Husk meg
Brukernavn
Passord

Lyn - FFK 24. desember

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 08 apr 05, 08:41
Jeg husker som barn hvor spent jeg var når det nærmet seg Julaften. Det sitret i kroppen jo nærmere dagen man kom.Forventninger; Gaver under treet - både myke og harde pakker, ekstra moro på TV, et hus som var pyntet til fest, lukten av julemat, nøtter og klementiner.
Blir litt flau når jeg sier dette; men noe av den samme følelsen sitter jeg med nå. Om få dager starter moroa igjen, og jeg gleder meg som en unge. Hva skjuler seg i gavene under treet? Seier? Tap? Uavgjort? Vi pynter oss i rødt og hvitt og lukten av en grønn (?!) gressmatte møter oss på Ullevål. Og forhåpentlig mye moro på TV (og på matta). God Jul alle FFK`ere :D

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 08 apr 05, 08:48
Håper på "julaften" hver eneste kamp !
Lager vi "julaften" smitter dette over på spillerne våre....(de harde pakkene:D)

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 08 apr 05, 09:25
Ikke noe å være flau over dette aavdst! Føler det samme, og artikkelen i f-b om årets lengste lørdag er i høyeste grad riktig.

Jeg har fyllt opp helgen med masse å gjøre i håp om at tiden flyr!

Det skal ikke stå på vår støtte!!

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 apr 05, 09:56
Endret: 08 apr 05, 09:56
kjempe bra innlegg. søtte for du å ikke minst at jeg selv har følese.. kjenner det på meg.. :ffk: :ffk: :ffk:

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 08 apr 05, 10:50
Glimrende oppsummert, aavdst! Bare tanken gjør det vanskeligere å konsentrere seg om jobben enn ellers :)

Forresten: det artikkelen om årets lengste lørdag nevnes her. Den virker det som om refererer til en tidligere artikkel. Noen som vet hvor jeg finner denne? Fant den ikke på f-b i farta...

---------------------------



Bjørn Jervell Hansen


Pettho

Knøttespiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 48

Lagt til: 08 apr 05, 11:07

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 08 apr 05, 11:32
Opprinnelig postet av Pettho
Verdens lengste lørdag


Takker, men det var artikkelen det implisitt blir referert til i starten av denne artikkelen ("Velkommen til del to av gjennomgang ...") jeg var ute etter.

---------------------------



Bjørn Jervell Hansen



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24