg selv ihvertfall.

Men nr. 7, helt ærlig, den syns jeg er lavmål. Alt annet synger jeg til stemmen forsvinner...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Josefsen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 apr 04
Innlegg: 18

Lagt til: 05 mai 05, 12:10
Var litt labert om sønda`n og ja, nr 7 er lavmål!
men vi får satse på at piroja kommer tilbake snart.. da blire bra sang =)
pirojaaaaaaa, pirojaa!

3 poeng i dag! :ffk:


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24