Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-Bodø Glimt

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Smartingen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 sep 04
Innlegg: 1

Lagt til: 26 sep 04, 21:01
Jaja, Kampen idag.. hva kan man si om den? Jeg synes personlig ffk spilte en dårlig kamp som alltid, men de kan vel kalles OK.:p de spilte greit til tider, men andre ganger kan man kalle dem rett og slett DÅRLIGE! hva mener så dere?:confused:

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 sep 04, 21:04
Dårlig kamp? Hva måler du det opp i mot?

1. omgang var etter min mening årsbeste på Stadion av FFK. I 2. omgang måtte selvsagt Glimt mer frem på banen for å få utligning, men de skapte faktisk ikke så altfor mange målsjanser og FFK spilte en godkjent omgang. I sum blir det veldig bra. Og ikke minst: 3 poeng!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 26 sep 04, 21:10
Endret: 26 sep 04, 21:12
enig med costanza.første omgang var årsbeste.ffk var aggressive fra første spark på ballen.spilte til tider glimrende fotball og glimt ble løpende i mellom som forvirrede nordlendinger i byn!!

burde definitvit skåra flere mål ikveld,men seier ble det!linje dommern var ufattelig svak,holdt bodø inne i kampen.synes også hoveddommern var med på å drepe kampen litt med frispark i hytt og pine.

forøvrig falt vi tilbake i 2omgang.kunne bare kjørt på videre,isteden legger vi oss bakpå.frykta skåring lenge,men den kom ikke!!

nå er vi på trygg plass!!JIPPI!!!

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


joko

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 93

Lagt til: 26 sep 04, 21:23
Hva mener du med ufattelig svak?? De fire offside situasjonene var helt korrekt avblåst.. Er det svakt eller er det noe annet du mener?

Men dommeren kunne spart seg for en god del avblåsninger(frispark). Dreper tempoet totalt i perioder.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 sep 04, 21:38
Offside-situasjonene var antagelig korrekte - det jeg reagerte mest på med Espen Berntsen sin dømming var at han la lista for frispark altfor lavt, noe som førte til at kampen ble unødvendig hakket opp. Det var langt i fra noen stygg kamp og Berntsen kunne med fordel latt enkelte småting passere. Uansett, han holdt seg jo unna skandalene denne gang (jmf Brann-FFK) så vi får si oss fornøyde med dømmingen.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 26 sep 04, 22:22
den ene ringberg skåra på i 2omg var vel ikke offside?skåringene på motsatt side(stod i plankehaugen) kan ikke jeg si noe om.hadde også flere tvilsomme avblåsninger.står på at han var svak ja.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 26 sep 04, 22:23
målet til ringberg var ikke offside. jeg sto på linje..

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


sholm

Knøttespiller
Ble medlem: 15 mai 03
Innlegg: 26

Lagt til: 26 sep 04, 22:32
Lurer på om "smartingen" og jeg var på samme kamp..??? Synes første omgang var glimrende av FFK. De gjorde det vel unødvendig spennende, men tre poeng og seier gir en vanvittig deilig følelse. Endelig over streken!!!

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 26 sep 04, 22:35
Enerly-Ringberg situasjonen i andre omgang er meget tvilsom. Ellers er det vel Peters som anulerer målet til Ringberg(i første omgang da). fra min posisjon (meget dårlig) så det ut som om ballen går i mål og Peters som står i offside forlenger den videre.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


joko

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 93

Lagt til: 26 sep 04, 22:42
så alle på paytv og de var offside alle sammen desverre.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 26 sep 04, 22:47
Opprinnelig postet av Klokan
Enerly-Ringberg situasjonen i andre omgang er meget tvilsom. Ellers er det vel Peters som anulerer målet til Ringberg(i første omgang da). fra min posisjon (meget dårlig) så det ut som om ballen går i mål og Peters som står i offside forlenger den videre.

Når Peters ble intervjuet på radio fredrikstad etter kampen, sa han at ballen hadde gått utenfor mål dersom han ikke hadde vært borti den...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 26 sep 04, 22:49
Opprinnelig postet av ajg
Når Peters ble intervjuet på radio fredrikstad etter kampen, sa han at ballen hadde gått utenfor mål dersom han ikke hadde vært borti den...


Stemmer bra det. Sto i klokkesvingen, og den hadde gått utenfor om ikke Peters hadde tatt den. Så mål hadde det ikke blitt uansett.

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 26 sep 04, 22:55
Smartingen. Hva er det du sier. Har du peiling på fotball??????

Dette er vel den mest fortjente seieren FFK har hatt siden 7-1 over Kvik i 2 divisjon i 2002.

Tror vi vant sjansestatistikken 12-3 eller noe sånt + til tider feiende bra angrepsspill.

Skjönner ikke hva du prater om:eek:

moxi

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 03
Innlegg: 150

Lagt til: 26 sep 04, 23:00
Første omgang klart årsbeste på Stadion. FFK skapte maange sjangser, BG kun en i siste sekund av omgangen.
Vi burde ledet med 2 eller 3 -0.!!
Godt spill, spesilet alle i bakerste 4 er. En er nå trykk på at det ikke kommer noen drittmål bakover !
2.omgang preget av at BG gikk fram og sendte ut på T. Olsen g noen fyrtårn.
Gav vekk mye rom bakover som FFK kunnet utnyttet bedre. Brien kunne blitt spilt opp mye raskere og vært alene med Horn.
Selv i 2. omgang burde FFK scoret mer enn den ene til Marcus som IKKE var offside. !! Likevel kjempegøy med seier og dette fortjener både laget og vi.
Alex 6
Pål 6
Bora 6
Raio 8
Wade 6
Enerly 5
Risholdt 6
Brenne 5
Peters 5
Brian 6
Marcus 4

Dommer 1
Plankehaugen 10 !!!

---------------------------

moxi-V

FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!


ingergml

A-lagspiller
Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 301

Lagt til: 26 sep 04, 23:24
Offside, .en var feil?

Spillt,og spist....o.s.v.

Nå er det bare en vei...., tippeligaen 2005.:)

Ja. det greier "gutta"!!!!!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 26 sep 04, 23:28
Dommeren hadde en veldig svak dag på jobb, noe av det han ikke blåste for skulle jo nesten vært gult kort, men kortet kom på en helt ren takling! MAKAN!!!:mad:

Men hva gjør vel det når FFK beviser for alle Ivar Hoffere der ute at FFK blir i tippeligaen til neste år også! Spillet til FFK i hele 1 omg var det STOOOOOR klasse over! Synd det ikke kom flere mål på de sjansene. Også plankehaugen da!!! Helt utrolig.... SUVERENT er alt jeg kan si!:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 26 sep 04, 23:38
Ivar hoff var i full retrett på TV2 idag faktisk, og snakka om at ffk burde være i tippeligaen.

Må si at dette var en bra kamp etter hva jeg kunne se på webtv iallefall, og offsidesitiasjonene så greie ut utenom ene til ringberg

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 26 sep 04, 23:42
Endret: 26 sep 04, 23:44
min vurdering av start 11ern:

lund hansen 6
(lite å gjøre,men løser det som kommer på en glimrende måte)

czwartek 7
(litt mere med offensivt idag,bra når han våger.ble ofte alene på høyresiden defensivt 1 mot 2,men løste det glimrende)

piraja 8
(min favorittspiller i FFK.trår til som alltid.gruser glimt spillerne i lufta og på bakken.offrer seg for laget)

bora 7
(mye av det samme gjelder bora.ny solid kamp i FFK trøya.rutinert og plasseringssikker)

barret 5
(virker litt usikker til tider,men er langt mere aggressiv enn hagen.vil se han mere offensivt,ok kamp defensivt)

peters 5
(jobber og sliter.sterk defensivt.desverre altfor mange svake pasninger som kunne ført til store sjanser for oss)

risholt 6
(jobber og sliter på midten.vinner en del frispark.utrolig sterk den lille karen her.solid match)

brenne 5
(litt usynlig til tider,men jobber ihvertfall knallhardt.burde fått flere baller å jobbe med,for vi vet hva brenne kan gjøre med ballen rettvendt)

enerly 5
(er veldig involvert i 1omg.flere strålende innlegg.litt for arrogant til tider,og jobber svakt defensivt.kan takke czwartek for at vi ikke ble rundspilt på høyrekanten)

ringberg 6
(en opptur for toppskåreren vår.nydelig målgivende pasning.teknikken stemmer bedre idag,og takket være en del uflaks og en viftekåt linjedommer fikk ikke ringberg skåringen han hadde fortjent)

west 5
(veldig bra på skåringen.forsvinner en del i perioder i dag.får ikke nok baller å bryne seg på.virker litt uinterressert utover i kampen)

kom gjerne flere med egne tanker og meninger om enkeltspillere.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 26 sep 04, 23:52
Alex 6
Pål 7
Bora 7
Raio 8
Wade 7
Enerly 5
Risholt 6
Brenne 5
Peters 4
Brian 6
Marcus 7

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 27 sep 04, 11:47
Opprinnelig postet av Klokan
Ellers er det vel Peters som anulerer målet til Ringberg(i første omgang da). fra min posisjon (meget dårlig) så det ut som om ballen går i mål og Peters som står i offside forlenger den videre.


Målet skal annulleres uansett, hvis Peters står der, da han er involvert i spillet enten han toucher ballen eller ikke...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24