Husk meg
Brukernavn
Passord

Noe nytt om Tor?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 20 okt 04, 09:26
Jeg bare lurer på om noen har noe inside info om hvordan det går med vår kjære kaptein Tor ?

Begynner hode hans å sette seg igjen? Håper virkelig han kommer tilbake på banen slik at vi har 3 SOLIDE stoppere og kan rotere på disse!

Hvis Tor kommer tilbake for fullt er det plutselig stopperplassen vi har best dekning på, og det føles DEILIG! ;-)

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 20 okt 04, 10:03
Endret: 20 okt 04, 10:04
Hvis vi klarer å beholde begge de vi har nå tror jeg desverre Tor må vike plassen så lenge det ikke blir skader eller suspensjoner. :)

Etter det jeg har hørt så er Tor i trening, men han er nok langt fra kampklar.

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 20 okt 04, 11:36
hadde vært eksremt deilig å hatt alle disse tre i stallen ja.

jeg ser for meg kamper hvor vi må jage et mål mot slutten at vi setter inn tor/bora og kjører raio fram som targetman. slik vi gjorde mot lyn.

---------------------------

med ffk til champions league!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 20 okt 04, 23:07
Dersom vi sikrer plassen mot Tromsø, tror jeg ikke det er umulig at vi får se Tor i troppen mot Viking, og at han kanskje får de siste minuttene, som en gest, i Stavanger.
Tor er på gang!

---------------------------

Macka fra start!


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 20 okt 04, 23:25
Ja, får han ti minutter der skal "Tor med Hammær`n" gå i ett!!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 21 okt 04, 00:12
Dersom vi beholder både Raio og Bora, er det vel heller ikke umulig at KTE på slutten av kampene kjører med 3-5-2, med Bora, Raio og Tor sammen i forsvar.
Et forsvar med disse tre, ser nesten ut som helt ugjennomtrengelig.:D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 21 okt 04, 00:17
Opprinnelig postet av djpete
Dersom vi sikrer plassen mot Tromsø, tror jeg ikke det er umulig at vi får se Tor i troppen mot Viking, og at han kanskje får de siste minuttene, som en gest, i Stavanger.
Tor er på gang!

... og samtidig håper jeg Andre Andersen får stå de kampen! :)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 21 okt 04, 00:29
Synes ikke det er noen grunn til å gamble i Stavanger, selv om vi er sikret plass i tippeligaen 2005.

Nei la oss stille med det sterkeste mannskapet vi har og la guttene få slippe seg løs for første gang i år, uten å ha noe å være nærvøs for.

Turen til Stavanger ville blitt ekstra morsom, dersom vi klarer å avslutte sesongen med en kalasseier ala` Sogndalkampen og en 8-9. plass på tabellen. :D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Insolvent

Bedriftsspiller
Ble medlem: 17 aug 04
Innlegg: 19

Lagt til: 21 okt 04, 01:58
:ffk:Åhh.. Tør ikke tenke på 8-9 plass enda!! Tippet de på 10 plass før sesongen. Alt bedre enn dette, ville være en deilig bonus etter denne sesongen...

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 21 okt 04, 02:22
Endret: 21 okt 04, 02:23
Enig med Snæbus 1! Vi skal ikke begynne å tulle selv om vi har sikra plassen i TL. Andre skal ikke starte den kampen!!! han kan i beste fall få de siste minuttene sammen med tor! Ikke vær så showenistisk, holters! ;)

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 okt 04, 02:35
snakka med tor i dag og han trener for fult, men han er ikke tilbake ennå.. jeg sa til han at du er en konge i fifa 2004 som en 34 års gammel forsvarer så ikke for hast deg.. han syns det var artig å høre :D

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3