Husk meg
Brukernavn
Passord

Wig Wam på Stadion mandag

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 apr 05, 15:39
Dette skriver Dagbladet. Glamrockerne slår et slag for hjembyen og lager FFKs nye supportersang.
-Vi følte et visst press på å skilte litt med med FFK nå, sier vokalist Glam i Wig Wam.
Bandet har hatt en hektisk tid siden Grand Prix-seieren, men har likevel rukket å spille inn FFKs nye supportersang.
Bandet har fått med seg kremen av Fredrikstadartister på innspillingen, som skal urframføres på Fredrikstad Stadion mandag og går slik.
Ingen køddar med Fredrikstad
Drillos menn går rett på sak
danker alt med ryggen rak!
-Dette er hysterisk glamrock med et litt irsk preg og saftige trommer, forklarer Glam.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 16 apr 05, 15:51
en ny supporter sang høres bra ut, men synes det er ille at wig wam har laget den! liker ikke wigwam...:D sorry folkens, ikke min smak! håper at sangen er bra selvfølgeli, og siden sangen handler om FFK så er den nok det, men FFK sang sunget og laget av sputnik ville nok vært like bra spør du meg...:ffk:

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 16 apr 05, 16:06
Bare for å fastslå det en gang for alle... er Fredrikstad Wig Wams hjemby? Har lest flere steder over folk som irriterer seg over at så ikke er tilfelle. Har hørt at han ene bor i byen, mens resten er spredt i Østfold. Noen som har fasitsvaret liggende?

Med Wig Wam så blir det jo enda mer PR for FFK, er ikke det bra da? :)

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Pettho

Knøttespiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 48

Lagt til: 16 apr 05, 21:59
Jeg blir kvalm og flau over å lese dette! Wig Wam er noe av det mest pinlige som har kommet fra Østfold på lang tid!

Dette er ikke god PR for FFK og Fredrikstad!

Håper i det miste at sangen de har laget går an å høre på, selv om jeg har mine sterke tvil.

Jeg mista faktist litt av lysten til å gå på Stadion på mandag! Håper i hvert fall kampen blir bra! :)

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 16 apr 05, 22:26
Du er nok nødt til å se ironien i det de driver med, det er det nok mange som ikke gjør. Selvfølgelig er dette god PR!

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 16 apr 05, 22:37
Opprinnelig postet av FFK1903
Bare for å fastslå det en gang for alle... er Fredrikstad Wig Wams hjemby? Har lest flere steder over folk som irriterer seg over at så ikke er tilfelle. Har hørt at han ene bor i byen, mens resten er spredt i Østfold. Noen som har fasitsvaret liggende?

Nei, Fr.stad er ikke Wig Wams hjemby. En eller to av dem bor i Fredrikstad nå, men er opprinnelig fra særp. i tillegg er et par av dem fra halden.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Bora

Juniorspiller

Ble medlem: 03 aug 04
Innlegg: 142

Lagt til: 16 apr 05, 23:18
Opprinnelig postet av ajg
Opprinnelig postet av FFK1903

Nei, Fr.stad er ikke Wig Wams hjemby. En eller to av dem bor i Fredrikstad nå, men er opprinnelig fra særp. i tillegg er et par av dem fra halden.



Halden er Wig Wams hjemby, men de har fløtta på seg

---------------------------

FFK til Royal League


ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 17 apr 05, 13:36
Opprinnelig postet av ajg
Opprinnelig postet av FFK1903
Bare for å fastslå det en gang for alle... er Fredrikstad Wig Wams hjemby? Har lest flere steder over folk som irriterer seg over at så ikke er tilfelle. Har hørt at han ene bor i byen, mens resten er spredt i Østfold. Noen som har fasitsvaret liggende?

Nei, Fr.stad er ikke Wig Wams hjemby. En eller to av dem bor i Fredrikstad nå, men er opprinnelig fra særp. i tillegg er et par av dem fra halden.


Det er selvsagt helt riktig. To sarpinger og to haldensere. Men ok, det kan sikkert bli litt gøy.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 17 apr 05, 14:04
Nei å nei, Wig Wam ? :rolleyes:
Vi kan ihvertfall bare gi opp å bli kvitt harry-stempelet etter dette... :p

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 apr 05, 14:46
Endret: 17 apr 05, 14:47
Dette var drit bra.. jeg er mektig stolt av dette endelig kommer det jeg venta på. Syns ikke dere som prøve å gi kritikk gjør det. Vi bør være stolte av at noen gjør slik.. liker Wig wam mer og mer.. :ffk: :ffk:

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 455

Lagt til: 17 apr 05, 15:00
WigWam varmet opp i Trondheim før RBK-AAFK forrige serierunde også da...

WigWam er en morsom gjeng synes nå jeg :D

---------------------------

A struggling player, then sing his name....

Support him with honour, he`ll come good again....

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 17 apr 05, 16:33
er vokalistens nærmeste nabo og han er særping. de andre er vel det pluss halden.Syns fotball låter laga av band ofte er sinnsykt dårlig.Liker bedre det plankehaugen synger en hes bon jovi rock som ofte blir resultatet

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 17 apr 05, 19:32
Snakket med "Glam" nå og eirikur,jeanette heidenstrøm og andre fredrikstad folk er med på sangen,så det er media som hyper opp at det er wig wam.

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"


Lennart

Knøttespiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 44

Lagt til: 17 apr 05, 20:01
Jeg syns det er utrolig flaut med Wig Wam. Snakk om dårlig smak...pinlig.
Glam og fotball er feil, det skal være pønk. Er det ingen som skjønner det da ?

---------------------------

Inkululeko - Freihet - Frihet - Freedom


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 17 apr 05, 21:27
he he ja pønk,sekkepiper eller svartmetall for min del..

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3