Husk meg
Brukernavn
Passord

kan vi kuppe briskeby?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 11 apr 05, 19:07
seriøst, kunne f.eks plankehaugen eller en del av oss gått inn å kjøpt over nett si resterende sitteplasser på briskeby slik at vi kan lage skikklig trøkk på briskeby?
1500 som står å synger å si ca 1000 som sitteR(står på sittetribunen?
hadde hvert rått? eller?

kingleh

Juniorspiller

Ble medlem: 11 okt 03
Innlegg: 153

Lagt til: 11 apr 05, 21:03
Betaler du? :D

Ricochets

Knøttespiller
Ble medlem: 03 apr 04
Innlegg: 42

Lagt til: 12 apr 05, 01:10
Ham/Kam selger ikke billetter over nett. Skal du ha billetter til andre seksjoner enn bortetribunen må du til Hamar for å kjøpe.

---------------------------

Drakta i blått med en anelse rødt i.


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 12 apr 05, 09:17
Opprinnelig postet av Ricochets
Ham/Kam selger ikke billetter over nett. Skal du ha billetter til andre seksjoner enn bortetribunen må du til Hamar for å kjøpe.


Dessuten har vel HamKam/NFF muligheten til å bortvise bortesupportere som har billett blant hjemmetilhengerne? Mener det var snakk om det i forbindelse med HamKam-VIF der det var klansfolk som hadde reist til Hamar og kjøpt billett. Jeg har ikke fått med meg hvordan de løste det, dog.

---------------------------



Bjørn Jervell Hansen


Ricochets

Knøttespiller
Ble medlem: 03 apr 04
Innlegg: 42

Lagt til: 12 apr 05, 09:50
Vi fikk i utgangspunktet 800 billetter til kampen. Mange dro derfor til Hamar og kjøpte billetter til sitte- og ståtribunen. Senere viste det seg at billettsalget på Hamar gikk tregere enn forventet, og vi fikk 500 ekstra billetter.

HamKam plasserte alle som hadde kjøpt ståplassbilletter på bortefeltet uansett hvor på stadion de hadde kjøpt billett. De som hadde billetter til sittetribunen fikk sitte.

Det så imidlertid ut til å være litt ampert fra tid til annen på sittetribunen. En gruppe Vif-supportere valgte å stå hele kampen og sende dessuten ut en rakett da Berre scora. Det er mulig HamKam strammer inn i forhold til stående supportere på sittetribunen, men jeg regner med at alle som vil sitte får sitte. Det bør jo også være et tilbud til supportere som ikke kan/vil stå.


---------------------------

Drakta i blått med en anelse rødt i.


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 12 apr 05, 10:51
Vi får låne verandan til naboen til banen:D
Rakett fra VIF supporter sa du..?..var det ikke det de ble disket for i supporterkampen i fjor da ?...da vinner vi i år å da!!!!! :ffk::ffk:

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24