Husk meg
Brukernavn
Passord

Söderstjerna

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 29 aug 04, 23:36
Opprinnelig postet av snæbbuss-aristokrat#44
Han er rett og slett ikke god nok. 3-4 gode kamper på to sesonger... Så værsågod Landskrona...


Tulling!!!

Barabus

Juniorspiller
Ble medlem: 02 aug 04
Innlegg: 84

Lagt til: 30 aug 04, 10:26
Etter min mening, er det mange andre som bør sparkes ut før ham. De som maser om at Ringberg gjør så mye usynlig i kampene, tror ikke Håkan gjør noe mindre. Han ligger vel også på andre plass i klubben angående scoringer. Nå ligger Sogndal på siste plass, vingen deres har scoret ett mål mindre enn begge midtspissene våre. I går ble tre av målene scoret av en midtbanespiller og en back. Tror spissene våre er mer klar for nye utfordringer enn Håkan. Tror ingen av de tjener noe mindre heller...

---------------------------

SJÆLÆLÆLÆLÆ


antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 30 aug 04, 10:36
Håkan har vel forsatt tilgode å skikkelig overbevise.
Derfor blir spørsmålet hva kan han bevise?:rolleyes::rolleyes:

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


Barabus

Juniorspiller
Ble medlem: 02 aug 04
Innlegg: 84

Lagt til: 30 aug 04, 10:42
Rart med det når du har sansen for en spiller... Synes han er god, men enig at han er ujevn til tider (som laget forøvrig)

---------------------------

SJÆLÆLÆLÆLÆ


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 30 aug 04, 19:31
Når du mener det er mange som bør sparkes før Søderstierna, så bør du se det i lys av utgiftene....

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 30 aug 04, 23:21
Har hørt fra rimelig sikre kilder (hørt det uttrykket før??) at Søderstjerna tjener 80.000 kroner i måneden.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


snæbbuss-aristokrat#44

Knøttespiller
Ble medlem: 20 jan 04
Innlegg: 63

Lagt til: 31 aug 04, 18:16
Endret: 31 aug 04, 18:18
Opprinnelig postet av oleberg


Tulling!!!


Om jeg er en tuling eller ikke spiller ingen rolle. Mener du Søderstjerna har levert mer enn en håndfull gode kamper har iallefall ikke du greie på fotball og hva man bør forvente av spillere på dette nivået.

---------------------------

Oppe i hjørnet for alltid


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 31 aug 04, 21:05
Gidder ikke å kommentere dette lavmålet engang!!!

moxi

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 03
Innlegg: 150

Lagt til: 02 sep 04, 01:18
Stjerna har vært med på hele oppturen. Jeg har alltid ment at han er bedre sentralt, da han ennå ikke har passert en back på yttersiden. Har gode pasninger, et godt rykk mot mål, men ikke helt forberedt på tippeligaen. Og hvem i FFK har prestert optimalt i år ?
Og hadde vi egentlig regna med at de skulle være noe annet sted enn rundt kvallik.
Heldigvis klarer de seg. Hvem man skal satse på neste år er jo noe man kunne diskutere. Tross alt har det vært mange som har vært med i alle de 3 åra, vi har jublet og grint på tribunen. Steinar, Pål, Tor T, Vebjørn ! (slaktet 100 ganger i forumet), Risholdt, Håkan, og Marcus
Vi har hatt 3 gode FFK år, og hvem ville vi solgt før sesongen av de jeg har nevnt ? Bjørnar, Stian, Peters, Jørgen har også hatt mye spilletid !!!

---------------------------

moxi-V

FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 07 sep 04, 13:24
Endret: 07 sep 04, 13:26
Vebjørn er jo alt for dårlig han også, og ikke minst Cwartek, han har absolutt ikke overbevist. Forsvarsrekka er jo elendig, og han finnen som ble kjøpt inn på midtbanen er heller ikke god nok for FFK.

Ringberg var kanskje ok i 1. divisjon, men det er tydelig at han ikke holder nivået i tippeligaen. De andre spissene våre er jo heller ikke gode nok. Tenker bare på "feilkjøpet" Hornseth, og West som mange mener er for dårlig med ballen. Den eneste som holder mål er vel egenlig Enerly?

Og alt dette er Harry hansen sin skyld. Jeg har hørt rykter nede på klubbhuset (helt ekte rykter altså) at Harry egenltig bare er ute etter å snuske til seg en masse penger fra FFK-kassa før han reiser til Tromsø.

Jeg for min del mener Eggen snart bør skaffe oss noen storfisker. Hvor blir det av Johnsen, Iversen, Myggen, Leo og resten av den gamle Drillos. DE VILLE KUNNE HEVE FFK!!..Og til slutt ansetter vi Morgan Andersen som sportssjef. Da blir det nok fart på laget.



oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 07 sep 04, 13:39
Ha Ha ha. jeg ler meg ihjel!!!

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 07 sep 04, 13:46
Endret: 07 sep 04, 13:47
Opprinnelig postet av Funk1
Vebjørn er jo alt for dårlig han også, og ikke minst Cwartek, han har absolutt ikke overbevist. Forsvarsrekka er jo elendig, og han finnen som ble kjøpt inn på midtbanen er heller ikke god nok for FFK.

Ringberg var kanskje ok i 1. divisjon, men det er tydelig at han ikke holder nivået i tippeligaen. De andre spissene våre er jo heller ikke gode nok. Tenker bare på "feilkjøpet" Hornseth, og West som mange mener er for dårlig med ballen. Den eneste som holder mål er vel egenlig Enerly?

Og alt dette er Harry hansen sin skyld. Jeg har hørt rykter nede på klubbhuset (helt ekte rykter altså) at Harry egenltig bare er ute etter å snuske til seg en masse penger fra FFK-kassa før han reiser til Tromsø.

Jeg for min del mener Eggen snart bør skaffe oss noen storfisker. Hvor blir det av Johnsen, Iversen, Myggen, Leo og resten av den gamle Drillos. DE VILLE KUNNE HEVE FFK!!..Og til slutt ansetter vi Morgan Andersen som sportssjef. Da blir det nok fart på laget.


Et av de dummeste innleggene jeg har lest på lenge... Forsvarsrekka elendig? Piiroja og Zivkovic er en av de bedre midtstopperne i TL, og Czwartek er en veldig stabil spiller som gir alt for FFK!

Harry Hansen snusker til seg penger... At det går ann! Du burde få deg en jobb i Se & Hør!

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 07 sep 04, 14:07
Trur det var noen som skjønte ironien:D

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 07 sep 04, 14:54
Syns den var bra jeg.....
:D:D:D

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 07 sep 04, 17:11
Oisann! Andre gangen på 2 dager at jeg driter meg ut her... Sorry Funk1...;)

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 07 sep 04, 17:54
Opprinnelig postet av pølse
Oisann! Andre gangen på 2 dager at jeg driter meg ut her... Sorry Funk1...;)
fy søren jørgen.... blir så skuffa over deg....:D

---------------------------

Sommer`n er herlig i Fredrikstad!

Besøk tippeligasiden.no


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 13 sep 04, 17:11
- Min innsats alt annet enn bra

huff,har den unnskyldning av søderstjerne begynnt å bli gammel nå?syntes han har grint om den skaden siden han kom jeg,faktisk tror j:mad:eg rett å slett han ikke passer inn i den norske ligaen eller ikke er bedre enn det han har visst i ffk drakta

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 13 sep 04, 17:54
Er ikke helt enig med deg, A9.

En søderstjerna i form er en spiller jeg har sansen for!
Men jeg håper allikevel at FFK ser seg om etter en venstreving etter denne sesongen. Søderstjerna trenger konkurranse, og vi må vel alle innse at han ikke har vært mye iform denne sesongen........

Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 13 sep 04, 17:54
Håkan er nok kanskje den av FFK spellerne som har størst potensial. Det er jeg rimelig sikker på. Det at han ikke får det ut er derimot bekymringsverdig. Han har fått mange sjanser nå. Kanskje han rett å slett ikke passer inn i laget. Og det er synd synes jeg....:(

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!


therese

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 20

Lagt til: 13 sep 04, 19:27
joa!!!!!! veldig bra!!!!


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3