Husk meg
Brukernavn
Passord

Drillo: Ikke fornøyd med Risholt kondisjon

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 jan 05, 15:06
Risholt kom på delt sisteplass på kondisjonstesten spillerne hadde for noen uker, dette er ikke Drillo fornøyd med.
Han må trene hardt i månedene fremover slik at han holder ut lenger, sier den tidligere landslagssjefen.
Foruten kondisen har den nyansatte Fredrikstad-treneren stor tro på Risholt.

-Det er ekstremt høyt tempo på trening etter "Drillo" tok over. Det er jeg veldig glad for personlig og jeg tror jeg vil merke resultater av den harde treningen etter hvert, sier han til Agderposten

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 16 jan 05, 20:48
LES HER

---------------------------

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!


orion

Juniorspiller
Ble medlem: 09 feb 04
Innlegg: 192

Lagt til: 17 jan 05, 09:43
Det er vel ikke bare Roger som sliter med kondisen, jeg har altid ment at FFK ikke har høyt nok treningsnivå.

Drillo uttalte etter kampen i Sørlandshallen, at han var bekymret for tempoet i laget.

Så, jeg tror at det var godt at Drillo kom og fikk opp teningsnivået.

ARO

Knøttespiller
Ble medlem: 01 jun 03
Innlegg: 50

Lagt til: 17 jan 05, 18:38
Skulle likt å sett resultatene fra den testen. Etter hva jeg hørt så trente juniorlaget hardere enn A-laget i fjor.

---------------------------

Ingen spillere er større enn sin klubb selv om jeg er ganske stor.


ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 17 jan 05, 19:33
Det er fælt at tenke på at godt betalte fotballspillere ikke gidder å trene noe særlig å juletida. Med tanke på hvor vi var ved å rykke ned burde det ikke være for mye å forlange at spillerne gidder å holde seg noenlunde i form.

:mad:

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 18 jan 05, 00:30
Jeg tror nok også at FFK, og kanskje spesiellt Roger Risholt var for dårlig trent kondisjonsmessig i 2004. Og at dette ikke kun er et problem som har kommet til syne nå etter for mye julefeiring.

Etter en oppløftende start på sesongen av Risholt, virket det i flere kamper som om han gikk tom for krefter, spesielt i første halvdel av 2004.

Ser man på statistikken, så kan også den tyde på at de fleste spillerne gikk tom for krefter på slutten av kampene, ihvertfall før den store oppturen kom.

Derfor tror jeg vi skal være glade for at dette er noe Drillo nå tar tak i og at treningene er tøffere enn noen gang. Men det blir nok mange treningskamper etterhvert med blytunge ben, før Drillo slipper opp de siste ukene før seriestart.
:D:D

---------------------------

FFK på toppen i 2005



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24