Husk meg
Brukernavn
Passord

Christian Holter, Anders Stadheim

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

karl_filip

Knøttespiller
Ble medlem: 24 jan 04
Innlegg: 56

Lagt til: 12 nov 04, 09:20
Kan disse være noe for FFK? Holter kan både spille venstre og høyre back, og har vært kaptein på Stabæk inntil Martin Andresen vendte hjem igjen...Anders Stadheim har vært innom landslaget og rykket i år ned med Sogndal som kanskje er tvunget til å selge... En meget god sentral midtbane, som kunne bidratt med mye!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 12 nov 04, 11:26
Endret: 12 nov 04, 11:26
Holter er vel en spiller jeg egentlig aldri har lagt spesielt merke til, selv om han har vært tilstede i mange år. Må nok uansett sies å være en temmelig middels Tippeliga-spiller.

Angående Stadheim er han et talent som aldri ser ut til å blomstre helt. Har hatt to ganske svake sesonger. Mener vi allerede har sentrale midtbanespillere som er bedre, og det blir helt feil ressursbruk å hente inn ham.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 12 nov 04, 15:55
To spillere som har slitt benken i år?
Kanskje greie benkvarmere på FFK2.

---------------------------

Benksliter`n



BYGG EN STOR NOK STADION!

15 000 +++++


karl_filip

Knøttespiller
Ble medlem: 24 jan 04
Innlegg: 56

Lagt til: 12 nov 04, 17:28
Oki...da gir jeg meg:D
Benksliter`n har nok mer peiling enn meg om hvem som har slitt benken eller ei, i år:ffk:

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 12 nov 04, 20:55
Opprinnelig postet av Costanza
Holter er vel en spiller jeg egentlig aldri har lagt spesielt merke til, selv om han har vært tilstede i mange år. Må nok uansett sies å være en temmelig middels Tippeliga-spiller.


Bedre med en middels tippeliga spiller på back enn flere av de som har spilt på venstre back for FFK i år.......


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24