Husk meg
Brukernavn
Passord

Berthelsen og Grindheim

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 31 okt 04, 17:00
Kan døm være noe for FFK?? Haugesund røkka ned, så døm kan da vel ikke være dyre å få tak i nå. Vet det er flere som jakter døm, men må vel være lov å undersøke.

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 31 okt 04, 17:32

Grindheim er så og si klar for Start har jeg hørt. Men Berthelsen burde jo være en mulighet for FFK.

---------------------------

Fredd


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 31 okt 04, 18:35
Det blir nok budrunde på begge disse spillerne innen kort tid hvor flere Tippeliga-klubber vil involvere seg. Viking er interessert i begge, Start er veldig ivrige på Grindheim spesielt, Lyn skal være nær overgang med Bertelsen...

Dette er spillere som kan bli dyre selv om FKH rykket ned, men jeg vil spesielt se en spiller som Bertelsen i FFK-drakt.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


karl_filip

Knøttespiller
Ble medlem: 24 jan 04
Innlegg: 56

Lagt til: 31 okt 04, 18:51
hvem er berthelsen? noe fakta om han?

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 31 okt 04, 19:01
Trond Erik Bertelsen. Venstreback for FK Haugesund og fast for U21-landslaget. Er en typisk offensiv vingback som er ganske rask. Er bedre offensivt enn defensivt og kan kanskje spille venstre midtbane også.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 08 nov 04, 13:21
Endret: 08 nov 04, 13:21
Virker som Harry og co har fått ut fingeren!

Fredrikstad interessert i Bertelsen

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 08 nov 04, 14:04
Bertelsen er rett mann for FFK!

Noen som vet vilket prisnivå han ligger på?
Kanogvetalt? Du burde gå inn og vise din kunnskap her..

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 08 nov 04, 15:00
Takk for tilliten julekake! Her kommer jeg nok til kort. Prisen vil være avhengeig av:
-Hvor lang tid han har igjen av kontrakten
-Hvor mange andre klubber som er ute etter ham
-FKH`s økonomi
-FKH`s ambisjoner for neste år
-Spillerens ønsker

Han er tydeligvis fra Sandnes ettersom Lura er moderklubben hans. Uansett er det lenge til overgangsvinduet stenger. Spennende blir det uansett. Tryggvi Gudmondson er visstnok på kant med trenerteamet i Ørgryte(Bombe!). Ørebro blir sendt ned fra eliteserien pga dårlig økonomi! Får håpe HH nøyer seg med en langhelg denne vinteren.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 08 nov 04, 16:18
Det blir jo bare spekulasjoner, men dersom vi skal sammenligne med noen andre spillere, så er det kanskje naturlig å sammenligne med Brenne, siden han spilte på U21 landslaget når vi kjøpte han. Etter hva jeg har forstått så kosta Brenne ca.1 mill. Det var ingen andre klubber inn i bildet med Brenne og han hadde bare 1 år igjen av kontrakten, så prisen blir nok høyere her. Jeg vil anta mellom 1-2 mill for Berthelsen. Grindheim kan bli enda dyrere tror jeg.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 08 nov 04, 21:49
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Jeg vil anta mellom 1-2 mill for Berthelsen.
Rundt der antok jeg også.
Vi har råd til det eller? Eller vil det ta opp for stor del av kaka? Om nå klubben bestemmer seg for han da..

Men han gudmundson, hvordan har han egentlig gjort det i år? Fulgt med dårlig på svensk fopall i det siste se.. Av det intrykket jeg fikk av han den tiden han spilte i norge, så er han jo en meget interresant mann. Kan vel spille både spiss og ving, kan han ikke?

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 08 nov 04, 21:53
Tror vi må opp i 2-2.5 mill for Bertelsen.
Lillestrøm prøvde å kjøpe han i sommer.
Men interessen kjølnet når Haugesund forlangte 2-2.5 mill.
Grindheim tror jeg blir enda dyrere.Når han kan holde en så god spiller som Lars Iver Strand(Tromsø) på benken til U21 L. Da snakker vi om en meget god spiller. Et av Norges største fotballtalenter og god nok for tippeligaen.Tror på en prislapp på 3-5 mill for Grindheim.

---------------------------

Benksliter`n



BYGG EN STOR NOK STADION!

15 000 +++++


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 08 nov 04, 22:18
Synes det er verdt det fortsatt. Om bertelsen blir så god som ting tilsier nå, og havner på landslaget en gang i fremtiden, kan dette være en meget god innvestering for FFK. Vi har jo ikke flust med egne talenter og ta av heller, så vi må hente de fra andre steder, og jeg mener dette er rette alderen og hente de i.
Dessuten kan vi bare se på alle de spillerene som har kommet til klubben de siste sesongene. Ingen vil jo vekk fra FFK! Så det kan jo hende vi har en kvalitetsback i mange år fremover..

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 09 nov 04, 10:43
Endret: 09 nov 04, 10:45
Tror prisen vil ligge rundt der benksliter`n sier jeg også, men det er mange andre som er interesserte også (hvis prisen er "rikitig") så det er ikke bare å hente han uansett...
Absolutt en spiller jeg kunne tenkt meg å sett i ffk.

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 09 nov 04, 10:53
Føler ganske stor ydmykhet overfor Harry og KTE når det gjelder spillerkjøp. Hvilke av våre spillere feks. Ringberg, Piiroja, Bora, West eller Risholt hadde vi på forumet kommet på ? Mitt forslag er INGEN.

Selvsagt skal vi drømme, diskutere og sladre, men helt ærlig føler jeg at de gutta vi har på jobben er MYE mer kvalifisert enn noen av oss til å finne spillere som a) Er tilgjengelige, b) Vil spille for FFK, c) Hever laget og d) Vi har råd til å kjøpe....

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 09 nov 04, 11:33
*gjesp*

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 09 nov 04, 11:55
Viking ønsker seg begge to. Bertelsen sier han gjerne vil til Viking.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 09 nov 04, 13:07
Morsomt å se at:ffk: går etter disse, spesielt Grindheim.
Er sjøl mer usikker på Bertelsen.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 09 nov 04, 13:27
Frode:

Ringberg og Risholt var det Eggen som på mystisk vis klarte å lokke til FFK, og tusen takk for det.

West kommer fra ProPlayerManagement, altså samma folka som har skaffa oss Melo og begge Costa Rica gutta.

Raio var det jo Siem som måtte fortelle klubben om.

Bora, derimot, tror jeg Hansen årna omtrent på egen hånd.

, så det er vel ikke behov for å føle så veldig stor ydmyket. Men de har jo tilslutt skaffa oss et bra lag til en veldig billig penge. Så jeg er vel mer takknemlig enn ydmyk.

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 09 nov 04, 16:35
Opprinnelig postet av benksliter`n
Tror vi må opp i 2-2.5 mill for Bertelsen.
Lillestrøm prøvde å kjøpe han i sommer.
Men interessen kjølnet når Haugesund forlangte 2-2.5 mill.
Grindheim tror jeg blir enda dyrere.Når han kan holde en så god spiller som Lars Iver Strand(Tromsø) på benken til U21 L. Da snakker vi om en meget god spiller. Et av Norges største fotballtalenter og god nok for tippeligaen.Tror på en prislapp på 3-5 mill for Grindheim.


De prisene der virker litt drøye for meg benkesliter`n, Haugesund rykka ned i 2 divisjon, gjorde dem ikke? En annendivisjonsklubb kan ikke ta så mye de vil for spellerne sine heller..

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 09 nov 04, 17:36
FFK har sendt brev til Haugesund ang. Bertelsen.Viking har gjort det samme(ser an prisen) + flere klubber har meldt sin interesse(kanskje Lyn, Lillestrøm..M.f).Han kan fort bli så dyr jeg sa,kanskje dyrere.
Bertelsen ønsker seg til Viking,men er usikker om han får spilletid p.g.a. Pereira fortsatt er i Viking og holder et høyt nivå.
Eggen har også uttrykt at han ønsker Pereira i år.
Interessant....
Kan det tenkes her at FFK gir opp jakten på Bertelsen hvis de får Pereira på billigsalg.
Hmmmm......

---------------------------

Benksliter`n



BYGG EN STOR NOK STADION!

15 000 +++++



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24