Husk meg
Brukernavn
Passord

Gratulerer med Piiroja!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 12 aug 04, 01:17
Vi bør ikke skryte så voldsomt av harry hansen. leser på f-b.no nå at det var vif-ledelsen som hadde sagt til harry at piiroja var aktuell for oss. dette må vi bare takke vålerenga for.

pinlig for de ansvarlige i ffk at man må få hjelp av konkurrentene for å hente spillere.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Ricochets

Knøttespiller
Ble medlem: 03 apr 04
Innlegg: 42

Lagt til: 12 aug 04, 01:41
Piiroja er en spiller med mye entusiasme som jeg tror dere vil like. Han er ærlig både i spillestil og opptreden, og har et vesen som er lett å like for oss supportere.

Dessuten har han en vanvittiig kondis. Husker en av de første løpetreningene til Piiroja inne i Vallhall. Mens de andre sakket akterut, smilte Piiroja og økte tempoet litt for hver runde.

Får håpe for deres skyld at han tilpasser seg det norske tempoet og nivået fort. Han kommer tross alt fra en liga der Tor Henning Hamre scoret 39 mål sist sesong ...

---------------------------

Drakta i blått med en anelse rødt i.


David-Fjeld

Bedriftsspiller
Ble medlem: 12 aug 04
Innlegg: 1

Lagt til: 12 aug 04, 08:09
Grattis med Piiroja.
Dere har fått en skikkelig bra spiller der.

For dere som vil ha en god historie, så les om hvordan Piiroja tok noen tjuvradder som hadde vært på ferde i Valhall.... morsom lesing.

http://www.vif.no/article.php?article_info_ID=1039&category_id=13&sport=fotball

Og jeg håper at dere klarer å holde dere i eliteserien. Trenger FFK der oppe !!


Hilsen

David (Enga-supporter) :DRaijo Piiroja

JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03
Innlegg: 295

Lagt til: 12 aug 04, 08:42
Gøy med Piiroja ja. Er`n like god som alle skal ha det til blir det enda gøyere.

Morsom historie forresten.

---------------------------

Marching on together!


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 12 aug 04, 09:52
Opprinnelig postet av JonAG
Gøy med Piiroja ja. Er`n like god som alle skal ha det til blir det enda gøyere.

Morsom historie forresten.

Marching on togehter!


Vi får vel ta en titt på`n idag da!

PS! TOGEHTER staves together...

---------------------------

Stadion på FMV!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 12 aug 04, 10:06
Gleder meg, virker som en spillertype jeg liker....
Litt spesielt når andre klubber hjelper oss med å få spillere... Hva er det med enga og oss ???

orion

Juniorspiller
Ble medlem: 09 feb 04
Innlegg: 192

Lagt til: 12 aug 04, 10:28
Hjelp og hjelp, bjorn.

FFK er på knea om dagen og harry må få inputs fra et sted, for det ser ikke ut til han kan finne ut noe selv. Jeg har til det kjedsommelige påstått at harry kjører for mye solo-spill. Han må knytte til seg agenter som kjenner markedet, hvis det skal bli noe sving på sakene.

JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03
Innlegg: 295

Lagt til: 12 aug 04, 10:31
Takk Svein. Herved korrigert.

---------------------------

Marching on together!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 12 aug 04, 12:03
Å klage på Harry pga at han har blitt tipset av Siem i Vålerenga om Piiroja, er helt latterlig..

Harry Hansen har et stort nettverk som han bruker når han leter etter de riktige spiller forsterkninger til FFK.
Siem i VIF og andre personer i andre konkurerende klubber er også endel av dette nettverket.

Tror vi skal være lykkelige for at vi har en kapasitet som Harry i klubben.
De som til stadighet leter etter å kritisere jobben til Harry bør sjekke hans CV og hans bakgrunn for å gjøre den jobben han gjør for klubben, før dere kommer med tåpelige kommentarer.:confused:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


joko

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 93

Lagt til: 12 aug 04, 12:29
Helt enig i at harry er en kjempe ressurs.. Dere skjønner der bare ikke før han er borte! Synes de gjør en kjempe jobb.. Det er vist noen som tror at å etablere seg i tippeligaen er en lek..

Fint med piiroja men jeg tror at problemet ikke ligger bak i den bakerste fireren men på midt banen..

Noen må begynne å vinne ballen på midten slik Risholt gjorde de første 5-6 kampene.. Skikkelig terrier.. Motspillerne kommer alt for lett igjennom på midten.. Dermed blir det mange dueller med forsvaret til ffk som blir synde bukk hver gang!

Er Roger Helland klar for spill forresten.. Bruk han på midten alla Ørjan Berg. Ball vinner og ball fordeler. Bruk Roger og simen som indreløpere..

Tror ikke det hjelper å bytte ut hele forsvaret midt i en sesong men det gjenstår å se;)

Snæbbuss-aristokrat #16

Juniorspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 87

Lagt til: 12 aug 04, 16:23
Bra med Piiroja. Ble litt overrasket da jeg leste i avisa i dag, for hadde liksom ikke hørt noe om han. Men vi får håpe at han blir en frisk pust i laget :D

At Enga hjelper oss er vel ikke så rart. De har ferdigspilt sine kamper mot oss, og hvis vi blir bedre så kan jo vi "hjelpe" Enga å slå de lagene dem kjemper mot på tabellen!
Dessuten er FFK et lag de fleste vil ha i Tippeligaen tror jeg :)

:ffk:

---------------------------

Jenta i gutteflokken!

Lenge leve "hjørnet"



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3