Husk meg
Brukernavn
Passord

jaggu, nå er den der:-)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 06 apr 05, 19:49
altså ffkklistremerke på den nye bilen min.. tok litt tid, men nå er den der.. endelig:-) kjekt å vise alle oslolømlene hvilket lag det er som gjelder:ffk:

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 06 apr 05, 22:10
Jeg blir litt glad når jeg leser slike innlegg. Viktig at FFK er synlige rundt om i landet.

ps. Er så jæ... dritt lei å av å lese om Ståle og Hamkam i avisene. Hvem f.. er det som bryr seg om det dritt laget?

---------------------------

La oss selge hele laget!!


Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 06 apr 05, 22:46
Hvor kjøpes de hen?

---------------------------

Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 06 apr 05, 22:51
aristokraten... jævlig amatørmessig, men de har jo ikke sånne som er ment for bilen da. så man må kjøpe det store og lange klistremerket der det er et ffklogo på hver side, med teksten evig aristokrat mellom disse.. jeg har klippet ut ffklogoen og har den på bilen..

jeg kjøpte klistremerke til både broren min og foreldrene mine ifjor (hehe. de hadde ikke noe valg gitt), og påpekte i butikken hvor teit det var at dette var eneste løsningen.. men de har tydeligvis ikke blitt noe bedre i år..

synes ikke aristokraten gjør noen god jobb. nettbutikken, eller den manglende er et godt eksempel

Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 06 apr 05, 22:55
hrm er primært ett enkelt klistremerke på bakruta jeg ønsker meg. Parkerer i ullevålgarasjen hver dag, hadde vært greit at lynfolket fikk litt konkurranse :D

---------------------------

Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 06 apr 05, 23:21
det er jo et enkelt klistremerke da. du må bare klippe den til først:) bor på tåsen/berg jeg. lynland så det holder.hehe

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 06 apr 05, 23:21
Endret: 06 apr 05, 23:21
Jeg har en mini FFKdrakt hengende i sidevinduet bak. Kjøpt i Aristokraten i fjor. Kjører mellom Jessheim og Oslo, og får vist den frem både for kanarifans og engafans ;)

Enig med Husgutt. Er skuffa over at Aristokraten enda ikke har fått orden på nettbutikken.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 06 apr 05, 23:23
jessheim? jeg jobber i strømmen. kanskje vi sees på e 6:-D må få meg en sånn drakt jeg og. mye koster den?

(blakk alltid.hehe)

reddevil

Knøttespiller
Ble medlem: 27 apr 04
Innlegg: 40

Lagt til: 06 apr 05, 23:29
Endret: 06 apr 05, 23:31
Det er mange som kjører rundt med FFK klistremerker, drakter osv i bilen. Kjører Ski - Skedsmokorset hver dag og teller mange FFK`ere på min vei. Jeg selv har "Ekte Aristokrat" i bakvinduet mitt men det tar jeg snart av igjen for det er for stort og som Husgutt sier det er ikke ment for bilen... ikke min ihvertfall. Får henge opp drakt eller de små klistremerkene fra i fjor i bilen isteden

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 06 apr 05, 23:36
Opprinnelig postet av Husgutt
jessheim? jeg jobber i strømmen. kanskje vi sees på e 6:-D må få meg en sånn drakt jeg og. mye koster den?

(blakk alltid.hehe)


Skal ikke se bort fra det :) Ser du en Opel med FFK drakta i venste sidevindu, er det meg :p

Husker ikke hva den kosta.... 100 - 150 kr....? Ta det med en klype salt. Det er jo et år sia jeg kjøpte den....

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 06 apr 05, 23:43
så du kjører ikke en liten hvit og svart boble altså? ;)

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 06 apr 05, 23:45
He, he.... Nei, det er nok en annen Pelle....


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 07 apr 05, 11:44
Jeg skal snart dra frem min hvite Vespa scooter med FFK logo i front, meget lekkert. Kjører rundt med den i oslo hele sommeren. Jeg fikk heller ikke tak i vimpelklistremerke ifjor, men tok da å klipte ut vimpel fra evig aristokrat merket.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


Pettho

Knøttespiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 48

Lagt til: 07 apr 05, 12:21
Vi er visst mange som har klippet i det "Evig Aristokrat"-merket.

Merklig at det ikke går an å få tak i vimpler i vanlig størrelse. Jeg har bare sett vimpler i gigantisk størrelse. JEg skal jo kunne se ut av bakruta på bilen også. :D

Aristokrat

Knøttespiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 25

Lagt til: 08 apr 05, 09:04
Endret: 08 apr 05, 09:07
Husgutt skrev: jessheim? jeg jobber i strømmen. kanskje vi sees på e 6:-D må få meg en sånn drakt jeg og. mye koster den?

blakk alltid.hehe


>Hmm. Jeg kjører og strekningen Oslo - Jessheim og Oslo - Skedsmokorset noen ganger. Direktøren (dama er fra Skedsmokorset, eller Kjeller for å være nøyaktig.)

Har vært en del på Strømmen. Det var mye dop og et stygt kriminelt miljø der før. Mulig det er blitt bedre og det synes vel mest på natten. Hvor på Strømmen jobber du husgutt?

Har ofte sett biler med drakt i vinduet. Noen med klistremerker og. Hmm. Mulig det er de samme bilene jeg ser, men det hender de dukker opp. Har drakta i vinduet mitt ut mot venstre side. Slik at alle ser den når jeg ligger i forbikjøringsfeltet.

Har det kommet noen ny info om når Netbutikken evt. åpner?



---------------------------

Known as ARISOKRAT on VG Fotball-Norsk

Fornyet kontrakt!!!! :o)


erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 455

Lagt til: 08 apr 05, 10:49
Opprinnelig postet av Pettho
Vi er visst mange som har klippet i det "Evig Aristokrat"-merket.

Merklig at det ikke går an å få tak i vimpler i vanlig størrelse. Jeg har bare sett vimpler i gigantisk størrelse. JEg skal jo kunne se ut av bakruta på bilen også. :D


Har det "gigantiske" merket på min Fiesta og ser fint ut av bakruta for det da ! I tillegg så skimter jeg godt verdens vakreste logo mens jeg rygger...

---------------------------

A struggling player, then sing his name....

Support him with honour, he`ll come good again....

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 17 jan 11, 16:50

Kan man ikke kjøpe ffk klistremerke på nette?Jeg titta på fredrikstad siden men der har de alt annet men ikke klistre merke til bil!

Blir litt langt for meg å kjøre til fredrikstad bare for et klistremerke.Hehe

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 17 jan 11, 17:10

Opprinnelig postet av kjell-H

Kan man ikke kjøpe ffk klistremerke på nette?Jeg titta på fredrikstad siden men der har de alt annet men ikke klistre merke til bil!

Blir litt langt for meg å kjøre til fredrikstad bare for et klistremerke.Hehe

Ser ikke sånn ut nei.

Er egentlig helt hårreisende at FFK ikke får i gang en netbutikk med litt kvalitet. Aristokraten på nett har vært en vits i årevis.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 17 jan 11, 17:13

Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av kjell-H

Kan man ikke kjøpe ffk klistremerke på nette?Jeg titta på fredrikstad siden men der har de alt annet men ikke klistre merke til bil!

Blir litt langt for meg å kjøre til fredrikstad bare for et klistremerke.Hehe

Ser ikke sånn ut nei.

Er egentlig helt hårreisende at FFK ikke får i gang en netbutikk med litt kvalitet. Aristokraten på nett har vært en vits i årevis.

Helt enig. Hva med å bruke Sportmann sin distrubisjon da? Er inne der rett som det er,og de (Sportmann) kunne hatt en side med FFK effekter. Ihvertfall så lenge det ikke er annen mulighet.

Jeg kunne tenke meg både klistremerke og en sånn terasse flagg...men bor i Bergen...så litt langt:)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 17 jan 11, 17:13

Opprinnelig postet av Knuty

Er egentlig helt hårreisende at FFK ikke får i gang en netbutikk med litt kvalitet. Aristokraten på nett har vært en vits i årevis.

Helt korrekt.

Klubben har ikke fokus på dette, enkelt og greit. De taper titusener i året pga horribel kvalitet på Aristokraten på nett.

Helt latterlig at vi må fysisk troppe opp et eller annet sted som aldri er åpent uansett. 



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3