Husk meg
Brukernavn
Passord

ffk bør skaffe seg ohr!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

risholt

Knøttespiller

Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 36

Lagt til: 31 okt 04, 18:01
nå som stabæk har rykket ned bør absolut ffk skaffe seg stian ohr!!! han er jo drit god!!! og en midtbanespiller, noe som eggen har sagt de skal skaffe seg!!

karl_filip

Knøttespiller
Ble medlem: 24 jan 04
Innlegg: 56

Lagt til: 31 okt 04, 18:46
veldig enig!ohr er rask og flink til å komme rundt på kantene..glimrende skuddfot !

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 31 okt 04, 18:50
Jeg vet ikke helt. Ser at folk kommer med forslag om Kah og nå Ohr - men dette er jo vitterlig spillere som takler motgang svært dårlig og sutrer høyt bare de blir plassert på benken en kamp eller to. Trenger vi slike spillere i FFK? Så fordømt gode er de heller ikke. Ohr har aldri vært noen stabilt god Tippeliga-spiller og vært svak de siste sesongene. Kom ikke engang med på Vålerenga da de slet i bunn.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 31 okt 04, 19:50
Helt enog C... Skjønner ikke hvorfor "alle" skal ønske seg en eller annen kranglefant til FFK...

For meg er spillere som Kah, Ohr, Gran, Lindbæck etc spillere som sikker er gode i medgang, men pokker som dem syter eller stikker med halen mellom beina så fort motgangen melder seg... Nei, personlig ønsker jeg ikke å se noen av et slikt kaliber i FFK-drakt... Da har vi det bedre uten...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 31 okt 04, 20:09
KeJ hva vet du egentlig om Lindström o g Kah??? Jeg kan väre ening i at Grahn og Ohr er sutrekopper, men det kan du ikke si om Lindström eller Kah!!!!

For min del ville jeg gjerne hatt Grahn til FFK, men han ville ikke kommet til en klubb som han må spille venstre kant i. Derfor ble han lånt ut fra Malmö.

Men Ohr vil jeg ikke ha i FFK.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 31 okt 04, 20:19
At Kah kan være ganske sutrete, spesiell og vanskelig å ha med å gjøre er vel en kjent sak. De aller fleste som har hatt noe med han å gjøre i Oslo har hevdet det en rekke ganger.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 31 okt 04, 20:35
Opprinnelig postet av oleberg
KeJ hva vet du egentlig om Lindström o g Kah??? Jeg kan väre ening i at Grahn og Ohr er sutrekopper, men det kan du ikke si om Lindström eller Kah!!!!

Hvor har KeJ sagt noe om Lindström?

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 31 okt 04, 20:47
Opprinnelig postet av KeJ
Helt enog C... Skjønner ikke hvorfor "alle" skal ønske seg en eller annen kranglefant til FFK...

For meg er spillere som Kah, Ohr, Gran, Lindbæck etc spillere som sikker er gode i medgang, men pokker som dem syter eller stikker med halen mellom beina så fort motgangen melder seg... Nei, personlig ønsker jeg ikke å se noen av et slikt kaliber i FFK-drakt... Da har vi det bedre uten...


Helt enig!

---------------------------

Benksliter`n



BYGG EN STOR NOK STADION!

15 000 +++++



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3