Husk meg
Brukernavn
Passord

Stadionavtalen i boks

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

K1980

Knøttespiller
Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 34

Lagt til: 01 apr 05, 16:58
Sakset fra F-b:
– Blir du å finne på tribunen når Værste stadion står klar til brusek?
– Det får man ta stilling til når den tid kommer. Men jeg vil uansett ønske dem lykke til, avslutter Forsberg.

Dette beviser vel en gang for alle at Forsberg er langt mer interessert i å tjene penger på FFK en det sportslige. Han er en like stor d***sekk i FFK systemet som han er som forettningsmann uten at jeg vil gå inn på detaljer rundt dette.
Jeg vil vel heller si at han har bidratt med å holde FFK i breddefotballens rekker alt for lenge....At Forsberg nå er ferdig er en gledens dag for FFK selv om det er andre elementer som også må bort før man er i havn...
SETT I GANG Å BYGG FOR F***!!!

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 01 apr 05, 17:35
Endret: 01 apr 05, 17:36
Også prøver han i tillegg fortsatt å spille på den dårlige behandlingen av Høili...........For noe piss!!!!! Høili ville enkelt og greit ikke være med lenger fordi nye stadion havnet på værste..... Tror tiden vil vise i ennå større grad at det var forretningsmannen Forsberg som "reddet" FFK, ikke idealisten...

Tror også du kommer til å se det etterhvert holters.....

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 01 apr 05, 17:48
Det er mulig at både K1980, Bedreviteren og andre skeptikere til Forsberg har rett i at Forsberg først og fremst har vært interessert i tjene penger ved å hjelpe FFK, når vi trengte det som mest.
Uansett om dette er sannheten, så rokker det ikke ved det faktum at Forsberg på den tiden reddet FFK økonomisk og startet noe i FFK, som har ført frem til der vi er i dag.

Jeg tror ikke vi hadde vært i tippeligaen i dag uten Henning Forsberg, selv om det er mange som har bidratt på veien.

Og da synes jeg faktisk det er likgyldig hvilke motiver Forsberg har hatt.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 01 apr 05, 18:07
Endret: 01 apr 05, 18:10
Ja Forsberg bidro..... Men han fikk mer enn han bidro med... PR, eiendom og nå penger.... Hadde nye stadion blitt værende, hadde han håvet inn mye mer penger. Dessuten hadde ikke han gjort det, ville noen andre ha gjort det. Kanskje hadde Høili kommet tidligere? Han kom med Eggen.... Det skal Forsberg ha, han bidro med å skaffe Eggen, noe han sikkert angrer på idag........ Da Eggen vraket sønnen og snudde i Stadion saken, tipper jeg ganske sikkert at forholdet til Eggen kjølnet kraftig.

Dessuten, Forsberg ga ikke FFK penger han lånte dem penger og fikk i gjengjeld ganske stor makt.......

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 01 apr 05, 21:35
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Og da synes jeg faktisk det er likgyldig hvilke motiver Forsberg har hatt.


Vi må aldri stille oss likegyldige til folks motiv, når det handler om vår alles kjære klubb. Til det er det alt for mange som stiller opp med en helt utrolig dugnadsånd.

En klubb som FFK ville blitt reddet uansett, på et eller annet vis. Synes ikke en person som kun går inn med egen vinning i tankene, fortjener ros når han senere velger å trekke seg ut med profitt. Han trekker seg ene og alene pga at hans rolle har blitt minimalisert. Han er ikke lenger konge i klubben, med alt det medfører av medieomtale og ros.
I løpet av kort tid ble Kong Salomon forandret til Jørgen hattemaker, det klarte han ikke å leve med, og valgte å hevne seg ved å selge seg dyrt. Forkastelig og egoistisk!

---------------------------

Macka fra start!


K1980

Knøttespiller
Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 34

Lagt til: 01 apr 05, 22:21
Djpete: Amen!

Latterlig at mannen er så bitter i tillegg...
Uansett, det viktigste nå er at framdriften på Værste økes med 500% i minuttet og at ting begynner å falle på plass...håper det foregår ting i kullissene, men i nye FFK som får Kina på 80 tallet til å virke like åpent om beina til Berit Riise er det aldri godt å vite...La oss bli ferdig med denne patetiske framtonigen som kaller seg Henning Cornelius Forsberg Jr. og se framover!!!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 02 apr 05, 01:34
Er enig i det meste som har blitt skrevet om Henning Forsberg, djpete.

Jeg synes også det er direkte kvalmende å lese at Forsberg ikke vet om han blir å finne på tribunen på nye Værste stadion. Elsker han plutselig ikke FFK lenger?

Men mitt poeng er at på det tidspunktet som han valgte å gå inn i FFK, for og få klubben opp å stå, så var det veldig positivt for klubben og er nok en av flere grunner til at vi idag har en klubb som befinner seg i eliteserien og at organisasjonen FFK må sies å være blandt toppene i Norge.

Når det er sagt, så er jeg skuffet over at han har valgt å gi seg selv en slik avsluttning på sin tid i FFK som han nå har gjort.

Når du nå er så kritsk, djpete,
så vil jeg bare til slutt minne deg om at du som nestformann var med på å gi Henning Forsberg et 10 års æresmedlemskap i Plankehaugen for litt over et år siden, hvis jeg ikke husker helt feil. :D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


K1980

Knøttespiller
Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 34

Lagt til: 02 apr 05, 01:43
Dette æresmedlemskapet bør inndras sporenstreks!
Send han et åpent brev via bla` så kan vi jo se hva han svarer!!!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 02 apr 05, 02:11
Det beste for alle parter er nok at denne saken om Henning Forsberg blir lagt død så fort som mulig.

En ny tid kommer for klubben og man må alltid se på mulighetene fremover.

Og mulighetene for FFK i fremtiden er enormt store, det er vel de fleste enige om. :D:D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 02 apr 05, 08:33
At Forsberg kan trekke inn Høilli i denne saken blir bare for dumt.Spesielt når Høilli har puttet inn ca 1.mill i FFK i år også.
Nei Forsberg ta din kjepphøyehest og ri ned i avgrunnen der du hører hjemme.

Nå er jeg av den personen som aldri har likt hans engasjement for ffk.
Nei hold deg til dine like menn ute på Hankø.

Takk for det du gjorde men nå har tatt tilbake.

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 02 apr 05, 11:54
Til dere som tror at pengene Forsberg sugde til seg kommer til å gå til en investorpool. Glem det. Mannen er avslørt og har visst byen hvem han er. Penger, penger, penger....... Det er det mannen er opptatt av. Æresmedlemskapet bør inndras umiddelbart. Møkkamann

---------------------------







Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3