Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvorfor beskytter ikke FB Høyli mot å drite seg ut

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 15 aug 04, 21:38
Det hadde vel kanskje vært på tide at Fredrikstad Blad ikke slapp Høyli til i avisen for hans eget beste . Når personen ikke skjønner at han driter seg ut gang på gang må jo noen bistå han, om ikke Omvik koser seg over de gode historiene.

Gruer meg nesten til å gå på jobb i Oslo igen i morgen, som sist, i mai da han var ute og blandet kortene med sponsing og stadion plassering uten troverdige argumenter, vil VIF og LSK supportere igjen lure på hviken tulling vi har foreløpig som hoved sponsor og plage bl.a meg som uskyldig Fredrikstad beboer og FFK patriot

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 15 aug 04, 22:02
Hvorfor skulle de beskytte han når han også Kritiserer FB i den artikelen?:confused:

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Barabus

Juniorspiller
Ble medlem: 02 aug 04
Innlegg: 84

Lagt til: 15 aug 04, 22:10
Fordi FB er veldig glad i å sette folk opp mot hverandre. Se bare på mange års krangling i FFK, som stort sett har skjedd i media. De tror vel det blir god avis av det, minner mest om Se & Hør.

---------------------------

SJÆLÆLÆLÆLÆ


jonny28

Juniorspiller
Ble medlem: 22 apr 03
Innlegg: 121

Lagt til: 15 aug 04, 23:11
Høili er blitt en sutrekopp, typisk maktfolk med for mye penger.

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 15 aug 04, 23:38
Skjønner Terje Høili godt. Her har han brukt tid og krefter på en klubb med et fullstendig udugelig styre.Han ser at personene ikke gjør jobben sin.
Harry Hansen reiste til Brasil midt i den viktige overgansperioden!Er det mulig?

Skjønner at Høili er forbanna,men syns det er utrolig smålig å bli så sur for at stadion(forhåpentligvis) havner på FMV.Så deretter å trekke seg ut av klubben! Det blir bare latterlig Terje Høili! Jeg kan bare håpe at du likevel i fremtiden vil støtte klubben. Kjedelig at klubben og dens supportere skal bli rammet pga at styret er udugelig...


---------------------------

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 16 aug 04, 02:31
Hvorfor skal FB beskytte Terje Høili?
Han er jo gammel nok til å ta vare på seg selv.

Dessuten så må man jo forvente at en mann som har klart å tjene over 1 milliard etter å ha startet med to tomme hender, har mere vett i skallen enn det han har klart å vise frem i løpet av sommeren.

Men det er jo nesten skremmende å se at en mann med så liten respekt for andre mennesker virkelig har klart å tjene så mye i løpet av 60 år, eller er det kanskje nettopp derfor han har klart det?:D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 16 aug 04, 09:25
De skal jo selge aviser og Terje har vel sponsede"kjentfolk" i F-B da..Syns Terje driter seg ut jeg å! De vet ikke hvor mye de har ødelagt for saken sin og klubben med å gå ut i avisa på denne måten (2 ganger i år, mitt i sesongen) Jeg kjenner ikke Terje igjen..? Kansje er`n sur for at han har blitt presset til å selge pengepressa si? (stygt sagt)Merklig bismak på de sponsor-pengene i dag syns jeg.
Minner meg om "da jeg var ung" og klanglinga rundt klubben da vi rykket ned etter 84.. håper ikke kranglinga skremmer vekk alt som er av sponsorer for fremtiden. STÅ PÅ HARRY OG EGGEN FFK TRENGER DERE!!

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


orion

Juniorspiller
Ble medlem: 09 feb 04
Innlegg: 192

Lagt til: 16 aug 04, 09:53
En sponsor har rett til å være kritisk og trekke seg fra engasjementet hvis har føler at klubben fremmer firmaet på en positiv måte.

Det har i år vært dårlige resultat og "rotete" ledelse i FFK. Dette er ikke positivt for sponsorene og TH forsøker å sette fingeren på dette, slik vi gjør i Forumet. Det er mulig at noen må tenke seg om og prøve å rette på saken før det går rett på tryne i driften av FFK.

Sponsing er profilering av firma, ikke gaver.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5511

Lagt til: 16 aug 04, 09:56
Høyli er rik og "alle journalister er kommunister"

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 16 aug 04, 10:37
Formålet til FB er vel å tjene penger. Ikke beskytte Høili.
Her fikk de en sak de viste det ville bli mye snakk om, ergo mer oppmerksomhet og på sikt mer penger i FB kassa.
Så klart de trykker saken da!

Barabus

Juniorspiller
Ble medlem: 02 aug 04
Innlegg: 84

Lagt til: 16 aug 04, 12:19
Veldig enig med Orion. Han bestemmer selv hva han gjør, og er ikke produktet i samsvar med det han har betalt for, har han all rett til å handle i forhold til dette.

---------------------------

SJÆLÆLÆLÆLÆ


theodora

A-lagspiller

Ble medlem: 19 apr 04
Innlegg: 244

Lagt til: 16 aug 04, 13:16
Opprinnelig postet av Barabus
Veldig enig med Orion. Han bestemmer selv hva han gjør, og er ikke produktet i samsvar med det han har betalt for, har han all rett til å handle i forhold til dette.


Den er grei. Han har rett til å gjøre hva han vil med PENGENE sine.

Men det han IKKE har rett til er å lage masse uro rundt klubben i en periode hvor vi trenger å fokusere på sportslige ting!
Om det på død og liv var så viktig for ham å angripe personer i media... Hvorfor kunne han ikke tatt dette opp ETTER den siste kampen?


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 16 aug 04, 13:42
Endret: 16 aug 04, 13:43
Opprinnelig postet av orion
En sponsor har rett til å være kritisk og trekke seg fra engasjementet hvis har føler at klubben fremmer firmaet på en positiv måte.

Det har i år vært dårlige resultat og "rotete" ledelse i FFK. Dette er ikke positivt for sponsorene og TH forsøker å sette fingeren på dette, slik vi gjør i Forumet. Det er mulig at noen må tenke seg om og prøve å rette på saken før det går rett på tryne i driften av FFK.

Sponsing er profilering av firma, ikke gaver.

Regner med at du mener hvis han føler at klubben IKKE fremmer firmaet på positiv måte.

Greit nok det, og at Høili setter fingeren på at noe han mener ikke er positivt. Men det er jo noe med måten han gjør det på da...

I kritikken av Harry Hansen i artikkelen i FB sier Høili: "Slik fungerer det i hvert fall ikke i den delen av forretningslivet jeg jobber. Der må man være på allerten hele tiden."

Men det fungerer vel heller ikke sånn i den delen av forretningslivet han jobber i, at man tar oppvaskmøter i pressen?

Har man noe å "sette fingeren" på, bør man gjøre det i de rette fora. Høili bør være såpass profesjonell at han kunne holde dette internt i klubben, og ta det opp med de rette personene der. Ikke "spy" dette ut i avisen.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3