Husk meg
Brukernavn
Passord

Lyst til å spille i 8 divisjon i Oslo?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Phisque

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 mar 05
Innlegg: 1

Lagt til: 31 mar 05, 17:38
Supporterklubben Guttæne FC som nylig har startet i Oslo trenger spillere til sesongstart. Og det haster litt, da..

Alle uansett talent og evne er ønsket :)

Kontakt på: erikeinmo@gmail.com eller via www.guttæne.no (virker ikke i Internet Explorer)

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 31 mar 05, 22:43
Hvor ofte er det treningær`æ?

Jeg har faktisk 8.div erfaring i Oslo, spilte for Njård en sesong, hehe.

Ping

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 mar 05
Innlegg: 19

Lagt til: 31 mar 05, 23:08
Det er treninger hver onsdag klokken 20:00 (muligens ikke hvis det kræsjer med Champions League :p). Neste onsdag er vi på Frigg-feltet (bak Chateau Neuf). Det er bare å komme altså. Når gresset blir grønnere flytter vi til Voldsløkka. Og den siden Phisque nevner fungerer i Explorer hvis man bruker adressen Guttæne FC

Guttæne FC - Vi røkkær aldri ner!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 31 mar 05, 23:15
Hm. Hadde det ikke vært for at det er over to år siden jeg rørte en fotball sist og stort sett har sittet stille siden det, så hadde 8. divisjon sikkert vært en grei start på et mulig comeback for min del. Får vurdere det, men seriestarten kommer nok litt for brått for meg og formen min... Er dog letttrent :) (liker hvert fall å tro det)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 31 mar 05, 23:35
haha. formen min er minst like råtten costanza.. nå har det seg dessverre slik at jeg skal spille for et annet 8 divisjonslag i år, fk skruknott. hehe

Phisque, var det deg jeg møtte på blå tidligere i år?? har du hooka deg opp på osloaristokratenes mailingliste?

Ping

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 mar 05
Innlegg: 19

Lagt til: 01 apr 05, 00:06
Endret: 01 apr 05, 00:06
At formen er dårlig er nok ingen unnskyldning. Vi spellær bare for moro lissom!

Og det var nok jeg som var på Blå tidligere i år Husgutt :cool: og jeg har meldt meg på lista også :ffk:

Guttæne FC - I hundre til sjuende!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 01 apr 05, 00:08
Er ikke mye moro når kroppen ikke orker det hodet vil at den skal gjøre... :p

Men skjønner selvsagt poenget! :)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


saken

Knøttespiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 72

Lagt til: 04 apr 05, 23:03
Hørtes fristende ut det der. Fikk aldri noe svar på mailen jeg sendte, så jeg prøver her i stedet.

Riktignok er vel kondisen meget svak og fotballferdighetene har sett bedre dager....

Er det bare å møte opp Frigg-feltet på onsdag kl 20 for å sjekke ut opplegget? Har litt lyst til å prøve meg på noe sånt, kjekt å ha noe å finne på ved siden av studier...

Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 05 apr 05, 00:19
Det samme gjelder her.

---------------------------

Er det ikke deilig å ha fasiten?

Stolt Oslo Aristokrat


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 07 apr 05, 13:55
Dette høres perfekt ut for meg! Sluttet og spille fotball for ca.6 år siden, men har lengtet tilbake lenge. Det som derimot har stoppet comeback planene er at jeg ikke har vært motivert for fysisk harde sesongoppkjøringer, i så måte er jo dette perfekt!! :p

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


HenrikSolberg

Juniorspiller
Ble medlem: 25 okt 04
Innlegg: 122

Lagt til: 07 apr 05, 14:52
Hørtes faktisk artig ut... Men er kun i Oslo frem til sommeren og vet ikke om jeg har mulighet til å være med på kamper i helgene osv. Har heller ikke mulighet til å komme meg langt utenfor Oslogryta da jeg er fattig soldat inne til førstegangstjeneste uten bil!

---------------------------

"Når han gamlingen i Trondheim kastet seg inn i manesjen igjen, så måtte jo jeg også!"


Aristokrat

Knøttespiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 25

Lagt til: 08 apr 05, 09:22
Jeg vil være med, må kjøpe meg noe nytt utstyr først. Men møter gjerne på neste trening og glanær litt.

Go gammal.. Ehmm!!!! ung Selbak gutt på 27 år melder seg gjerne til tjeneste.

Har ikke trent siden jeg sluttet i forsvaret for to år siden. Men jobber på Nrk og veien er ikke lang til frigg feltet for å ta en økt.. :o)

---------------------------

Known as ARISOKRAT on VG Fotball-Norsk

Fornyet kontrakt!!!! :o)


olsensen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 21 feb 05
Innlegg: 18

Lagt til: 20 apr 05, 22:16
er dem gode a?

---------------------------

Noen syns det er ille, andre syns det er bra. Men jeg som er født i Fredrikstad jeg syns det er ille bra .



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24